Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  826 135329
Har du skaffe deg selv no da?
Ja, gjorde det
Fy faen jeg hater folk som har tankser. Umulig å knuse dem. Er det meningen at man kan ha en tanks i garasjen?
Sist endret av Xernox; 18. november 2013 kl. 11:54.
Er det noen som vet om det er sagt noe om banning ved garasje-glitch av politbiler, osv?

Jeg har litt lyst på den FIB SUV'en og buffaloen, men vil helst ikke bli banna for dem, hehe.
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Sitat av Bruskork1 Vis innlegg
Er det noen som vet om det er sagt noe om banning ved garasje-glitch av politbiler, osv?

Jeg har litt lyst på den FIB SUV'en og buffaloen, men vil helst ikke bli banna for dem, hehe.
Vis hele sitatet...
Haha nei er ingen fare for å bli banna.
Kan ikke tenke meg de banner folk for å få seg politibil.
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Hvordan gjør en denne glitchen forresten?
Se på youtube, er utallige tutorials der.
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Sitat av Zaloz Vis innlegg
Se på youtube, er utallige tutorials der.
Vis hele sitatet...
No shit at jeg kan søke på youtube, men iogmed at du f.eks har gjort denne kunne du bare postet videoen du brukte eller et lite svar. Istedenfor å svare "google".
Sitat av Quakecry Vis innlegg
No shit at jeg kan søke på youtube, men iogmed at du f.eks har gjort denne kunne du bare postet videoen du brukte eller et lite svar. Istedenfor å svare "google".
Vis hele sitatet...
Det har han gjort også
Sitat av Zaloz Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Det skader ikke å lese hele tråden
Sist endret av redkite; 18. november 2013 kl. 13:59.
Sitat av redkite Vis innlegg
Det har han gjort også


Det skader ikke å lese hele tråden
Vis hele sitatet...
Er jo 36 sider da
Som regel finner du infromasjon om en sak på de nærmeste side tallene til den siden som den spesielle saken ligger. Trenger ikke å lese hele tråden da.
Kan man forsikre og lagre jagerflyet i garasjen hvis det er stjålet?
Tror noen har. Hvordan de lander og faktisk får den inn der vet jeg ikke
Sitat av Chevychevelle Vis innlegg
Kan man forsikre og lagre jagerflyet i garasjen hvis det er stjålet?
Vis hele sitatet...
Sitat av Dasset Vis innlegg
Tror noen har. Hvordan de lander og faktisk får den inn der vet jeg ikke
Vis hele sitatet...
Det er ved garasje glitchen som er vist tidligere i tråden. da kan du forsikre alt. Går jo alltids få jagerflyet inn visst det er brei nok gate til å trille bortover
Har lagt inn bilde av det på side 35 tror eg.
Hva burde jeg kjøpe til 500 000 dollar? Har ikke spilt siden oktober så vet ikke hva jeg bør gå etter.
Bil? Leilighet? Garasje? Hvilke i såfall Tenkte det var på tide å begynne og game online denne friperioden min
Du burde kjøpe en bil og en leilighet sånn at du kan planlegge heists når det kommer.
Sitat av Obster Vis innlegg
Hva burde jeg kjøpe til 500 000 dollar? Har ikke spilt siden oktober så vet ikke hva jeg bør gå etter.
Bil? Leilighet? Garasje? Hvilke i såfall Tenkte det var på tide å begynne og game online denne friperioden min
Vis hele sitatet...
Leiligheten til 205k, identisk med alle de som er dyrere.
Av billigere gode biler anbefaler jeg:
Coil Voltic, 150k, suprem akselerasjon, men noe lav toppfart.
Grotti Carbonizzare, 195k, ikke testet selv, men skal visst nok være på nivå med Entity og Adder.
Carbonizzare er i alle fall utrolig digg å drifte med når den er fullt oppgradert.

Savner litt mer kraft i bilene. Forventer ikke at det er need for speed, men håpet på at full-tuna biler burde sluppet litt mer og hatt litt mindre grep på veien, så man faktisk "kunne" drifta litt.
gå på Legendarymotorsports.com på telefonen in-game så skaffer du deg Elegy bilen, gratis bile med et hælvete av akslerasjon.
Da har beach bum oppdateringen kommet:
http://socialclub.rockstargames.com/...-now-available

Kjedelige nye våpen, men en del kule nye biler i "butikken" (ingen super/sport), en del fete nye missions etc.
Og litt customization shit, litt nye klær/solbriller/tattoos.
Også selvfølgelig masse fiksing av dynamic problemer og den slags, les på Rockstargames for detaljer.

