Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  826 135296
KaiN: Det jeg pleier å gjøre er enten å bli med en annen session, gjerne der vennene mine er. Har merket at når man gjør oppdrag med venner kommer man ikke i samme session etterpå, bare crew.
Eller så kan du starte et oppdrag og vil få en ny session etterpå.
Sitat av Xernox Vis innlegg
KaiN: Det jeg pleier å gjøre er enten å bli med en annen session, gjerne der vennene mine er. Har merket at når man gjør oppdrag med venner kommer man ikke i samme session etterpå, bare crew.
Eller så kan du starte et oppdrag og vil få en ny session etterpå.
Vis hele sitatet...

Eventuelt bare Start>Online>Find new session
Ikke ordrett da jeg ikke er på atm, men husker det er noe slikt
For de som har lyst å kjøpe Adder (Bugatti) til 1 mill. Ikke gjør det, meget dårlig toppfart og akselerasjon selv med turbo og høyest oppgradert motor.
Sitat av skogvekst Vis innlegg
For de som har lyst å kjøpe Adder (Bugatti) til 1 mill. Ikke gjør det, meget dårlig toppfart og akselerasjon selv med turbo og høyest oppgradert motor.
Vis hele sitatet...
Rart når det er den kjappeste bilen.
Sitat av Xernox Vis innlegg
Rart når det er den kjappeste bilen.
Vis hele sitatet...
Ja, ifølge "nettsiden" skulle den være den raskeste bilen. En Carbonizzare for 195.000 $, med turbo og beste motoren kjører lett fra meg i adderen.
Sitat av skogvekst Vis innlegg
Ja, ifølge "nettsiden" skulle den være den raskeste bilen. En Carbonizzare for 195.000 $, med turbo og beste motoren kjører lett fra meg i adderen.
Vis hele sitatet...
Det sier vel heller litt om kjøreegenskapene dine, og ikke hvor bra adderen er.
Logget inn på GtaV online i dag. Og hadde fått de 500K som folk snakker om. Noe som var meget kjekt siden jeg bare så vidt har spilt det og kanskje hadde 5k på kontoen
Sitat av skogvekst Vis innlegg
Ja, ifølge "nettsiden" skulle den være den raskeste bilen. En Carbonizzare for 195.000 $, med turbo og beste motoren kjører lett fra meg i adderen.
Vis hele sitatet...
Carbonizzare er nest kjappest på spillet. Den fikk score 8.5 i hastighet og 8.8 i akselerasjon. Adder har 8.6 i hastighet og jeg husker ikke akselerasjonen, men tror den er tregere enn Carbonizzare.

Hvis han har oppgradert sin Ferrari maks så er det ikke rart han tar igjen din Adder/Buggati. Da må du makse din du også.
Sitat av Xernox Vis innlegg
Carbonizzare er nest kjappest på spillet. Den fikk score 8.5 i hastighet og 8.8 i akselerasjon. Adder har 8.6 i hastighet og jeg husker ikke akselerasjonen, men tror den er tregere enn Carbonizzare.

Hvis han har oppgradert sin Ferrari maks så er det ikke rart han tar igjen din Adder/Buggati. Da må du makse din du også.
Vis hele sitatet...
bestilte nettopp ny bil på grunn av deg...
Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
bestilte nettopp ny bil på grunn av deg...
Vis hele sitatet...
Carbonizzare er litt dårligere inne i byen og mye bedre på lange strekninger. Den har litt dårligere handling og brakes men tar igjen på ganske syk akselerasjon.
I tillegg er den utrolig billig.

Liste over alle bilene:
http://www.ign.com/wikis/gta-5/Vehicles
Game disconnected
pokemon's Avatar
mistet just en fullt oppgradert bil i det jeg kjøpte tracker til en annen, wtf er så lei av alle bugsene!
Jeg holder meg til min Elegy. Fullt oppgradert, ser awesome ut og har et sinnsykt veigrep (noe jeg verdsetter mer en drithøy fart).

Synes forresten adderen ser jævlig ut, men kommer kanskje til å kjøpe en superbil senere. Får vente og se hva beach bum-pakken har å by på av nye biler..
Sist endret av Pope; 10. november 2013 kl. 13:29.
Noen som har lyst å booste seg til noen car unlocks?
Sitat av pokemon Vis innlegg
mistet just en fullt oppgradert bil i det jeg kjøpte tracker til en annen, wtf er så lei av alle bugsene!
Vis hele sitatet...
derfor parkerer du dem heller i garasjen, så får du full dekning uten å miste noe annet.

