Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  324 80397
Tenkte å lage en tråd hvor folk kan legge inn sine tips til spillet

Stock market tips:
Litt uti spillet får du noen assasination mission med Franklin. (han får missionene i en sånn telefonautomat fra Lester) før du gjør oppdragene kjøper du masse aksjer, aksjene vil gå opp masse når du har fullført oppdraget. Invister gjerne med alle 3 karakterene dine

Mission nr. 1(The Hotel Assassination):
Kjøp så mye aksjer du kan i BetaPharmaceuticals

Misson nr. 2 (The Multi Target Assassination):
dette oppdraget vil senke kursen for Redwood’s og øke kursen for Debonaire’s.

Misson nr. 3 (The Vice Assassination):
Invester i "Fruit" på BAWSAQ sidene.

Misson nr. 4 (The Bus Assassination)
Ikke kjøp aksjer på dette oppdraget

Misson nr. 5 (The Construction Assassination)
Kjøp aksjer i "Gold Coast Development"


Jeg kjøpte kun aksjer i siste selv og angret etterpå at jeg ikke sjekket dette før.

Noen andre som har noen bra tips til å tjene penger? eller andre tips som kan være kjekke.
Sist endret av Sondre; 19. september 2013 kl. 18:11.
Det kjører noen Gruppe 6 Security biler rundt i SA, disse bilene inneholder mye penger, så ran disse hver gang du ser en!
Det skal visstnok også fines kister med penger under vannet
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Det kjører noen Gruppe 6 Security biler rundt i SA, disse bilene inneholder mye penger, så ran disse hver gang du ser en!
Det skal visstnok også fines kister med penger under vannet
Vis hele sitatet...
Hva er beste måten å rane disse bilene på? Sprenge med granat?

Jeg fikk tatt en veske med rundt 6000 dollar, så det var ikke så galent, men når jeg sprengte dørene med granat, så var det nesten ikke verdt bryet. Granaten kostet jo nesten det samme som utbyttet. - Men skal ikke se bort i fra at det varierer.
Sitat av Fuzzybossen Vis innlegg
Hva er beste måten å rane disse bilene på? Sprenge med granat?

Jeg fikk tatt en veske med rundt 6000 dollar, så det var ikke så galent, men når jeg sprengte dørene med granat, så var det nesten ikke verdt bryet. Granaten kostet jo nesten det samme som utbyttet. - Men skal ikke se bort i fra at det varierer.
Vis hele sitatet...
du kan bruke f.eks hagle, men du må sikte i midten på døra bak for å få den opp.
Rett ovenfor "jakt utposten" du kan dra til med Trevor så finner en 3 folk som har vært i en ulykke.

Stedet ligger 100 meter "ish" ovenfor camping vogna.

Det står da 3 biler der hvor to folk ligger skadet ved de og en siste person ligger skadet nede i steinrøysa med en koffert som inneholder 25.000 $

Ellers så er akskjer i jakt kategorien veien å gå når en jakter med Trevor

BTW, noen som spiller på Xbox?
Sitat av Octawism Vis innlegg
Rett ovenfor "jakt utposten" du kan dra til med Trevor så finner en 3 folk som har vært i en ulykke.

Stedet ligger 100 meter "ish" ovenfor camping vogna.

Det står da 3 biler der hvor to folk ligger skadet ved de og en siste person ligger skadet nede i steinrøysa med en koffert som inneholder 25.000 $

Ellers så er akskjer i jakt kategorien veien å gå når en jakter med Trevor

BTW, noen som spiller på Xbox?
Vis hele sitatet...
Jeg spiller på xbox gamertag : nosee88

Invistere i jakt kategorien? Kan du være mer spesifik? Hvilke navn på stock market er det?
Sitat av Fuzzybossen Vis innlegg
Hva er beste måten å rane disse bilene på? Sprenge med granat?
Vis hele sitatet...
Stjel dem og kom deg et sted hvor du kan stå og skyte med hagle på døra. Det er to bevæpnede vakter i hver av de bilene.

Det er bare å skyte på bakdøren til bilen, det tar litt tid.
Jeg holder på med juveltyveriet nå, og skal gasse med bz-gass, men hvordan kommer jeg inn der det grønne ikonet er for å gasse der?

