Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 3791
Hei, jeg ser på Amazon.com over noen poker bøker som virker interessante, det jeg lurer på er om noen anbefaler en mer enn de andre?

http://www.amazon.com/Best-Sellers-B...gbs/books/4414

De fleste ser interessante ut men vil helst bare lese 1, hehe.

Takker for svar!
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Arne_J Vis innlegg
Det beste er å begynne selv, og tenke selv. Hvis du må ha råd fra andre, er du allerede et lett bytte.

Hvis det er gitt ut 5000 pokerbøker, så er det 5000 forskjellige teorier. Det beste er å utvikle din egen stil.
Vis hele sitatet...
Det er med respekt å melde meiningslaust svada. Det kan utmerka godt finnast universelle strategier som er gunstige i poker, og som går igjen i mange av bøkene. At det finst forskjellige bøker vil heller ikkje sei at alle er dårlege.

Om du begår idiotfeil i spelet som er kommentert i alle nybegynnerbøker er du iallefall eit lett offer, og det er ikkje gitt at du sjølv vil oppdage det. Hugs at den enklaste å lure er deg sjølv.
Dan Harrington har noen bøker om turneringspill, samt cash game. Harrington er en ekstremt tight spiller, boka bærer litt preg av det. Men som nybegynner så er den nok perfekt.
Eller så har vel Negreanu en bok om small ball poker, slik jeg foretrekker å spille. Mener den skal ligge i pdf et eller annet sted. Har ikke lest den.

Utover det så finner du en drøss.

Tviler på at han blir et lett offer ved å spørre om tips her. Alle må starte et sted.
Bøker er definitivt veien å gå! Det finnes mange gode pokerbøker, Harrington on Hold'em-bøkene er jo klassikere alle pokerspillere bør få med seg. For en nybegynner vil jeg likevel anbefale å starte med bøkene Kill Phil, Kill Everyone og Raisers Edge, i den rekkefølgen. Gode og lettleste bøker som gir en solid innføring i moderne Texas Holdem og sannsynlighet.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hei, jeg tok litt tid til å bla igjennom gamle tråder og så at jeg glemte å svare dere. Jeg har nå 3-4 bøker som jeg har kjøpt fra anbefaling fra dere.

Tusen takk for svar