Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  41 3931
Hei, var en kamerat som anebefalte meg å kjøpe war z han sa at det handla om zombier også logga av han av face.
tenkte jeg skulle høre hva dere mente om spillet, så har ikke googla eller søkt på YT

hva går spillet ut på? er det bare zombie mode ala black ops zombies?

er det verdt 80 kr?


Takk for svar!
Det er zombie overlevelses spill. finne mat drikke etc. http://thewarz.com/ les deg opp her
War Z er en veldig veldig dårlig kopi av DayZ, DayZ er altså en MOD til krigssimulator spillet Arma 2. DayZ er i mine øyne et av de beste "spillene" (les, MOD) som er. JA det VAR/ER fullt av glitches å feil osv, men har ALLTID drømt om et skikkelig spill der du er et menneske som må kjempe for å overleve i zombie akolypsen, dette har de VIRKELIG fått til i DayZ.

WarZ derimot, urealistisk bevegelser på spilleren i forhold til DayZ, ser ut som den du er ingame har en eller annen bevegelighetssykdom. WarZ er i mine øyne som om noen har tullet litt til med Counter strike, byttet ut andre spillere med zombier, altså her får du så å si alt severt, kjøpe våpen å det går ut på å springe rundt å drepe zombier å andre spillere hvis du er et rauhål. Mappene er mye mindre å alt i alt et kjedelig spill.

DayZ derimot, mappene er gigantiske, du må kjempe for å overleve, hele tiden lete etter bedre gear (ting som, bedre ryggsekk, mat,drikke, våpen, kjøretøy osv) Du får en skikkelig realistisk opplevelse in-game.

Gå for DayZ. Her må du kjøpe Arma 2 combined operations til 180 kr fra f.eks Steam.
Cheesetothepenguins!
halliballi's Avatar
Eller vente til DayZ standalone.
Sitat av halliballi Vis innlegg
Eller vente til DayZ standalone.
Vis hele sitatet...
da kjøper man bare dayZ?
Sitat av koalafant Vis innlegg
da kjøper man bare dayZ?
Vis hele sitatet...
Ja, DayZ kommer som et eget spill, på nyåret en gang, skulle egentlig ha kommet nå i Desember, men er blitt utsatt, er ingen fast release dato, kan være alt fra Januar til April.

Jeg hadde iallefall brukt 180 kroner for å spille DayZ nå...
da, venter jeg til det kommer et egen spill! har ikke så mye tid til å spille fortiden uansett.
▼ ... over en uke senere ... ▼
WarZ er drit fun. Drit i hva DayZ-fanboys og haters sier. WarZ er kanskje ikke realistisk eller ekstremt bra grafikk osv. Men er FUN, det som er viktig, ikke sant?
Sitat av Aleksanderck Vis innlegg
War Z er en veldig veldig dårlig kopi av DayZ, DayZ er altså en MOD til krigssimulator spillet Arma 2. DayZ er i mine øyne et av de beste "spillene" (les, MOD) som er. JA det VAR/ER fullt av glitches å feil osv, men har ALLTID drømt om et skikkelig spill der du er et menneske som må kjempe for å overleve i zombie akolypsen, dette har de VIRKELIG fått til i DayZ.

WarZ derimot, urealistisk bevegelser på spilleren i forhold til DayZ, ser ut som den du er ingame har en eller annen bevegelighetssykdom. WarZ er i mine øyne som om noen har tullet litt til med Counter strike, byttet ut andre spillere med zombier, altså her får du så å si alt severt, kjøpe våpen å det går ut på å springe rundt å drepe zombier å andre spillere hvis du er et rauhål. Mappene er mye mindre å alt i alt et kjedelig spill.

DayZ derimot, mappene er gigantiske, du må kjempe for å overleve, hele tiden lete etter bedre gear (ting som, bedre ryggsekk, mat,drikke, våpen, kjøretøy osv) Du får en skikkelig realistisk opplevelse in-game.

Gå for DayZ. Her må du kjøpe Arma 2 combined operations til 180 kr fra f.eks Steam.
Vis hele sitatet...
Huff. Jeg stoppa å lese der, jeg.