PM meg om du gamer xbox, spiller mye men helst om natta (norsk tid).
De har også slettet biler som man har fått ved å bruke garasje clitchen

Kjedelig pakke synes jeg. Kunne tenkt meg flere valg i helikopter, fly og sportsbiler.
Sitat av Dasset Vis innlegg
De har også slettet biler som man har fått ved å bruke garasje clitchen
Vis hele sitatet...
Yes!!! Da slipper jeg å møte tankser på hver session.
Aldri møtt noen jeg. Heldigvis.
Noen som vet hvorfor man ikke får auto-siktet på enkelte spillere? Er det noe hacks ute og går? De skyter meg rett ned, så det er ikke noe passive mode heller.
Sitat av boblesaft Vis innlegg
Noen som vet hvorfor man ikke får auto-siktet på enkelte spillere? Er det noe hacks ute og går? De skyter meg rett ned, så det er ikke noe passive mode heller.
Vis hele sitatet...
Auto aim har vært loka for meg også i det siste. Det er ikke konsekvent men skjer oftere enn jeg liker. Utrolig surt å dø pga sikte spretter på en npc i bil 500 meter unna når du skal forsvare deg mot han rett over gata!
Sitat av laksir Vis innlegg
Auto aim har vært loka for meg også i det siste. Det er ikke konsekvent men skjer oftere enn jeg liker. Utrolig surt å dø pga sikte spretter på en npc i bil 500 meter unna når du skal forsvare deg mot han rett over gata!
Vis hele sitatet...
Ja, og i hvert fall når man ender opp med å skyte lagkameratene sine...
Sist endret av boblesaft; 27. november 2013 kl. 18:53.
Dette gjelder ikke online delen av Gta, men jeg tar sjangsen på at jeg kan låne tråden fordet =>

Virker som et fjell av folk har problemer med og starte siste missionet i Gta(the big score) etter en av de siste patchene deres :/
Noen luringer her som har tips til hvordan man kan få fikset/bugget til dette?

Har bl.a prøvd ut en ting som jeg fant på Rockstar sitt forum(som vistnokk funket for mange, men ikke meg!).. Med at man setter trevor oppe på taket/ventilasjonen på strippeklubben, skifter til franklin/michael, forså skifte tilbake til Trevor som da har falt/bugget seg gjennom taket & inn på klubben/kontoret..
Deretter skifter man igjen til franklin/michael, kjører de til klubben & plasserer de nært bakdøra, skifter tilbake til trevor(som da fortsatt er inne på klubben/kontoret) & missionet skulle da trigge av seg selv..
Men funker det? Nei! =(

Mange av trådene/innleggene som folk har postet er 2-3 mnd`er gamle..Man sku faen tru at Rockstar hadde såpass peiling at de hadde klart fikse dette i løpet av denne tiden, såpass feil kan man altså ta :/
Sinnsykt surt at jeg er på rundt 80% fullført, men altså ikke klarer og få startet det siste heistet/missionet.
Ville vært evig takknemlig hvis en eller annen smarting her har et tips som gjør at jeg kan få rundet spillet =)
Hvorfor kommer det opp de samme oppdragene når man har tatt de alt å klart de tidligere?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Spawner ikke "buzard attack chopper" lenger? Finner bare sånne digre cargo-helikoptre på flyplassene.
Sitat av Beis Vis innlegg
Spawner ikke "buzard attack chopper" lenger? Finner bare sånne digre cargo-helikoptre på flyplassene.
Vis hele sitatet...
Det har tydeligvis noe med rank å gjøre. Om du er over lvl 20 begynner Buzzard Attack Chopper å spawne. Om du er under lvl 20 kommer cargo. Har testet og lest om dette og det stemmer.

