Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1045
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Spiste nettopp 0,1g ikke-decarbet hasj. Når jeg lager edibles pleier jeg å spise denne dosen, bare at jeg har decarbet først. Ville kvitte meg med klumpen fort, og hadde ikke mulighet til å lage edibles/ røyke. Kan jeg forvente å få noe funk? Hasj varmebehandles jo litt når det blir produsert, og blir da litt decarbet etter hva jeg har forstått... Noen erfaringer med dette?
Anonym bruker
"Flirende Sirene"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja det vil fungere men ta lengre tid før det tas opp av kroppen. Vil si dosen er for lav også til å føle seg rusa men du får nok slappe av og sove litt bedre i natt kanskje.
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja det vil fungere men ta lengre tid før det tas opp av kroppen. Vil si dosen er for lav også til å føle seg rusa men du får nok slappe av og sove litt bedre i natt kanskje.
Vis hele sitatet...
Har veldig liten toleranse så blir som oftest ganske rusa på 0,1g når jeg spiser det.
Anonym bruker
"Intolerant Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vil ikke tro du får mest virkning av det, kanskje en veldig svak buzz, men ikke normal "edibles" buzz siden det er null fett og ingen decarbing inne i bildet.
Anonym bruker
"Irritert Mår"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tror ikke du får noe funk av å spise en klump på 0.1 uten at det er behandlet med fett. Thcen i hasjen må bindes til fett for at det skal bli tatt opp i tarmen.
Anonym bruker
"Flirende Sirene"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av hasj Vis innlegg
vill nok få funk om d er syntetisk om ikke vill d ikke funke u d hele tatt
Vis hele sitatet...
Øhh man kan gå ut fra at han snakker om organisk hasj og ikke syntetisk. De aller fleste er vel smarte nok til å holde seg unna det. Å bruke syntetisk hasj er som å be om hjerneskade om fem år.
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Funker fett det. Tanske mye thc i hasjen for tiden

Kan dog ta 2-3 timer for full effekt. Men jeg kjenner ofte lott etter 30-45 min.

0.1 er fin dose. Tar sjeldent å spiser mer enn 0.2 gram ucarba hasj.

Du kan decarbe den i syltetøy glass u ek sloecooker du kjøper på chlas til 300 spenn.

Men mye av hasjen i Norge er så og si decarba allerede siden den kanskje har ligget i et lasterom i 40 varmegrsder i mange dager eller lengre.

Effekten er så mye mer stabil på edibles synes jeg. Og lungene skal man jo passe på
Anonym bruker
"Fattig Hvithval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har spist hasj rent en del ganger, og plitt noe hensides fjern på det også :3
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Øhh man kan gå ut fra at han snakker om organisk hasj og ikke syntetisk. De aller fleste er vel smarte nok til å holde seg unna det. Å bruke syntetisk hasj er som å be om hjerneskade om fem år.
Vis hele sitatet...
5? Syntetisk har jo likt skadepotensiale som crack og meth. Bestrider ikke argumentet bare tidsrammen.