Tror du at DayZ oppfant zombie-apokalypse-sjangeren?
Sitat av Bruskork1 Vis innlegg
Huff. Jeg stoppa å lese der, jeg.

Tror du at DayZ oppfant zombie-apokalypse-sjangeren?
Vis hele sitatet...
Dæven. Endelig en som klarer å tenke litt! KP!

Blir kvalm av folk som sier WarZ er copycat osv.
Game disconnected
pokemon's Avatar
uansett om de er copycat eller ikke, dayz er så super bugga at det ikke er mulig å nyte spillet. Warz har sine feil det også men det er mye bedre.
Sitat av Bruskork1 Vis innlegg
Huff. Jeg stoppa å lese der, jeg.

Tror du at DayZ oppfant zombie-apokalypse-sjangeren?
Vis hele sitatet...
Nei, men de er de forste som har klart a lage et spill i den sjangeren som DayZ er i akkurat na, som igjen er grunnen til at en sa buggy mod har klart a blitt sa inni granskauen populer.

DayZ, som er en mod i alfastadiet har solgt flere kopier av Arma2 enn de klarte a selge ved utgivelesen av spillet. Det er ikke verst det.
Ville ikke kjøpt det, har en venn som ikke fikk refund på spillet og ble trua med blacklist.
http://kotaku.com/5969836/the-war-z-removed-from-steam
mista litt lysten til å spille warZ da de økte zombiespawnsa...
i tillegg så hadde de brukt ToS'en til League of Legends....

men jeg digger spillet uansett
Sist endret av Legacy; 21. desember 2012 kl. 07:50.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Eh. WarZ er ikke bare et dårlig spill, det er en scam, og en latterlig dårlig unnskyldning til å håve inn penger på omtrent alle måter de kunne forestille seg. Spiller dere andre spill der dere må betale for å respawne mer enn X ganger på 4 timer? Der dere mister items dere har betalt for når dere dør, kanskje av "fall damage" etter å ha ruslet ned en liten skråning?

http://www.reddit.com/r/gaming/comme...full_timeline/
Kotaku har skrapt sammen en god liste med grunner til å ikke skaffe seg spillet. Er også verdt å legge merke til ett av de viktigste punktene:

The man behind The War Z helped make one of the worst games of all time.

It's called Big Rigs, and it was immortalized by Alex Navarro in this entertaining GameSpot video review. Sergey Titov was the lead programmer on Big Rigs, according to a number of write-ups on the game.
Vis hele sitatet...
Jeg lolla DfenZ...

Men The War Z er ikke verdt en krone.
Lyd og animasjon alene var nok til at jeg tok en pause.

Se for deg at de har tatt en 12 år gammel autistisk gutt som lager zombielyder, og at du har dritten løpende etter deg stort sett hele tiden.

For å gi dere et sterkere bilde av hvor dårlig animert spillet er, se for dere at Titov tar på seg sitt "serious-face" og lager dette:
http://media.pcgamer.com/files/2012/12/the-war-z-interview-610x320.jpg
Sist endret av Rolsen Royce; 21. desember 2012 kl. 12:53.
Det der er 49 dollar jeg aldri skulle brukt, verre ''spill'' skal du lete lenge etter.
Jeg anbefaler å se totalbiscuit sin video: The Bore Z
Sist endret av ZELDUR; 21. desember 2012 kl. 14:22.
Noen seriøse som spiller dette? som vil teame up ?
Sitat av robinator Vis innlegg
Noen seriøse som spiller dette? som vil teame up ?
Vis hele sitatet...
Jeg vil gjerne teame opp, via skype eller teamspeak?
lol
Bro Team Pill lagde en video av WarZ i dag
xD
Sitat av ExoticSamie1 Vis innlegg
WarZ er drit fun. Drit i hva DayZ-fanboys og haters sier. WarZ er kanskje ikke realistisk eller ekstremt bra grafikk osv. Men er FUN, det som er viktig, ikke sant?
Vis hele sitatet...
Å bli scammet og jugd i trynet av utviklerne er drit gøy ja...