Har prøv å kaste gassen på målet uten hell.
Sist endret av Fuzzybossen; 20. september 2013 kl. 01:13.
Du skal ikke inn der, men husker du hvor du tok bilder av ventilasjonssystemet til butikken du skal rane?

Du skal stå samme sted og kaste gassgranaten derifra

edit: Altså på motsatt side av der du kommer fra. På det høyeste punktet på taket
Sist endret av Pope; 20. september 2013 kl. 01:20.
Du skal ikke inn der hvor ikonet er. Du skal stå oppå ventilasjonsgreien bak (Høyeste "boksen") og kaste bort. Brukte selv ca 7 bokser før jeg traff
Jeg kastet først et par flasker på det høyeste punktet, og deretter prøvde jeg å gå inn til det grønne punktet.

-Men nå fikk jeg det til, så tusen takk.
Jeg trodde tråden handlet om tips og triks, ikke walkthroughs og spoilere.
Heldigvis er jeg ferdig med spillet, så dere fikk ikke meg!

Men det er da et par fine ting her da, som å rane pengetransport, og lete etter penger i mislykkede brekkforsøk. (Bilkræsj som nevnt).
Hvis man kjører feks overlevende hjem, får man tilbud om å bruke de til neste brekk, og de krever utrolig lav prosent.
Sist endret av Rolsen Royce; 20. september 2013 kl. 03:10.
Her finner du inemellom et helikopter også er det en sån UFO part på taket her

http://p116698.ipscdn.com/uploads/imgs/pre_1379081662__map2.jpg

http://p116698.ipscdn.com/uploads/imgs/pre_1379081577__map1.jpg
Jeg synes det er artigs og rane butikker :- ) men hvilke butikker/banker bør jeg rane for og få mest profitt ? da tenker jeg på ting utenom oppdrag :- )
Viss du skal rane butikk må du ta frem våpenet og begynne å skyte før du går inn i butikken, ellers legger du bort pistolen automatisk når du går inn
Sitat av cold Z Vis innlegg
Viss du skal rane butikk må du ta frem våpenet og begynne å skyte før du går inn i butikken, ellers legger du bort pistolen automatisk når du går inn
Vis hele sitatet...
har prøvd dette men når jeg da kommer inn i butikken står det bare "this shop is closed". Går det faktisk an å rane butikkene eller må man bare late som?

Har veldig lyst til å begynne på nytt men venter til det har kommet en stock market guide. Hver mission du gjør påvirker aksjemarkedet, men det er vanskelig å vite akkurat hva som går opp og ned mange ganger.
Noen som vet om en slik guide?
Kandu rane en butikk som F.eks Ponsbons der du kan kjøpe klær ? har bare kunnet rane butikker som ikke er ført opp på kartet jeg. må prøve det ut på søndag det og skyte før du går inn :- )
Sitat av puppetwar Vis innlegg
Kandu rane en butikk som F.eks Ponsbons der du kan kjøpe klær ? har bare kunnet rane butikker som ikke er ført opp på kartet jeg. må prøve det ut på søndag det og skyte før du går inn :- )
Vis hele sitatet...
Skal prøve skytegreiene etterpå, hjemme i 15 tiden
Reagerte selv på at man ikke kan stjele våpen
Sitat av KjemikalieX Vis innlegg
Skal prøve skytegreiene etterpå, hjemme i 15 tiden
Reagerte selv på at man ikke kan stjele våpen
Vis hele sitatet...
Tenkte mer på og stjele fra de dyre dressbutikkene, gi feedback på om du kan gjøre noe av det da :-) er ikke hjemme før søndag så. AMMO-NATION skyter deg i hue med engang du kommer inn btw, sprang inn der etter jeg hadde skutt en fyr.
Sitat av puppetwar Vis innlegg
Kandu rane en butikk som F.eks Ponsbons der du kan kjøpe klær ? har bare kunnet rane butikker som ikke er ført opp på kartet jeg. må prøve det ut på søndag det og skyte før du går inn :- )
Vis hele sitatet...
Er det butikker du kan gå inn i som ikke er ført opp på kartet? Hva kan du kjøpe i disse butikkene?
Sitat av Obster Vis innlegg
Er det butikker du kan gå inn i som ikke er ført opp på kartet? Hva kan du kjøpe i disse butikkene?
Vis hele sitatet...
Du har jo værtfall bensinstasjoner :P Men jeg har enda ikke fått mer enn $500 for å rane disse, så det er nesten ikke verdt det når du bruker 2-3 minutter på å gjemme deg for politiet etterpå :P