Om det er flere i lobbyen og andre på flyplassen som er under/over lvl 20 så blir det vel tilfeldig.
Omg... har prøvd å prøvd, forstår ennå ikke hvordan jeg kan levle i online, deathmatch kan ryke og reise, det høre til call of duty!
Sitat av KaiN Vis innlegg
Omg... har prøvd å prøvd, forstår ennå ikke hvordan jeg kan levle i online, deathmatch kan ryke og reise, det høre til call of duty!
Vis hele sitatet...
Survival, og jeg spiller ikke GTA engang. (Er level 14 btw)
Så Rockstar fiskset garagene...
Jeg stoppet å spille for leeenge siden, var litt kjipt å forsvare seg mot forsikrede angrepshelikoptre. Ble dyrt.

Men dette høres kjempeflott ut!
Kommer nok til å spille igjen når heists har kommet på plass. Prøve ihvertfall.
Game disconnected
pokemon's Avatar
jeg tror ikke heist kommer i det hele tatt.. De har drøyd alt for lenge uansett folk er lei nå det er for få og for enkle oppdrag races er helt teit med slippstreaminga og passive mode funker ikke i bil... lite vits å spille. Er det noe rockstart IKKE kan så er det multiplayer...
Nja, jeg syner Online på Gta v er ganske bra jeg. Begynner å bli litt lei, men kanskje ikke så rart da jeg har spilt online daglig siden oktober :P
Gta online er fett nok det, men man blir jo knapt belønnet for å ta missions. Tjener jo bare tilbake det man brukte på ammo...

Enten så må rockstar jevnlig pumpe ut penge-pakker, redusere prisene på kjøretøy eller la folk bli belønnet for å bruke et kvarter på et mission. Et mission kan jo fort ta en halvtime med all loading'a i tillegg.

Sånn det ser ut nå så er det bare glitchere som har det gøy. De er de eneste som kan sprenge biler og fly uten å betale seg i hjel. De er de eneste som kan dure rundt i dyre militærkjøretøy og herje villt. Vi som spiller lovlig får jo bare mindre og mindre for missions...

.. Og hvorfor får de som joiner et mission bare halvparten av host? Har flere ganger endt opp med å gjøre hele missionet alene, mens en AFK dust har fått mest ut av det.

Go rockstar!
Sist endret av Beis; 14. desember 2013 kl. 12:43.
Sitat av Exonize Vis innlegg
Det har tydeligvis noe med rank å gjøre. Om du er over lvl 20 begynner Buzzard Attack Chopper å spawne. Om du er under lvl 20 kommer cargo. Har testet og lest om dette og det stemmer.

Om det er flere i lobbyen og andre på flyplassen som er under/over lvl 20 så blir det vel tilfeldig.
Vis hele sitatet...
Buzzard spawner når du kommer over rank 43, det var da det begynte å spawne hos meg og en kamerat. etter updaten som kom så spawner buzzard helikopteret mye sjeldnere for oss.
http://www.ign.com/wikis/gta-5/List_..._Rank_Unlocks#
Sitat av Exonize Vis innlegg
Det har tydeligvis noe med rank å gjøre. Om du er over lvl 20 begynner Buzzard Attack Chopper å spawne. Om du er under lvl 20 kommer cargo. Har testet og lest om dette og det stemmer.

Om det er flere i lobbyen og andre på flyplassen som er under/over lvl 20 så blir det vel tilfeldig.
Vis hele sitatet...
Buzzard spawner når du kommer over rank 43, det var da det begynte å spawne hos meg og en kamerat. etter updaten som kom så spawner buzzard helikopteret mye sjeldnere for oss.
http://www.ign.com/wikis/gta-5/List_..._Rank_Unlocks#

Sitat av pokemon Vis innlegg
jeg tror ikke heist kommer i det hele tatt.. De har drøyd alt for lenge uansett folk er lei nå det er for få og for enkle oppdrag races er helt teit med slippstreaminga og passive mode funker ikke i bil... lite vits å spille. Er det noe rockstart IKKE kan så er det multiplayer...
Vis hele sitatet...
Heist skal komme i 2014 en gang.