Styr langt unna dette møkkaspillet. I alle fall til basic funksjoner er på plass og spillet ikke lenger er overkjørt av hackere.
Hilsen en som har vært med siden Alpha (strengt tatt kan det vel diskuteres om spillet til nå har tatt skrittet ut av Alpha).

Hvis du vil se hvor fornøyde de som faktisk har kjøpt spillet er, så ta en titt her:
http://forums.thewarz.com/forumdispl...ame-Discussion

Du kan jo også lese denne:
http://pc.gamespy.com/pc/the-war-z/1226980p1.html


... Muligheten til å kjøpe spille på Steam ble ikke fjernet uten grunn for å si det sånn.
Sist endret av OstiasMoscas; 21. desember 2012 kl. 20:47.
Sitat av OstiasMoscas Vis innlegg
... Muligheten til å kjøpe spille på Steam ble ikke fjernet uten grunn for å si det sånn.
Vis hele sitatet...
Mange grunner! Derav de fleste er nevnt her og her.

http://blogs-images.forbes.com/erikkain/files/2012/12/warz1_1355886416.jpg

Intet "Skill System" hvor du kan skaffe flere egenskaper.
Kun en verden/map. På 72km².
Kun "normal" modus, ingen "hardcore" modus.
Kun ofisielle servere. Du kan ikke hoste din egen.

EDIT; Bilde fra GameSpy.
Sist endret av Fekillix; 21. desember 2012 kl. 21:13.
Er noen som har regnet på det, og størrelsen på Colorado kartet er nærmere 10km²
http://www.pcgamesn.com/article/how-big-war-zs-map

Er ikke rart det blir clusterfuck med 50 spillere på serveren da, som forøvrig er 200 pax mindre per server enn det Sergey/Hammerpoint først hevdet spillet skullet ha.
Rhinocrunch har laget en underholdende video, som jeg anbefaler til alle, enten du har kastet penger ut av vinduet eller ikke
http://gyazo.kennethd.net/i/a176324876122b524472.png
Jelly much?
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Ikke så "jelly" som jeg ville vært på en god score på Windows-kabal. Og jeg hater kabal.
Sist endret av robhol; 29. desember 2012 kl. 08:40.
Min anbefaling er å holde seg borte fra begge spillene, dersom man ikke sitter på Skype el. med flere folk på samme server.

Stort sett er det ikke zombiene som er farlige, "medspillere" derimot...

Har gitt begge spillene en kjangs, og konklusjonen ble igrunnen den samme for begge spillene, mye bugs og altfor mange som bare er ute å jakter andre spillere.

That said fikk jeg best opplevelse ut av WarZ, da jeg spillte dette ved release, og få hadde rukket å skaffe seg et altfor stort arsenal til å jakte andre med.
Jeg spiller dette spillet, jeg synes det er ganske gøy. Men det er mye som kan bli bedre for og si det sånn.
Sitat av Legacy Vis innlegg
Jelly much?
Vis hele sitatet...
Nei, ikke veldig, har selv samlet 18 snipere for øyeblikket og 23 C-mag. noen scar + en m249.
Jeg har både spilt WarZ og DayZ og begge er i min mening veldig gode spill. En liten oppsumering av begge spillene:
DayZ er som sakt en mod til Arma 2 combined operations. Det er et overlevelses spill der du trenger og stappe inn på mat og drikke i ny og ned. Det går ut på å liste seg gjennom terenget uten å bli drept av både zombier og spillere mens du leter etter våpen og andre godsaker som sekker osv. DayZ spiller veldig på en virkerlighetsfaktor som er høyere en WarZ. Overall så må jeg si at jeg er mer fornøyd med DayZ enn WarZ. WarZ er et veldig likt spill som dayz som påsto at de var den første zombie sjangeren. Dette er noe som virkerlig har irritert mange folk å har utelukket dette spillet helt pga det.
WarZ er et "cleanere" spill en dayz i min mening. Men WarZ mangler DayZ sjarmen, i DayZ så er det større maps, man kan være heldig nokk å få årnet en bil/helikopter som gjør dette spillet mere spennende. Det skal da også komme biler osv til WarZ i nermeste framtid.
Etter det jeg så langt har skrevet så trur vell fleste parten at jeg spiller Dayz, mend et gjør jeg ikke. Jeg spiller for tiden WarZ, og hvorfor gjør jeg det? Det er en grunn, hackers. DayZ er i motsetning til WarZ et mye enklere spill å hacke i, på grunn av at det er scripta inn nukes, andre våpen, biler osv fra hovedspillet Arma 2. WarZ har selvfølgelig hackers de å, men det går mere på Wallhack, aimbot osv. Uansett så har ikke jeg spilt DayZ på et par måneder grunnet hackers. Jeg gav opp etter at jeg og 4 andre kompiser akuratt skulle sette på de siste delene til helikopteret vårt etter 5 timer arbeid så kom det noen usynlige gutter som spawned diverse ting, sprengte helikopteret og drepte oss til slutt. Jeg hadde såklart opplevd flere hackere før den tiden.
Når dayZ blir standalone så kommer jeg selvfølgelig til å kjøpe det, å viss det er bra så driter jeg langt faen i WarZ men akuratt nå så synes jeg at warZ slår dayZ grunent en ting, hackers.
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
DayZ er et glimrende spill. Dessverre er det hacket i hjel og sliter med noen leie multiplayer-bugs. Vi er lovet honning melk og grønne skoger når standalone kommer ut, så da venter vi.