Har selv kjøpt meg en skikkelig hagle og sticky bombs og gjør meg klar til å rane pengetransport når jeg finner en :P
Sitat av Obster Vis innlegg
Er det butikker du kan gå inn i som ikke er ført opp på kartet? Hva kan du kjøpe i disse butikkene?
Vis hele sitatet...
Noe mat og drikke bare, men de kan du ta opp våpen når du er inne. får kun 3-400,- fra de tho
Sitat av puppetwar Vis innlegg
Tenkte mer på og stjele fra de dyre dressbutikkene, gi feedback på om du kan gjøre noe av det da :-) er ikke hjemme før søndag så. AMMO-NATION skyter deg i hue med engang du kommer inn btw, sprang inn der etter jeg hadde skutt en fyr.
Vis hele sitatet...
Da handler det om å skyte først!
Må jo bare prøve det etterpå
Veit dere om det går an å rane banker?
Eller om dere veit av noen plasser det passerer mest pengetransport biler?
Sitat av Nikon01 Vis innlegg
Veit dere om det går an å rane banker?
Eller om dere veit av noen plasser det passerer mest pengetransport biler?
Vis hele sitatet...
Afaik kan du kun rane bankene i online og missions.
Sitat av KjemikalieX Vis innlegg
Afaik kan du kun rane bankene i online og missions.
Vis hele sitatet...
Synd =/ Men Online blir vell plassen jeg kommer til å "henge" etterhvert uansett tenker jeg :P
Jeg har kun sett 2 pengetransportbiler etter 26 timer med spill. Er dette normalt? Er det noe sted de er oftere en andre? Jeg er nesten bare i storbyen.
Sitat av Obster Vis innlegg
Jeg har kun sett 2 pengetransportbiler etter 26 timer med spill. Er dette normalt? Er det noe sted de er oftere en andre? Jeg er nesten bare i storbyen.
Vis hele sitatet...
Jeg har sett 1 etter 15 timer spill. Det var egentlig ikke jeg som så det, det poppa opp hint.
Sitat av Xernox Vis innlegg
Jeg har sett 1 etter 15 timer spill. Det var egentlig ikke jeg som så det, det poppa opp hint.
Vis hele sitatet...
Ja, det har poppa opp en stor blå prikk når det har kommet pengetransport. Kjipt at det skjer så sjeldent når jeg ikke kan rane banker for mye cash (med unntak av missions).
Endelig var dagen her. Hele dagen skal tilbringes med GTA V og masse "snack's", mat og snop. Rigga meg til og alt er på G. Men neida, tom for batteri på kontrollen.

Tips: Ha alltid en bråte med ekstra batterier til kontrollen til Xbox'en.

Triks: Drep naboen, stjel bilen og kjøp batterier på butikken.

(Irritert!!)
Sist endret av stagg; 20. september 2013 kl. 13:37.
Eller kjøp en lader som burde fulgt med xboxen. Det er noe jeg hater med xbox og håper kommer på de nye generasjonene.
Husk å IKKE sprenge pengetransporten når man raner den. Pengeutbyttet blir da mye mindre! Bruk hagle
Sitat av KjemikalieX Vis innlegg
Da handler det om å skyte først!
Må jo bare prøve det etterpå
Vis hele sitatet...
UPDATE
Du kan dytte opp dørene inn til butikken, skyte han i hodet/til han dør. Så kan du skyte kassene når du går inn, 200-400$ i hver kasse, så er det to kasser!
Sitat av PerPerPerPer Vis innlegg
Stjel dem og kom deg et sted hvor du kan stå og skyte med hagle på døra. Det er to bevæpnede vakter i hver av de bilene.

Det er bare å skyte på bakdøren til bilen, det tar litt tid.
Vis hele sitatet...
1 stk C4 åpner med én gang.
Jeg anbefaler alle å gjøre oppdragene til han Legalize weed duden, de av dere som tar humoren kommer til og få dere en liten latterkule.
Sitat av Sondre Vis innlegg
Jeg spiller på xbox gamertag : nosee88

Invistere i jakt kategorien? Kan du være mer spesifik? Hvilke navn på stock market er det?
Vis hele sitatet...
Skal adde deg så fort jeg logger på igjen.
Jobber med og bygge opp et bra crew til release av multiplayer.

