Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 3328
Veldig vanskelig å brette alt ut men min bror er etterlyst av politiet og er til fare for seg selv samt prøver harde stoffer som han kan ta livet av seg. Prøver å komme meg inn på facebook men hjelper ikke medet kun mailen og ingen passord. Kan noen være så snill å hjelpe meg slik at broren min får hjelp ?
Skal sies han er innen tvang på psykisk helsevern men som vanlig kan ikke de gjøre noe så lenge han ikke er å finne.

Dette er min lillebror så veldig sårt
Sist endret av Inamor89; 26. november 2016 kl. 23:52. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Du må beise sjarken!
hvis du vet passordet til mailen hans eller har tilgang på telefonen hans kan du resette passord på den måten
Trådstarter
3 0
Ikke tilgang på passordet
Æ vet mail adressen og tlf nr og person nr men kommer ikke lengre. Han er også sluttet for par timer siden å svare så veldig bekymret da dette ikke er normalt han
Hvis du ikke har tilgang på passord på hverken mail eller facebook så kommer du deg ikke inn på kontoen hans. Mulig du klarer å gjette hemmelig spørsmål på mail?
Det blir nærmest umulig.
Om broren din har en pc du har tilgang til så kan det være han har lagret passordet til noen nettsteder der.
Så er det vel ikke helt lovlig å hacke noens bruker heller.
Trådstarter
3 0
Men mæ jo være bedre å få hacket seg inn og finne ut hvor han er enn at vi som familie får en telefonsamtale pm at han har tatt en overdose å ikke klart seg ? Spesielt når man fortvil i mange timer har pratet med både politi og plassen han var på

Han har kun 7 e mailer koblet opp mot glemt passord. Kommer meg ikke inn på noen. Omså bare noen kan hjelpe meg inn på yahoo mailen Hannes. Æ e desperat
Sist endret av Inamor89; 27. november 2016 kl. 01:12. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Inamor89 Vis innlegg
Men mæ jo være bedre å få hacket seg inn og finne ut hvor han er enn at vi som familie får en telefonsamtale pm at han har tatt en overdose å ikke klart seg ? Spesielt når man fortvil i mange timer har pratet med både politi og plassen han var på

Han har kun 7 e mailer koblet opp mot glemt passord. Kommer meg ikke inn på noen. Omså bare noen kan hjelpe meg inn på yahoo mailen Hannes. Æ e desperat
Vis hele sitatet...
Dette er vel et grovt overtramp av privatlivet hans, og det er på ingen måte garantert at dere klarer å lokalisere han selv om dere for tilgang til facebook kontoen eller mailen. Vi kan heller ikke vite om du snakker sant, eller om du bare ønsker tilgang til facebooken hans av andre grunner.

Bruk heller tradisjonelle metoder, kontakt hans nærmeste omgangskrets, ring venner, bekjente og slektninger å spør om dem vet hvor han er. Facebook kontoen hans kan du bare glemme, facebook har ingen offentlige kjente sårbarheter som gir tilgang til andres kontoer. Og dem som kjenner til slike sårbarheter ønsker nok ikkje å hjelpe.
Det eneste måtte være om han har brukt/ lånt andre pc'er/ nettbrett/ smarttelefoner i det siste for å sjekke mailen/ Fboka si ?? Mange er uforsiktige og logger seg ikke helt ut når de er ferdige, slik at nestemann åpner forrige persons Fjåsebok-profil når de selv vil inn på sin egen FB.
Sist endret av Eager Igor; 27. november 2016 kl. 23:18.
Har han iphone? Isåfall kunne dere lastet ned en app hvor dere kan spore telefon hannes, husker ikke hva den het men det var noe "hvor er vennene mine?" og den duren, eller prøvd med "find my iphone"
Dersom han har logget på maskinen via en Mac kan du sjekke på nøkkelring om passordet kan ligge der. Eller om det ligger et passord der du kan bruke. Nordmenn har som mange andre en tendens til å bruke samme passord flere steder. Evt kan du se om han ligger i Adobe listene
https://www.google.no/amp/s/amp.redd...oid-sonymobile