WarZ er ren svindel, det vet da alle.
har ikke sett no hackers etter jeg gikk over til å spille på private hive servere i dayz. mange som har gode banlists + admins som er på omtrent 24/7
Sitat av whaeck Vis innlegg
WarZ er et "cleanere" spill en dayz i min mening.
Vis hele sitatet...
Dette gir ingen mening for meg.

Sitat av whaeck Vis innlegg
DayZ er i motsetning til WarZ et mye enklere spill å hacke i, på grunn av at det er scripta inn nukes, andre våpen, biler osv fra hovedspillet Arma 2.
Vis hele sitatet...
Hvor i Arma 2 finnes det en atombombe?
Sitat av DikkeDikk Vis innlegg
Dette gir ingen mening for meg.



Hvor i Arma 2 finnes det en atombombe?
Vis hele sitatet...
det ligger sannsyneligvis i et singleplayer mission
Valgfri brukertittel
ArtOfHacking's Avatar
Sitat av DikkeDikk Vis innlegg



Hvor i Arma 2 finnes det en atombombe?
Vis hele sitatet...


http://www.youtube.com/watch?v=Os5HkuBgTbE


Google so hard
Sitat av faceplants Vis innlegg
det ligger sannsyneligvis i et singleplayer mission
Vis hele sitatet...
Sitat av ArtOfHacking Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Nei, mods må til for å få en sånn en inn i Arma, noe som serveren ikke ville godtatt av en spiller.
Valgfri brukertittel
ArtOfHacking's Avatar
Sitat av DikkeDikk Vis innlegg
Nei, mods må til for å få en sånn en inn i Arma, noe som serveren ikke ville godtatt av en spiller.
Vis hele sitatet...


http://www.youtube.com/watch?v=zwgLXe10-Lw

8:00


http://www.youtube.com/watch?v=ZGhXRlrI9pk

16:30
Sist endret av ArtOfHacking; 4. januar 2013 kl. 06:48.
Sitat av ArtOfHacking Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Jeg føler dette begynner å nærme seg pirking, men det der har ingenting med atombomer å gjøre.
Sitat av DikkeDikk Vis innlegg
Jeg føler dette begynner å nærme seg pirking, men det der har ingenting med atombomer å gjøre.
Vis hele sitatet...
Er det virkelig så vanskelig å søke på ting på jøderøret?

Klikk her og skip til 11 min.
Sitat av DfenZ Vis innlegg
Er det virkelig så vanskelig å søke på ting på jøderøret?

Klikk her og skip til 11 min.
Vis hele sitatet...
Der skjedde det jo bare det samme som de to forrige videoene, ingen atombomber. For all del, kall det en atombombe, nå gidder jeg ikke mer.