Trur de heter Animal ett eller annet.
Første aksjene på lista
Sitat av kimmy9gga Vis innlegg
Jeg anbefaler alle å gjøre oppdragene til han Legalize weed duden, de av dere som tar humoren kommer til og få dere en liten latterkule.
Vis hele sitatet...
Har du komment til det punkte utenfor city hall med aliens? Isåfall, jeg klarer det faen ikke... iværtfall ikke med Michael.
noen som har peiling på hvordan vi bruker tubroen du kan kjøpe til biler? ps3
Den brukes vel automatisk, du hører i alle fall en dumpventil/wastegate når du skifter gir etter høyt turtall.
snail blander vel turbo og nitro.
åja haha, greit, misforstod vell
De oppdragene som er nevnt i første post. Er de tidlig i spillet? Husker ikke om jeg har gjort det, er på sirka 30% nå.
Sitat av Rabbern Vis innlegg
De oppdragene som er nevnt i første post. Er de tidlig i spillet? Husker ikke om jeg har gjort det, er på sirka 30% nå.
Vis hele sitatet...
Mener de kommer rundt hovedmission nr 30 eller noe sånt. pluss minus.
Sitat av Rabbern Vis innlegg
De oppdragene som er nevnt i første post. Er de tidlig i spillet? Husker ikke om jeg har gjort det, er på sirka 30% nå.
Vis hele sitatet...
Det er de oppdragene hvor du blir bedt om å drepe diverse folk av Lester. Du får oppdragene stort sett gjennom telefonbokser. Jeg fikk dem alle mellom 23-30%
Noen som har peiling på aksjemarkedet?


Jeg er på 50,3% i spillet og jeg fikk dessverre ikke tjent noen penger på aksjer i starten siden jeg ikke skjønte meg på det. :/ Er det noen muligheter lenger frem i spillet hvor man kan påvirke aksjemarkedet?

Har satt 100K på Redwood, 100K på Bilkinton og 100K på Lifeinvader.. Alle ligger å daler opp og ned, men kun småsummer.
Mulig jeg tar feil, men jeg tror at når online kommer er BAWSAQ påvirket av online spillere, også i singleplayer
For å rane butikker som klesbutikker, gunstore etc så må du førts gå inn i butikken og vente til døren lukker seg, så går du inn i døren igjen og står slik at d holder døren oppe og står på utsiden av butikken og ser inn. Om du skyter kasseeren i hodet kan du gå inn i butikken og skyte opp kasseapparetene også og så får du penger. OBS OBS Duden i gunshoppen skyter tilbake.

Om du vil gjøre det enkelt kan du går til en carwash feks den du går til på første Assasination mission og der er det en type 7/11 som er åpen 24 timer i døgnet. Når du går inn der får du beskjed om at du enten kan bare skyte han i disken eller holde et pistol/gevær på han og han vil gi deg pengene i kassa. Om du er stealth så passer du på at det ikke er noen i nærheten og bruk lyddemper på alle våpen og på den måten blir du mindre oppdaget av politiet. Og om du velger å bare holde han duden i kiosken og ikke drepe han kommer han til å ringe politiet straks du snur ryggen til han på vei ut.
Noen fler som har funnet ut noe de siste dagene som kan være kjekt å vite?

Jeg sitter nå fast på sidequestene mangler både en bunch på både michael og Franklin men det kommer liksom ikke opp noen fler. noen som vet en løsning på dette?
Sliter litt med å finne oppdrag.. Har gjort alle de spørsmålstegene på begge figurene. Er bare på ca 5-7%
Du kan røyke bong på Jimmys rom.

Det står nesten alltid et par Sanchez på Mount Chilliad.

Det står en Buggy på stranden, nært et av sykehusene rund Alamo Sea.

De fleste redneckene er bevepnet så vær klar når du stjeler en traktor.

Du kan sikte på folk uten våpen (som når du er klar til å slåss) og trykk høyre pil for å snakke dritt til folk.