Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  146 50378
Etter noen interne diskusjoner har vi i administrasjonen i dag bestemt at egendefinert brukerittel skal bli tilgjengelig for alle brukere. Tidligere har det kun vært reservert for VIF / crew, men siden vi ikke bruker forskjellige grupper i noe særlig grad, og for å gjøre systemet mer inkluderende, blir det tilgjengelig for alle fra og med i dag, 1. April.

Det er selvsagt ikke lov til å gi seg ut for å være noe man ikke er i forumsammenheng - som administrator e.l, men det er fritt frem for å gi seg ut for å være frimurer, medlem av kongehuset eller hva nå enn annet som er kult fortiden.

Brukergruppenavn har nå blitt fjernet helt, og det vil kun vises brukergruppe for Administrator og Crew. Det er plassert under avataren for lettere å skille det fra brukertittelen.

Brukertittel er ren vanity, og er begrenset til 20 bokstaver.

Traverser denne hyperlenke for å endre brukertittel
Sist endret av nso; 1. april 2012 kl. 23:48. Grunn: la til litt info
Hobby-lingvist.
Test, test..

Edit: Ikke aprilsnarr, wooho.
Sist endret av ReaXztioN; 1. april 2012 kl. 23:02.
Aprils fool?

EDIT: Så ikke linken!
Sist endret av AmundK; 1. april 2012 kl. 23:02.
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
Og hvor lenge skal vi ha muligheten til dette? Siste timen av døgnet?
Fungerer faktisk... enn så lenge =)
Liker titegn......
Frankrikes Solkonge
Sitat av Zyke Vis innlegg
Og hvor lenge skal vi ha muligheten til dette? Siste timen av døgnet?
Vis hele sitatet...
Nyt det mens du enda kan! NYT DET, SIER JEG!
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Snalla gjør dette til en fast funksjon, jeg kan ikke leve lenger uten "galemathias" under navnet mitt!
Kan tenkte meg at dette blir fjernet 2. april, men det er kanskje bare meg?
Nja dette blir ikke å fungere lenge.
Vanlige brukere får titler og admins får farge? :P
Spørsmål: Kødd eller real deal?
Sur og sarkastisk
droppboks's Avatar
Tenk om vi blir stuck med brukertitlene vi har valgt etter 00:00?
Sitat av aeon_illuminate Vis innlegg
Spørsmål: Kødd eller real deal?
Vis hele sitatet...
det er real deal atm ivertfall

om 1 time så finner vi ut om det er april fool eller ikke.
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
Sitat av Choobe Vis innlegg
Tenk om vi blir stuck med brukertitlene vi har valgt etter 00:00?
Vis hele sitatet...
Still awesome.

Edit: Vel, kanskje ikke for alle.
Sist endret av Zyke; 1. april 2012 kl. 23:10.
Blir seriøst pissforbanna hvis dere fjerner dette, ønsker å kunne flashe mitt yrke under nicket mitt!
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Njaa.. Mister jo litt av greia med å få tittel etc. Også var det bare rotete med farga rolle hos dere admins. Er det ikke signaturen man har for sånne ting?
Jeg blir utrolig happy hvis dette forblir permanent, men har en sterk følelse av at det ikke blir det. Morsomt så lenge det varer da!
da er min på plass intill den eventuelt forsvinner.
Sitat av Skateward Vis innlegg
Jeg blir utrolig happy hvis dette forblir permanent, men har en sterk følelse av at det ikke blir det. Morsomt så lenge det varer da!
Vis hele sitatet...
Rart at det ikke står kphore i tittelen din, hmm.
Tester ut saken og venter i megahøy spenning.

Btw, andre forumer har hatt denne funksjonen for alle omtrent, i titusener av år. Uansett, hvis det ikke er aprilsnarr så er det flott- mye mer inkluderende som ivioynar sier. Vifene er det blitt færre og færre av(i forhold til antallet brukere) siden tidenes morgen her på nFF.
Siden ingen admin's/mods har svart så tenker jeg at det er kødd.
Sitat av Zyke Vis innlegg
Og hvor lenge skal vi ha muligheten til dette? Siste timen av døgnet?
Vis hele sitatet...
Håper det.
Syns det var greit å kunne identifisere VIF's med den karakteristiske brukertittelen under nicket.
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
Sitat av Knask Vis innlegg
Håper det.
Syns det var greit å kunne identifisere VIF's med den karakteristiske brukertittelen under nicket.
Vis hele sitatet...
Det å være VIF mister jo da litt betydning for hva default brukergruppen kan se, de ser jo bare tittelen i ærefrykt. Og skjulte forum.. Ikke vet jeg.