Sitat av Pope Vis innlegg
Jeg holder meg til min Elegy. Fullt oppgradert, ser awesome ut og har et sinnsykt veigrep (noe jeg verdsetter mer en drithøy fart).

Synes forresten adderen ser jævlig ut, men kommer kanskje til å kjøpe en superbil senere. Får vente og se hva beach bum-pakken har å by på av nye biler..
Vis hele sitatet...
sitter med 2 fullt oppgraderte elegy'r jeg, gromme biler, men hadde ikke hatt noe imot å bli kvitt den ene...
Game disconnected
pokemon's Avatar
bilen skal jo ikke forsvinne n[r man har tracker og forsikring, uansett om den er i garasjen eller ei!
Sitat av pokemon Vis innlegg
bilen skal jo ikke forsvinne n[r man har tracker og forsikring, uansett om den er i garasjen eller ei!
Vis hele sitatet...
nei, men du kan du bare ha tracker og forsikring på en bil om gangen, altså ble det fjernet på den ene når du satte det på den andre. hadde bilen stått i garasjen hadde det gått fint.
Game disconnected
pokemon's Avatar
Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
nei, men du kan du bare ha tracker og forsikring på en bil om gangen, altså ble det fjernet på den ene når du satte det på den andre. hadde bilen stått i garasjen hadde det gått fint.
Vis hele sitatet...
har 10 plasser i garasjen, så jeg kan ha 10 biler med tracker og forsikring.
Sitat av pokemon Vis innlegg
mistet just en fullt oppgradert bil i det jeg kjøpte tracker til en annen, wtf er så lei av alle bugsene!
Vis hele sitatet...

Å miste en bil man ikke eier er vel ikke en bug. Har du kjøpt bilen kommer den automatisk med tracker, og blir levert i garasjen. Sjekk der.

ELLER

Ta opp telefonen og ring forsikringselskapet, hvis du ikke allerede har prøvd.
Sitat av pokemon Vis innlegg
har 10 plasser i garasjen, så jeg kan ha 10 biler med tracker og forsikring.
Vis hele sitatet...
Du har fortsatt bare tracking og forsikring på 1 bil i gangen. Har du 2 biler ute i "verden" så ser du bare 1 av de siden det bare er tracking på 1 bil i gangen.

Prøv å ring mekanikeren og se om det er en bil han kan hente som du mangler. Han kan hente biler du har ute i "verden" når det ikke er tracking på de.
Om jeg kjører til Mod shop med en bil jeg har kjøpt og lagret i garasjen forså å stjele en bil som står utfor modshop og kjøper trasker osv så vil bilen jeg allerede eier og kjørte dit med automtisk flyttes til garasjen min.
Sitat av Dasset Vis innlegg
Om jeg kjører til Mod shop med en bil jeg har kjøpt og lagret i garasjen forså å stjele en bil som står utfor modshop og kjøper trasker osv så vil bilen jeg allerede eier og kjørte dit med automtisk flyttes til garasjen min.
Vis hele sitatet...
Noen ganger rapper purken den, har jeg merket.. Må stjele den tilbake da.
Om du gjør kriminalitet ja. Dersom du feks raner en kiosk og blir drept så taes bilen til impound.
Game disconnected
pokemon's Avatar
Men min har forsvunnet. altså glitchet bort fra mitt eierskap.
Sitat av pokemon Vis innlegg
Men min har forsvunnet. altså glitchet bort fra mitt eierskap.
Vis hele sitatet...
Hvis den ikke er i noen garasje, hos forsikringa eller hos snuten, ja da har du nok vært offer for en bug.
Bugs eller ikke, GTA online er en kortvarig glede.
Rart de ikke patcha selge bil glitchen eller om man kan kalle det glich da. Har tjent meg søkkrik på det, rundt 5 mill nå med bare heftige biler i garasjen og alt mulig dritt som man kan få kjøpt lol. Anbefaler ikke å kjøpe buss, den til 500k, den suger. Dump truck er ikke noe spess, jævli treig.
Noen som har en space docker som vil hjelpe meg å få tak i en?
The one who knocks
CosmoKramer's Avatar
Sitat av Knarq Vis innlegg
Noen som har en space docker som vil hjelpe meg å få tak i en?
Vis hele sitatet...
Hvordan får man tak i den i GTA Online?
Sitat av Bravehammer Vis innlegg
Hvordan får man tak i den i GTA Online?
Vis hele sitatet...
Man må dupe den fra noen som allerede har den.
The one who knocks
CosmoKramer's Avatar
Sitat av Knarq Vis innlegg
Man må dupe den fra noen som allerede har den.
Vis hele sitatet...
Hvor fikk de den fra i første omgang da?
Sitat av Bravehammer Vis innlegg
Hvor fikk de den fra i første omgang da?
Vis hele sitatet...
hax. titegn
Hallo! Finnes det ingen annen mulighet for å oppgradere bilene man eier når det gjelder turbo, eksos, girkasse osv, enn og vinne billøp? Det er ikke helt min favoritt. Takker for svar.
Noen lakktyper låses opp ved å finne hopp, slipstreame(race) og få turbostart(race).
Armor, suspension, window tint låses opp av player rank.
Det er bare det jeg kommer på, så alt i alt; du kommer ikke unna race for å få godbitene.
Sitat av Chevychevelle Vis innlegg
Hallo! Finnes det ingen annen mulighet for å oppgradere bilene man eier når det gjelder turbo, eksos, girkasse osv, enn og vinne billøp? Det er ikke helt min favoritt. Takker for svar.
Vis hele sitatet...
Spill med en venn så bytter dere på å vinne
Den er grei, takker for svar
Hvordan kommer andre venner seg i bilen min? Har alltid funket men nå går det ikke mer, ser ut som det er bugga. Og ja, innstillingen står på at "Friends + Crew" kan sette seg i bilen min, men funker ikke for det..
Sitat av Brightbull Vis innlegg
Hvordan kommer andre venner seg i bilen min? Har alltid funket men nå går det ikke mer, ser ut som det er bugga. Og ja, innstillingen står på at "Friends + Crew" kan sette seg i bilen min, men funker ikke for det..
Vis hele sitatet...
Har skjedd meg og det der, prøv å sett sånn at alle kan sette seg inn i bilen din, så setter du tilbake til "friends + crew" etterpå. Det funka for meg hvertfall.
Sitat av Dr4rus Vis innlegg
Har skjedd meg og det der, prøv å sett sånn at alle kan sette seg inn i bilen din, så setter du tilbake til "friends + crew" etterpå. Det funka for meg hvertfall.
Vis hele sitatet...
Ja, funket for meg tidligere men ikke denne gangen. Funket å ta repair i modshop da..
Er det noe som irriterer meg noe grusomt, så er det dèt at når folk skyter på meg og jeg skyter tilbake og sprenger bilen demmes, så må jeg betale en del av summen for den, + at jeg kan bli badsport.

