Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1258
tenkte jeg kanskje skulle kjøpt meg cod4, men husker det var fryktelig med hacking og tull for noen måneder siden. så er det noen som vet om tilstanden på dette spillet online i øyblikket? er på ps3 btw.
KSF
Androidist
KSF's Avatar
Selve spillet er konge, men som du nevner er det en del hacking, ihvertfall på pc.
magnus3k's Avatar
Trådstarter
noen som har spillt på ps3 i det siste? spillbart eller bare tull?
Spillbart, men ofte hacka servere osv.
Veldig spillbart, hackede lobbyer fra tid til annen, men absolutt til å leve med
Som alle over meg sier, kan hende du kommer inn i en hacket lobby noen ganger, men det er fortsatt veldig spillbart.
Ufrivillig filosof
Kusetjuv's Avatar
Det klart beste COD.
Fantastisk single og multiplayer! Løp og kjøp
cod4 vil jeg si er det eneste spillet i mw serien, i og med at mw2, bo, mw3 egentlig bare er mw1 expansions
Hvordan kan du kalle Black Ops for en expansion til MW? Ser ikke helt den.
Sitat av Falcorn Vis innlegg
cod4 vil jeg si er det eneste spillet i mw serien, i og med at mw2, bo, mw3 egentlig bare er mw1 expansions
Vis hele sitatet...
MW2 og MW3 er egne spill, gamplayet er ikke så likt. Skjønner ikke at folk whiner over MW2 og MW3 kun fordi de ikke er helt nye spill. De er jo oppfølgere!

BO er ikke i samme serien engang og laget av Treyarch, mens MW-serien er laget av Infinity Ward.
COD 4 er verd å betale for bare for enspillerdelen. Definitivt det beste FPS-spillet jeg noen gang har spilt.
er ikkje verdt det på konsoll.. ingen som speler. PC derimot! Promod <3
COD = konsoll spill for min del.
BF = Pc spill
Sitat av R0flcopter Vis innlegg
er ikkje verdt det på konsoll.. ingen som speler. PC derimot! Promod <3
Vis hele sitatet...
Jo, har aldri vært et problem på xbox ihvertfall.