Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 2222
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Hva foretrekker dere og hvorfor?
Valium. Xanor gjør meg så hemningsløs at det blir i det meste laget.
Jeg må si xanor selvfølgelig, den er så mye emr potent og funker på meg med litt toleranse. Men har jeg noen å gå på er valium supert det. Må minst ha fire av de 5mg vivalene.

s
Anonym bruker
"Stum Varg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Diazepam fordi det faktisk gir en bodyhigh. Xanor blir det bare tullball av og jeg innbiller meg at jeg er mye mindre ruset enn jeg er.
liker den muskelavslappende effekten til valium i riktige doser.
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Trådstarter
Må si etter i kveld at jeg liker valium mye bedre enn xanor. Mye mildere rus, og det er faktisk digg å ta. Xanor treffer deg som en vegg og er egt ikke så digg.
Anonym bruker
"Rik Havfrue"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Xanor - trenger ikke bruke latterlige mengder som med valium, og blir chill men langt ifra tiltaksløs, digg å gjøre husarbeid til og med, ingenting er stress og humøret på topp.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Xanor - trenger ikke bruke latterlige mengder som med valium
Vis hele sitatet...
Latterlig utsagn vil jeg påstå. Xanor er 15 ganger så potent som Valium, da sier det seg selv at du ikke trenger like store mengder.

Det blir som å si at Fentanyl er bedre enn Morfin siden du ikke trenger å bruke "latterlige mengder".
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Latterlig utsagn vil jeg påstå. Xanor er 15 ganger så potent som Valium, da sier det seg selv at du ikke trenger like store mengder.

Det blir som å si at Fentanyl er bedre enn Morfin siden du ikke trenger å bruke "latterlige mengder".
Vis hele sitatet...
Nja, er det så latterlig..? Xanor er én pille som regel nok, mens man trenger 4-5 tabletter 5mg for å bli like fin.
Sitat av OnklP Vis innlegg
Nja, er det så latterlig..? Xanor er én pille som regel nok, mens man trenger 4-5 tabletter 5mg for å bli like fin.
Vis hele sitatet...
Ett 2mg bikkjebein tilsvarer 30mg Valium, altså 6x5mg.
Xanor har også kortere halveringstid, så man knasker gjerne piller oftere enn med Valium.

Det har (i mine øyne) ikke noe å si hvor mange piller eller hvor mange milligram ditt og datt man tar. Det som har noe å si er toleranseøkningen og abstinensene man kan forvente ved jevnlig bruk.
Her er Xanor en av verstingene blant Benzodiazepiner. Om ikke selve verstingen.

Og nå skal jeg la vær å prate om hva som gjør meg og folk jeg kjenner mest apekatt.
Sist endret av krystallkongen; 15. januar 2020 kl. 17:17.
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Trådstarter
Sitat av OnklP Vis innlegg
Nja, er det så latterlig..? Xanor er én pille som regel nok, mens man trenger 4-5 tabletter 5mg for å bli like fin.
Vis hele sitatet...
Fikk en digg form av 10mg valium, 20mg gjorde meg bare trøtt som faen så jeg gikk å la meg.
Anonym bruker
"Stum Varg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av kamelia Vis innlegg
Fikk en digg form av 10mg valium, 20mg gjorde meg bare trøtt som faen så jeg gikk å la meg.
Vis hele sitatet...
Word. Du trenger ikke ta så mye bare man begrenser bruken til en gang i blant. Mye diggere vibe. Men så er nå snart halvparten av svarene på alt her på bruker "Xanor" så det kan vel si litt om bruksmønsteret til noen
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Tror jeg kunne bytta uten problemer, men valgte alprazolam fordi den hadde kortere halvveringstid. Tenkte det ville være lettere å kontrollere og vanskeligere å skli inn i ei blackout tåke når effekten ikke hang igjen så lenge. Brukte valium en stund og det funka, men det var litt vanskelig å merke effekten så jeg endte opp med å ta mer enn nødvendig.
Sist endret av Bothrops; 15. januar 2020 kl. 18:49.
Anonym bruker
"Stum Varg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Bothrops Vis innlegg
Tror jeg kunne bytta uten problemer, men valgte alprazolam fordi den hadde kortere halvveringstid. Tenkte det ville være lettere å kontrollere og vanskeligere å skli inn i ei blackout tåke når effekten ikke hang igjen så lenge. Brukte valium en stund og det funka, men det var litt vanskelig å merke effekten så jeg endte opp med å ta mer enn nødvendig.
Vis hele sitatet...
Halveringstiden er litt lengre ja, men det siste du beskriver mener jeg gjelder mye mer for alprazolam enn diazepam..
Det er evigheter siden jeg leflet med benzo, men x-anor var min soleklare favoritt. Laaangt over valium som er gørrende kjedelig i forhold.Kortere halveringstid gjør og at man får større opptur om man tar en ny x-anor senere på dagen. Uten tvil har x-anor kraftigere eufori, og det er nok en grunn til at leger har skrevet ut valium leeenge før x-anor den tid de var rause på det. X-anor var likevel for mange med angstlidelser siste valget for legene når alt annet var prøvd ut av tabletter. Euforien med avhengighetspotensielet er alltså en god del sterkere. Så får man som nevnt over mye mer tiltakslyst, blir sosial på det osv. Men mange jeg vet om ble skikkelig pillenarkiser på grunn av bare x-anor. Men nå skal jeg ikke kuppe tråden med advarsler.
Sist endret av pipestilk; 15. januar 2020 kl. 19:58.
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Halveringstiden er litt lengre ja, men det siste du beskriver mener jeg gjelder mye mer for alprazolam enn diazepam..
Vis hele sitatet...
Effekten er så lik at jeg tror det like så godt kan være omstendighetene og bruksmønsterene som har gitt oss forskjellige opplevelser. Xanoren var på resept og valiumen var over disk så det oppfordrer til litt forskjellig bruk