Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1087
Hei, bygget en PC fra komplett og bestilte idag. Lurte på om jeg hadde gjort noe dumt? PCen skal brukes til Photoshop, nettsurfing, spill. Når jeg sier spill så ikke de mest tunge spill men som minecraft, kanskje GTA IV (ikke så høy grafikk)

Ser dette OK ut?

http://visedeg.no/images/yuoipf1woan96be7exlx.png

Totalprisen ble på ca 9,300,-
650ti er ikke noe beist, men hvis du ikke har andre krav enn gta og minecraft duger den fint dog syns jeg du har betalt litt vel mye
Trådstarter
Er min første gamer, så noe "rått" skjermkort blir det ikke Betalt litt mye, men hadde ikke klart å bygge den selv så da får komplett litt ekstra i kassa
Sitat av Maaarud37 Vis innlegg
Er min første gamer, så noe "rått" skjermkort blir det ikke Betalt litt mye, men hadde ikke klart å bygge den selv så da får komplett litt ekstra i kassa
Vis hele sitatet...
du hadde uten tvil klart å bygge selv, men du kan jo alltids lære av å oppgradere del etter del hvis du ikke er grafikkhore vil du antageligvis klare deg med det kortet i hvert fall ett år eller to
Du kunne nok fått bedre specs for den prisen der vil jeg tro.
Trådstarter
Sitat av Rambofant Vis innlegg
Du kunne nok fått bedre specs for den prisen der vil jeg tro.
Vis hele sitatet...
Tenker du da med å bygge selv?
Sitat av Rambofant Vis innlegg
Du kunne nok fått bedre specs for den prisen der vil jeg tro.
Vis hele sitatet...
han fikk faktisk foreslått ett system (hvis ikke flere)
er det jeg som ser feil eller har du lagt på 2/3 windows lisenser?
Sitat av WhiteHat Vis innlegg
er det jeg som ser feil eller har du lagt på 2/3 windows lisenser?
Vis hele sitatet...
komplett har gjerne flere varer på sine maskiner da de slenger med ett klistremerke med lisensen, ei plate og litt sånt... var sånn hos meg å
Fikk samme pc for en uke siden Fungerer topp i csgo hvertfall. Spiller ikke noe annet så -
Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
komplett har gjerne flere varer på sine maskiner da de slenger med ett klistremerke med lisensen, ei plate og litt sånt... var sånn hos meg å
Vis hele sitatet...
ahh, tenkte ikke på det. så bare microsoft og windows på flere linjer. oversikt på pris var kuttet vekk :P
du har boost modellen av gtx 650 ti, som gjør at du kan kjøre SLI av kortet. husker jeg ikke feil hadde hardware.no test som endte med bedre resultater en Titan =D

dersom du trenger mer graffikkraft altså =D