Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 2985
Stranger in paradise
GeirGeirGeir's Avatar
Heihei, jeg får feilmeldingen jeg skrev i overskriften innimellom, har prøvd å bytte passord, men den stopper ikke... Noen som vet om det er mulig å finne ut hvem det er som kødder med kontoen min?
Du er ikkje bare pålogget på to pc'er samtidig da? Evt. at du stor online på mobilen? Er vel lite trolig at noen andre fortsatt kommer inn om du har byttet passord flere ganger.
Stranger in paradise
GeirGeirGeir's Avatar
Trådstarter
Nope, bruker bare en enhet samtidig, pluss at pcen ikke pauser seg før jeg eventuelt begynner å spille av på mobilen og omvendt
Innstaller spotify på nytt, eventuelt oppdater spotify.
Stranger in paradise
GeirGeirGeir's Avatar
Trådstarter
gjort det også, mange ganger
Kontakt spotify?
Du bør vel egentlig være mer urolig for _hvordan_ de faktisk kan kødde med kontoen din. Det er svært lite trolig at det er Spotify som har blitt hacket, for å si det slik. Hackede kontoer går gjerne får svært lave summer på ymse fora, så her kan det være greit å dobbelsjekke maskiner for ulumsk programvare, samt sikre Steam/Origin/etc-kontoer ytterligere.
Sist endret av norboost; 19. mars 2012 kl. 21:38.
Sitat av GeirGeirGeir Vis innlegg
gjort det også, mange ganger
Vis hele sitatet...
På både telefon og PC? Prøvd å logge inn og ut? Logge seg inn med en venn sin spotify bruker ellerno, for se om samme problem oppstår?
Sist endret av Marr; 19. mars 2012 kl. 21:39.
Spotify kaster ikke ut folk selv om du bytter passord. Jeg synes det er helt døvt, men det er nå sånn. Kontakt personer du mistenker at bruker den, f.eks folk du har vært på fest hos nylig.
Stranger in paradise
GeirGeirGeir's Avatar
Trådstarter
Sitat av Skateward Vis innlegg
Spotify kaster ikke ut folk selv om du bytter passord. Jeg synes det er helt døvt, men det er nå sånn. Kontakt personer du mistenker at bruker den, f.eks folk du har vært på fest hos nylig.
Vis hele sitatet...
det er akkurat det som er greia, jeg er så godt som aldri på fester, og jeg har absolutt ingen anelse om hvem det kan være :/
Mr.Heart Attack
Kniltass's Avatar
Jeg hadde det problemet, skifta passord og da ble det borte
Kontakt spotify og spør om de kan endre innloggings ID eller noe.
Sist endret av Mkvarner; 19. mars 2012 kl. 21:50.
Sitat av GeirGeirGeir Vis innlegg
det er akkurat det som er greia, jeg er så godt som aldri på fester, og jeg har absolutt ingen anelse om hvem det kan være :/
Vis hele sitatet...
Da foreslår jeg at du lager noen nye spillelister.

http://upit.no/bilder/aVo57.png

(Fake nummer)
Mr.Heart Attack
Kniltass's Avatar
Sitat av Skateward Vis innlegg
Da foreslår jeg at du lager noen nye spillelister.

http://upit.no/bilder/aVo57.png

(Fake nummer)
Vis hele sitatet...
Nummret du oppga tilhørte Else Marit Holtan, måtte bare søke det opp,
sorry ot
Sitat av Kniltass Vis innlegg
Nummret du oppga tilhørte Else Marit Holtan, måtte bare søke det opp,
sorry ot
Vis hele sitatet...
Skal vi ringe det alle sammen og si vi er fra Internett?
Stranger in paradise
GeirGeirGeir's Avatar
Trådstarter
Sitat av Skateward Vis innlegg
Da foreslår jeg at du lager noen nye spillelister.

http://upit.no/bilder/aVo57.png

(Fake nummer)
Vis hele sitatet...
Bra plan! Jeg gjør det jeg, så kanskje jeg får ordna opp i sakene
Sitat av GeirGeirGeir Vis innlegg
Bra plan! Jeg gjør det jeg, så kanskje jeg får ordna opp i sakene
Vis hele sitatet...
Om det virkelig er noen som kødder med accounten din tror jeg egentlig ikke å lage slike spillelister vil vekke noe særlig samvittighet i dem^^ Jeg tror heller derimot at de bare får seg en latter...

Ville kjørt totalrens på pc'er som blir brukt (virusscan og om nødvendig formatering), deretter byttet passord igjen. Dersom dette ikke hadde hjulpet, hadde jeg nok bare kontaktet spotify
The Nerdrager
Du kan jo alltids:

1. Kopiere URL til alle spillelistene du vil beholde
2. Terminere abonnomentet
3. Lage ny konto
4. Nytt brukernavn, nytt passord, no problems ! (Y)

Det får da være en "Last solution" da det kan føre til at du ikke får full ytelse av det forrige du betalte.
Du kan jo eventuelt sjekke med Spotify om de kan overføre dine spillelister, samt tiden din over til en ny konto for å sjekke om dette fikser problemet?

Mvh Rediver
Stranger in paradise
GeirGeirGeir's Avatar
Trådstarter
Hvis ikke noe annet funker gjør jeg nok det til slutt
Feilmeldingen din kommer av at 2 brukere på samme account kjemper om å få høre musikk. Du trykker play og musikken stopper i andre enden, og visa versa.

Spotify oppdateres med jevne mellomrom, ca hver 3-4 uker. Når du da endrer passord så trer ikke det i kraft, på den andre brukeren, før den oppdaterer sin Spotify eller logger av.
∮ F dr = 0
Bytt facebookpassord også. Du kan bruke Facebookkontoen din for å logge på spotifybrukeren din!
Kanskje det sitter en mofo med ditt passord.
Jeg er logget på flere enheter samtidig. Det funker å være pålogget, men ikke å spille av musikk på begge samtidig.
Broren min bruker å låne min Spotify, fordi han er for kjip til å betale 50,- i måneden selv.
Når han "låner" kontoen min kommer det opp samme feilmelding som du får.
Jeg vet hvem min "hacker" er så det er ganske lett for meg å si ifra. Du bør finne ut hvem som kødder med deg.
Stranger in paradise
GeirGeirGeir's Avatar
Trådstarter
Sitat av LowRider Vis innlegg
Feilmeldingen din kommer av at 2 brukere på samme account kjemper om å få høre musikk. Du trykker play og musikken stopper i andre enden, og visa versa.

Spotify oppdateres med jevne mellomrom, ca hver 3-4 uker. Når du da endrer passord så trer ikke det i kraft, på den andre brukeren, før den oppdaterer sin Spotify eller logger av.
Vis hele sitatet...
Såpass vet jeg, men takk likevel, ride low!

Sitat av kn^tte Vis innlegg
Jeg er logget på flere enheter samtidig. Det funker å være pålogget, men ikke å spille av musikk på begge samtidig.
Broren min bruker å låne min Spotify, fordi han er for kjip til å betale 50,- i måneden selv.
Når han "låner" kontoen min kommer det opp samme feilmelding som du får.
Jeg vet hvem min "hacker" er så det er ganske lett for meg å si ifra. Du bør finne ut hvem som kødder med deg.
Vis hele sitatet...
Bruker også min på flere enheter, og vet at jeg ikke kan spille av fra begge samtidig og at det er det feilmeldingen kommer av, er det som bekymrer meg... Før jeg bytta fra forrige passord hadde jeg krig i omkring 20min om å få høre på musikk :/