Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1627
Noen her som spiller Diablo 3, Overwatch og/eller WoW?

Si ifra så kan vi spille sammen!
Spiller enormt mye Diablo, men har mer eller mindre slutta å spille på PC.. Går mest i Xbox1 nå. Regner med at du spiller på PC?
Spiller en del OW, send på meg en PM med ranken din for denne sesongen så tar vi det derfra =)
Spiller wow på privat vanilla server om dagen, elysium pvp
Ølglad nordlænning
Har spilt en god del D3 denne season. Paragon 620 ish. Kan godt være med på grifts eller noe.
Sikkerhetsklarert
Hvordan funker d3 på konsoll egentlig? Inbiller meg at man ha for få knapper tilgjengelig. Og ingen mus = krise ?
Sitat av Pjukern Vis innlegg
Hvordan funker d3 på konsoll egentlig? Inbiller meg at man ha for få knapper tilgjengelig. Og ingen mus = krise ?
Vis hele sitatet...
Isometriske spill som Diablo vil da fungere greit på konsoll skal jeg tro. Uten å ha spilt det (Men etter flere hundre timer med Baldur's Gate: Dark Alliance 1 og 2 på PS2) vil jeg tro at en beveger seg med én spak, og bestemmer direction for angrep osv med den andre.
Når det kommer til knapper, med utgangspunkt i Playstation 4, så har en 18 knapper (Inkl. PS-knapp, touchpad, SHARE og OPTION, og touchpadden kan være multipurpose), så knappemangel skal det ikke være med tanke på at HUD'et til Diablo 3 ikke bruker flere linjer med keybinds ala. WoW, så går nok dette fint.

Her er et screenshot fra local 4 player Diablo 3 på PS4:
Sitat av Pjukern Vis innlegg
Hvordan funker d3 på konsoll egentlig? Inbiller meg at man ha for få knapper tilgjengelig. Og ingen mus = krise ?
Vis hele sitatet...
Det fungerer meget bra, tok meg en halvtimes tid før jeg var helt inne i det... Nå foretrekker jeg lett konsoll foran PC.


De har fått til å implementere kontrollen (ihvertfall på X1) såpass bra at du ikke mangler noe i det hele tatt.