Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2064
Hei Freaks

Noen her inne som spiller en from for tekstbasert spill?
Tenker online.

spiller nå på Mafiasos.net - Bare og bli med der, ellers ser jeg fram til andre forslag
Spilt www.Bootleggers.us I mange år. Er vel et av de eldste php mafiabaserte text spill. Er dog i motsetning av deg ikke like interessert i andre spill. Etter så mange år på et online spill handler det mer om det sosiale og at du har et slags sosialt nettverk der. Når jeg var yngre prøvde jeg mange forskjellige mafia spill på nettet, burde være lett å finne de mest populære med et google søk.
The bush kangaroo
Sk!ppy's Avatar
Mafiano.no har nylig hatt restart, og en del bugfix siden sist. Fortsatt mye forbedring på gang der.
tribalwars.no
evt. tribalwars.net for flere spillere

Artig strategispill satt til middelalderen. Du starter med en liten landsby som må bygges opp, også kan du ta over andre sine landsbyer etter hvert. PS, etter et par måneder har du ikke tid (eller lyst) til å ha et liv så registrer deg på eget ansvar
Fattigmannsblod;
Underklass's Avatar
Mafiaspillet.no er godt i gang etter restart og fullstendig ombygging/nybygging/oppgradering av layout, koder og brukervennlighet!
ArbeidsledigProletar
AD2460. Utvikla av nordmenn.
4X, "eXplore, eXpand, eXploit og eXterminate", sci-fi i nettleseren.
Sitat av Batabusa Vis innlegg
AD2460. Utvikla av nordmenn.
4X, "eXplore, eXpand, eXploit og eXterminate", sci-fi i nettleseren.
Vis hele sitatet...
Startet dette spillet paa jobb idag, virker artig tidsfordriv paa trege dager!

Er det en allianse eller noe slikt jeg burde soke opp?

(Beklager mangel paa norske bokstaver)
ArbeidsledigProletar
Sitat av Death&Taxes Vis innlegg
Startet dette spillet paa jobb idag, virker artig tidsfordriv paa trege dager!

Er det en allianse eller noe slikt jeg burde soke opp?

(Beklager mangel paa norske bokstaver)
Vis hele sitatet...
Er en del nordmenn spredt overalt, så sikkert ikke så nøye hvor du ender opp, generelt sett går det i engelsk, såvidt meg bekjent.

Vet det er en del andre fra dette forumet der, så er vel bare å spørre, så finner du nok en allianse rimelig fort.
Stemmer, er det mulig aa joine din allianse muligens?
ArbeidsledigProletar
Jovisst, send meg en PM, heter Batabusa der óg.
Sånn på generell basis, så rekrutterer ikke Honorverse akkurat nå, men ordner seg
Noen som vet hva som har skjedd med det legendariske teksbaserte spillet Scandicmafia.net?