Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1885
Hei! Tenkte å skrive en lengre intro-tekst til spørsmålet, men tenker jeg heller går rett på sak

Jeg lurer på om dere har noen gode filmer/serier/dokumentarer som handler om å starte og drive en business? Og om dere har noen gode filmer/serier/dokumentarer salg?

Noen eksempler:
Boiler room
The social network
The wolf of wall street
Pursuit of Happyness

Jeg vet at det er hundre tusenvis av treff på dette feltet hvis man søker på google og sikkert et par 10 hvis man søker på yahoo også, men jeg vil gjerne høre alternativer fra folket!
Dragon's den UK.
Gordon Ramsay's Kitchen nightmares UK.
Nyfødt
Mesias's Avatar
Trådstarter
Sitat av Arne_J Vis innlegg
Dragon's den UK.
Gordon Ramsay's Kitchen nightmares UK.
Vis hele sitatet...
Sett endel Shark tank i det siste, Dragon's den UK er kanskje der det startet?
Skal sjekke ut Gordon Ramsay

Takk takk
Er veldig sikker på at den startet i uk, ja. Liker den best, mer saklig og seriøs. De amerikanske og canadiske er bare mas og bråk.. syns nå jeg xp

Akkurat det samme med Ramsay's programmer de "uk"-lagde (tror det er 6 sesonger) er mye mer saklige og du kan faktisk lære en del, han kommer med mye råd. I de amerikanske er det bare dramatikk og surr.
Sjekk ut serien The Profit. Det er et slags "Hellstrøm rydder opp"-konsept med forskjellige type forretninger som sliter. Investor og businessmann Marcus Lemonis hopper inn og redder (stort sett) dagen.
Nyfødt
Mesias's Avatar
Trådstarter
Sitat av bronsky Vis innlegg
Sjekk ut serien The Profit. Det er et slags "Hellstrøm rydder opp"-konsept med forskjellige type forretninger som sliter. Investor og businessmann Marcus Lemonis hopper inn og redder (stort sett) dagen.
Vis hele sitatet...
Cool cool! Skrives ned, takk!

Du har fått meg hekta på The Profit btw
Sist endret av Mesias; 18. november 2015 kl. 21:29. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Breaking Bad?