Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2214
finner lite om dette, og lurer på om det er noen som har prøvd å skutt hjemmebrent med 2ml sprøyte. jeg har prøvd vodka uten at jeg fikk noen særlig effekt men denne er jo ikke like sterk.
Alkohol er et elendig rusmiddel. Tviler på du får noe bra rus
Anonym bruker
"Utstø Karybdis"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva i alle dager? hva ønsker du å oppnå? Jeg husker fra mini tv-serien RAN med blant annet Anders Baasmo Christensen i hovedrollen skyte vodka for at han skulle bli så drita at han ble bevisstløs på minuttet, som at alibi på at han ikke kunne vært på noe ran. Bra serie forøvrig.
Har ikke prøvd sjæl, men kompis prøvde for noen år tilbake(med hjemmebrent). Han ble totalt fucka på nulltid og endte opp på sykehuset. Jeg husker ikke hvor mye han tok, men det var ikke mange centiliterne.
Hvis du skal gjøre dette ville jeg anbefalt å kjøre drypp, bedre kontroll og du kan da stoppe når du blir passe full.
Anonym bruker
"Klar Nidhogg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Prøvde dette for en mannsalder siden. Rask effekt som ble borte etter kort tid. Skal du oppnå skikkelig rus som varer risilerer du å ta livet av deg i forsøket da det er nesten umulig å dosere rett.
Hvorfor ikke bare drikke spriten sånn det er ment d skal konsumeres?
Anonym bruker
"Øm Stingsild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kompis av meg gjorde dette for 10 år siden. Det bar rett på sykehuset for hans del.
Anonym bruker
"Vanskelig Rødspette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har sett det bli gjort i sammenheng med piller og annet som ikke løser seg opp
Drypp er nok i så fall veien å gå, ja. Steve-O prøvde vodka på drypp i en av filmene han medvirker i; virka som det gikk bra. Direkte IV-injeksjon er å be om problemer. Bør kun brukes i ytterste nødstilfelle, jfr. den norske serien Ran.