Coming in 2014
Expect big things in both Grand Theft Auto Online and Grand Theft Auto V next year including:

GTA Online Heists. We know many of you in the GTA Online community are super excited for the debut of co-operative Heists. Heists are currently in development and we are working very hard to get them as polished and as fun as they can be. Stay tuned for much more detail in the New Year.
GTAV Story Mode Updates. For those ready to jump back into the story of Grand Theft Auto V, we have big plans for substantial additions in 2014 continuing Michael, Franklin and Trevor's action, mayhem and unexpected adventures in Southern San Andreas.

http://www.igta5.com/gta-online-upda...ore-on-the-way

Sitat av Beis Vis innlegg

.. Og hvorfor får de som joiner et mission bare halvparten av host? Har flere ganger endt opp med å gjøre hele missionet alene, mens en AFK dust har fått mest ut av det.

Go rockstar!
Vis hele sitatet...
Det fins 2 grunner til dette har jeg funnet ut:

-enten så er du ikke i høy nok rank til oppdraget, vis du ser på forskjellige oppdrag så ser du at det står "rank required 65" og vis du da er på rank 40, så får du ikke full pott. har jeg opplevd flere ganger.

-andre grunnen er vis du har gjort samme oppdrag flere ganger så vil du ikke få like mye penger som første gangen du gjorde oppdraget.
Sitat av Uklar Vis innlegg
Det fins 2 grunner til dette har jeg funnet ut:

-enten så er du ikke i høy nok rank til oppdraget, vis du ser på forskjellige oppdrag så ser du at det står "rank required 65" og vis du da er på rank 40, så får du ikke full pott. har jeg opplevd flere ganger.

-andre grunnen er vis du har gjort samme oppdrag flere ganger så vil du ikke få like mye penger som første gangen du gjorde oppdraget.
Vis hele sitatet...
Jeg er rank 82.

Uansett hvilket mission jeg tar får host dobbelt av de som joiner, uavhenngig om host utgjør noen forskjell i missionet. Så jeg tror rett og slett rockstar maner opp til at alle hoster og ingen joiner.
Sist endret av Beis; 14. desember 2013 kl. 13:22.
Sitat av Beis Vis innlegg
Jeg er rank 82.

Uansett hvilket mission jeg tar får host dobbelt av de som joiner, uavhenngig om host utgjør noen forskjell i missionet. Så jeg tror rett og slett rockstar maner opp til at alle hoster og ingen joiner.
Vis hele sitatet...
Har jeg aldri opplevd at host får dobbelt så mye som meg bare pga at han er host, har dette skjedd før updaten kom og eller?
Selv opplvevd det Beis opplever, irriterende!
Sitat av WhyNot! Vis innlegg
Selv opplvevd det Beis opplever, irriterende!
Vis hele sitatet...
Eneste grunnen jeg tror det skjer er at dere har gjort oppdraget før og hosten ikke har gjort oppdraget før og derfor får mer penger, men vis det ikke er tilfelle så vet ikke jeg.
Sitat av Uklar Vis innlegg
Eneste grunnen jeg tror det skjer er at dere har gjort oppdraget før og hosten ikke har gjort oppdraget før og derfor får mer penger, men vis det ikke er tilfelle så vet ikke jeg.
Vis hele sitatet...
Tror det er slik du sier. Selv om jeg er host så er det ikke alltid jeg får mest penger. Er nok den som ikke har gjort oppdraget før som får mest.
dere som fortsatt spiller online, hvordan tjener dere penger for tiden? har knapt spilt etter de reduserte belønningene... er jo klin umulig å tjene noe
Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
dere som fortsatt spiller online, hvordan tjener dere penger for tiden? har knapt spilt etter de reduserte belønningene... er jo klin umulig å tjene noe
Vis hele sitatet...
Noen timer med survivals så kan man kjøre på med ammo og krige litt. Biler, helikoptre osv er bare å glemme.
Gå etter bank-biler. Vet ikke om de har "fikset" det i siste patch, men når det først spawner én så spawner det nye rett etter du tar den ene. Kan enkelt tjene 50-100k på under en halvtime om du får tak i alle bilene. Skaff et helikopter først slik at du mister politiet lettere og kommer deg kjappere til trucksa.
Ellers selg high priority biler, gjør missions osv. Ikke bruk opp alt på ammo.
Sist endret av Xernox; 14. desember 2013 kl. 17:31.
Kjøpte en ps3 til med gta v sånn at jeg og dama kan g33ke det sammen. Til nu har vi bare hatt teamwork med helikopter å rane stores, vi har tjent rundt 20k til nu.
Tips til raskere måter å tjene litt gryn på? vil ikke bruke 119,- til gta penger