Men mest sannsynlig er nok dette tilfellet; at det ikke er permanent. Ser admins/mods lurker tråden uten å svare som vanlig når de troller. Lar oss brukere skape konspirasjonsteorier.
Sist endret av Zyke; 1. april 2012 kl. 23:19. Grunn: leif
Kjenner at rektum pulserer av glede over dette her
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Meitemark svarte jo. Men den ble sletta, så her er det nok mods og admins som ler seg ihjel og ikke vil at andre folk høyt oppe skal ødelegge spøken
Ja, jeg har skjegg
Clayton's Avatar
Hardt liv [COLOR="White"]10tusentrilliardertegn[/COLOR]
nFFs kosebamse plx
Må innrømme at jeg ble ganske glad når jeg så dette, men hvor lenge det holder er jeg usikker på..
Når jeg trykker på Lagre Endringer kommer jeg til siden med tråder jeg nylig har abbonert på
Bitches, ikke spoil det for de nye brukerne .
Sitat av wtf1337 Vis innlegg
Siden ingen admin's/mods har svart så tenker jeg at det er kødd.
Vis hele sitatet...
Vel, jeg trodde også at det var en kødd, så jeg tenkte at jeg bare skulle la konspirasjonene flyte og le etterpå.

Sitat av Echuz Vis innlegg
Meitemark svarte jo. Men den ble sletta, så her er det nok mods og admins som ler seg ihjel og ikke vil at andre folk høyt oppe skal ødelegge spøken
Vis hele sitatet...
Den ble slettet av nso Det var før jeg hadde skjønt at det ikke var en aprilspøk.
Sist endret av meitemark; 1. april 2012 kl. 23:29.
Jeg migrerer til diskusjon.no om jeg ikke får beholde tittelen min! Vil dere virkelig miste meg?
Hadde dette vært ekte hadde de aldri posta det 1. april
NSO svarte jo på IRC at dette ikkje var en tull, men vi har ennå 29 minuter igjen av denne gleden.
A madman with a box
mabala's Avatar
Vel, siden admins og crew har fått sine nye egne tittler, kan det jo godt være at vi faktisk får beholde våre egne brukertittler?
Spørsmål 2; har det vært sånn de siste årene at ingen Vif-titler ble gitt ut? -ser jo ut ifra gamle threads at (virker som)halvparten av freaksa i 2000-05 ca var Vif's. Har tittelen etterhvert mistet betydning, og har dere et eget forum?
Sitat av mabala Vis innlegg
Vel, siden admins og crew har fått sine nye egne tittler, kan det jo godt være at vi faktisk får beholde våre egne brukertittler?
Vis hele sitatet...
hold kjeft, det er dette de ønsker. det å ha noe å le av.
Sitat av IpN Vis innlegg
Hadde dette vært ekte hadde de aldri posta det 1. april
Vis hele sitatet...
Er jo mulig at de kjører reverse aprilsnarr. Alle tror det forscinner men så beholder de det, og alle gikk 5 på. Anyway, håper det forsvinner.
Sitat av mabala Vis innlegg
Vel, siden admins og crew har fått sine nye egne tittler, kan det jo godt være at vi faktisk får beholde våre egne brukertittler?
Vis hele sitatet...
Tviler egentlig litt.
Håper virkelig ikke dette blir fjernet
Krysser fingrene for at dette vedvarer.
Sønn av kongen
Ru11er's Avatar
Herregud om dette er aprilsnarr, da stikker jeg og kommer aldri tilbake.
Sitat av Ru11er Vis innlegg
Herregud om dette er aprilsnarr, da stikker jeg og kommer aldri tilbake.
Vis hele sitatet...
Vet ikke helt om jeg liker din nye brukertittel..
Synes det var fint når mange av de som hadde mange posts og KP (som også gikk under VIF, om jeg ikke husker feil) hadde det, og ikke resten jeg da >
Fortvila folk altså, "jeg stikker til diskusjon.no hvis dere fjerner tittel!", skal nok mer til før dere ønsker å i det hele tatt sette føttene på det nettstedet...

Mods og crew ler vel høyt nå, men "vi" kan vel le like høyt i iallefall 20 minutter til
Da skal vi teste!
håper virkelig ikke det her bli fjerna
Sitat av Sinken Vis innlegg
Er jo mulig at de kjører reverse aprilsnarr. Alle tror det forscinner men så beholder de det, og alle gikk 5 på. Anyway, håper det forsvinner.
Vis hele sitatet...
Eller reverse reverse aprilsnarr

*ta på foliehatt*
Sitat av Fuzzybossen Vis innlegg
Vet ikke helt om jeg liker din nye brukertittel..
Vis hele sitatet...
Vel, du har tatt deg friheter sjøl
Tror jeg heller ville blitt gitt en tittel enn å velge en selv.