Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  58 10583
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av EyesWideShut Vis innlegg
Logg inn på facebook først
Vis hele sitatet...
Det funket ikke å logge inn nei.
Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Det funket ikke å logge inn nei.
Vis hele sitatet...
Fungerte fint for meg
Synd ikke alle kan se videoen. kan heller ikke kopiere bildenettaddresse som på bilder. Hvertfall, han stuper ifra en brygge og bråstopper så kommer han opp med blod rennende fra pannen fordi det låg en stor stein eller noe der. I tilegg var han naken hehe. Så skriver han "den som ikke hopperi sjøen må betale legetimen".
Sitat av EyesWideShut Vis innlegg
Fungerte fint for meg
Vis hele sitatet...
Trolig har du rettigheter til å se bilde, noe mange av oss andre ikke har. F.eks. kan det være at bilde er lagt ut av en venn av venn, og derfor får du lov til å se det.

Å dele slike facebook-linker er uansett ikke så veldig greit da det ofte skaper slike problemer. Hvis man i stede høyereklikker på bilde og henter ut addressen til selve bilde, så vil man få en addresse som begynner på noe lignende dette: https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net Disse vil fungere helt fint å dele med andre.
Sitat av etse Vis innlegg
Trolig har du rettigheter til å se bilde, noe mange av oss andre ikke har. F.eks. kan det være at bilde er lagt ut av en venn av venn, og derfor får du lov til å se det.

Å dele slike facebook-linker er uansett ikke så veldig greit da det ofte skaper slike problemer. Hvis man i stede høyereklikker på bilde og henter ut addressen til selve bilde, så vil man få en addresse som begynner på noe lignende dette: https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net Disse vil fungere helt fint å dele med andre.
Vis hele sitatet...
Var faktisk ikke klar over at jeg hadde en felles venn med han som la ut vidoen, liten verden vi lever i
PerPerPerPerPerPer
PerPerPerPer's Avatar
Del det satans bildet da! Nå ble jeg nysgjerrig her.
Sitat av PerPerPerPer Vis innlegg
Del det satans bildet da! Nå ble jeg nysgjerrig her.
Vis hele sitatet...
Du får høre med Pizzatyv om han kan legge det ut, slettet han karen fra vennelisten da jeg ikke vet hvem det er.

Var en kar som stupte med hode først inn i en stein eller noe lignende i filmen
Problemet er at siden dette er trenden om å hoppe i sjøen så er dette en video. Og som sagt kan jeg ikke kopiere bilde nettadressen til en video, som man kan gjøre med bilder. Er det noen raske måter jeg kan vise det på da?

Vær så god, godtfolk fra freak!.

https://scontent-a-ord.xx.fbcdn.net/...a8&oe=53696BF7

Regner med videoen virker for dere nå, gjør den? Det som er litt sykt er at det ble lagt ut en artikkel i en avis der "det gikk galt" og der var det bare en som slet med å komme seg opp brygga. Jeg mener denne videoen her er veldig syk. I tilegg har den bare 50 likes og ett par delinger. Mange har gjort mildere ting og fått mye mer oppmerksomhet/kudos.

Venter med å legge meg til jeg får noe respons her. (med mindre det tar unødvendig lang tid).

Her er oppdatert link.
Sist endret av Pizzatyv; 7. mai 2014 kl. 15:45. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Pizzatyv Vis innlegg
Problemet er at siden dette er trenden om å hoppe i sjøen så er dette en video. Og som sagt kan jeg ikke kopiere bilde nettadressen til en video, som man kan gjøre med bilder. Er det noen raske måter jeg kan vise det på da?

Vær så god, godtfolk fra freak!.

https://scontent-a-ord.xx.fbcdn.net/...a8&oe=53696BF7

Regner med videoen virker for dere nå, gjør den? Det som er litt sykt er at det ble lagt ut en artikkel i en avis der "det gikk galt" og der var det bare en som slet med å komme seg opp brygga. Jeg mener denne videoen her er veldig syk. I tilegg har den bare 50 likes og ett par delinger. Mange har gjort mildere ting og fått mye mer oppmerksomhet/kudos.

Venter med å legge meg til jeg får noe respons her. (med mindre det tar unødvendig lang tid).

Her er oppdatert link.
Vis hele sitatet...
Det fungerer forsatt ikkje for meg.
Er ikkje rart at han har fått så lite likes om videoen ikkje er public..