Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2095
Er da i Oslo og tenkte på å stikke innom sjangrila, men lurer på om dem tar grinder og pipe i sikkerhets kontrollen eller om det går å sende i vanlig bagasje? (sorry for dårligt skrevet, er på mobilen)
Sist endret av theTraitor; 19. desember 2012 kl. 16:20.
Alt slikt utstyr er lovlig, så lenge det ikke er spor av bruk på noen av dem.
det vil si, har du brukt pipa eller grinderen, bør du pakke det veldig godt inn i tilfelle narkohunder.
Kommer ikke til å bruke det før jeg drar
Homemade Retard
zeicko's Avatar
Sitat av theTraitor Vis innlegg
Kommer ikke til å bruke det før jeg drar
Vis hele sitatet...
da er det ikke et problem, løp og kjøp
Hvis noen reagerer, si det skal brukes med tobakk.
Sur og sarkastisk
droppboks's Avatar
Da jeg kjøpte bong i oslo når jeg var yngre (den så kul ut, ikke til bruk selvsagt ), tok jeg den i håndbagasjen, sekken ble stoppa og en av sikkerhetsvaktene spør meg "er det vannpipe du har der?" Jeg svarer
"Ja" (best å være ærlig), så sier han "okei", så får jeg sekken.
Da var pipe og grinder kjøpt, blir å sende det som vanlig insjekket bagasje.
MEN:
Hvis det lukter hasj av grinderen og en narkohund markerer deg, ja, da kan du være sikker på at du får lateks oppi anus.
Du må beise sjarken!
haha, du får ikke latex i anus for noe sånt, er ikke forbudt å lukte cannbis. Er ikke ulovblig før du har med deg cannbis. (les: frø,cannbis og lignende)
Sitat av BMWe39 Vis innlegg
haha, du får ikke latex i anus for noe sånt, er ikke forbudt å lukte cannbis. Er ikke ulovblig før du har med deg cannbis. (les: frø,cannbis og lignende)
Vis hele sitatet...
Hvis de har skjellig mistanke om at du smugler med deg hasj i anus, så sjekker de med glede anusen din...
Hint: det er forskjell på privat vaktselskap og toll. I førstnevnte så kan du rope ut at du elsker pot hvis du vil.
Ikke noe problem å ta med seg vannpipe i sikkerhetskontrollen, du burde ha den i hånsbagasjen da den fort kan bli ødelagt i innsjekket bagasje.
Er på klassetur så er ikke så fancy på å bli utnevnt som narkoman forran klasse, så den går i kofferten. (er bare pipe, ikke bong og det har ikke vært noen ulumske substanser i den.