Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 2072
Overskuddsmateriell
Er det noen andre her som spiller Farming Simulator 2017 og ønsker noen å spille med? Vi er 2 som spiller sammen på en server nå, men er hadde vært morsomt å kunne vært flere.
<3 Skal komme inn og pløye åkeren din jeg, puzen min <3
Overskuddsmateriell
Trådstarter
nice. blir morsomt å være flere
▼ ... over en måned senere ... ▼
Enemy of the snut
Sitat av Bullhill Vis innlegg
Er det noen andre her som spiller Farming Simulator 2017 og ønsker noen å spille med? Vi er 2 som spiller sammen på en server nå, men er hadde vært morsomt å kunne vært flere.
Vis hele sitatet...
Jeg har selv FS17 både på PC og PS4, dog jeg spiller mest på PS4. Lastet ned spillet til PC for en kompis egentlig, men har åpnet spillet på min egen maskin bare for å se at jeg fikk åpnet spillet - dog jeg kun åpnet spillet fram til jeg kom til hovedmenyen. Men ser det er mulighet for å spille multiplayer når jeg er på hovedmenyen, men siden dette er lastet ned (ikke kjøpt så har ikke egen lisens) kan jeg da spille online sammen med flere?

Og er det mulig for meg å lage en privatserver (med passord hvis det er mulig?) slik at jeg å kompisen min kan spille sammen kun vi 2?