Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1721
Hei!

Jeg er interessert i bruken av Cannabis ifb. med dyp avspenning, gjerne i forbindelse med Yoga eller andre kropps- og pusteøvelser.

Til dere som er erfarne Cannabis brukere. Har Cannabis en gyldig bruk i forbindelse med det å lindre eller kurere "utbrenthet" (binyretretthet) eller andre plager som kommer av store belastninger, stress også videre.

?

-B
Etter mine erfaringer er dette veldig inviduelt, hadde en venninne som sov 23timer i døgnet(utmattelse syndrom elns) Når hun røyka ble hun mer opplagt og gladere, mer energi også.
jeg personlig føler meg mer "våken" men samtidig litt borte mens jeg er påvirket.

Cannabis kan du brukes som selvutvikling, gå inn i deg selv, mediter osv. Folk flest er ikke mainstream stoners pga de røyker litt cannabis. Jeg bruker det som medisin, mangen sier det hjelper mot angst, men det gjør det ikke for meg feks, men det hjelper VELDIG mye mot min deprisjon.

Så igjen, meget inviduelt fra person til person.

Stor sjangs for at jeg svara deg litt rart her, men håper noe av det var til nytte!
Absolutt. Cannabis kan gjøre underverker når det gjelder å slappe av. Hvis du er interessert og allerede har startet å stille spørsmål rundt det er det absolutt verdt et forsøk og se om det fungerer for deg. Mine egne erfaringer med stress resulterer i at du zoomer litt ut av det større bildet og heller ender med å takle her og nå, noe som er mye enklere og mer behagelig. Selvfølgelig bør ikke dette misbrukes, men som du sier, å kombinere dette med yoga/meditering eller litt løs trening kan være ganske givende for brukeren.
▼ ... noen uker senere ... ▼
cannabis har hjulpet meg med dyp avspenning i forbindelse med Yoga og pusteøvelser i over 9 år

fantastisk deilig å ta seg en blås etter trening, etterfulgt av yoga og meditasjon
Sist endret av spismersopp23; 28. mai 2013 kl. 01:35.
The Mexican Snack
NachoFreak's Avatar
18 6
Jeg må si jeg er helt enig med deg spismersopp23! Det høres å er helt sikkert fantastisk.
Joe Rogan røyker sativa før han trener ju-jitsu og mener det øker fokuset hans. Burde vel funke fint for yoga og.