Faen skal man gjøre om man blir skutt på da, a? Stikke av hver gang?
Sitat av Brightbull Vis innlegg
Ja, funket for meg tidligere men ikke denne gangen. Funket å ta repair i modshop da..
Vis hele sitatet...
Ja får det problemet en gang iblant. Jeg bytter tilgangen frem og tilbake også kjører jeg bare litt. Funker nesten alltid.
Sitat av Bruskork1 Vis innlegg
Er det noe som irriterer meg noe grusomt, så er det dèt at når folk skyter på meg og jeg skyter tilbake og sprenger bilen demmes, så må jeg betale en del av summen for den, + at jeg kan bli badsport.

Faen skal man gjøre om man blir skutt på da, a? Stikke av hver gang?
Vis hele sitatet...
Drepe dem uten å ødelegge bilen.

Har forresten en morsom historie fra igår. Jeg driver å tuller med en i lvl 85 (jeg er lvl 36). Han er veldig gjerrig på hevn så han følger etter meg uansett om jeg stikker av. Det er veldig gjevnt men jeg leder litt i score.
Så kommer jeg inn i byen igjen og ser han, så jeg begynner å følge etter han. Han stopper litt foran i veien så da stopper jeg litt bak og plutselig kommer det en helvetes tanks som han har kjøpt. Jeg ble helt satt ut og lo mens han sprang bilen min.

Han vant vel tilslutt, tror stillingen ble 14-13 (han drepte meg 4 ganger med tanks). Lurer på hvor mye penger han brukte på å vinne da
Sist endret av Xernox; 14. november 2013 kl. 16:39.
Mest sansynelig 1000,- for og få tanksen levert.
Sitat av WhyNot! Vis innlegg
Mest sansynelig 1000,- for og få tanksen levert.
Vis hele sitatet...
men det koster vel 1 mill eller noe for en tanks?
1,5mill tror jeg den koster.
Betalte ikke noe for tanksen min

utenom forsikring
Hvordan fikk du det gratis?
hentet den i militær basen glitchet den inn i garasjen og forsikret den med
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av Zaloz Vis innlegg
hentet den i militær basen glitchet den inn i garasjen og forsikret den med
Vis hele sitatet...
Hvordan klarte du det?
Min GTA V online garasje, magler adderen min.



Sist endret av Zaloz; 17. november 2013 kl. 20:17.
Hvordan fikk du politbil inn der?
Garasje glitch,