Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 731
Skal muligens til Köln fra 17. til 21. august (Gamescon).

Er det noe spesielt man burde gjøre, se eller besøke når man først er i Köln?

Er spesielt ute etter noe man kan gjøre på kveldstid, ettersom dagene sannsynligvis kommer til å gå bort på messen.
Synes det begynner å bli ganske mange slike tråder nå..

Det finnes 100sider om aktivitere for steder du kan dra og hva du kan gjøre, hvorfor ikke bare kjøre et kjapt googlesøk?
Sist endret av phideph; 3. august 2011 kl. 08:51.
Hei. Har selv vært i Køln to ganger, og jeg kan gi deg noen hint.

1. Du må sjekke ut togbrua, hvor tusener av forelskede par har hengt hengelåser for å symbolisere deres kjærlighet.
2. I sentrale Køln har du tusenvis av FETE iskafeer! Tro meg, is får en ny betydning om du støter på rett café.
3. Kølner-domen. Huge ass katedral
4. I sentrale Køln driver de også med utgravinger av gamle ruiner. Se om du finner plassen

Bare noen små hint
Fine beachparties/lounge ved promenaden - ligger et sted rett ved togbrua, på motsatt side av domen.
Ludwig museum, jeg er ikke interessert i kunst, men artig å se så mange kjente verk, kanskje spesielt Lichtenstein sine. Kjelleren, med videokunst, er en opplevelse verdt og få med seg. sinnsyke greier.
Det finnes masse bra uteplasser litt utenfor sentrum. Jeg husker ikke hva de heter, av åpenbare grunner, men det finnes nok et flust av dem i sentrum også.

Hvis du skal skrive postkost og spise pizza, ikkje gjør det i trappene til domen - da er det fort gjort å bli overfalt av overivrige utdrikningslag som vil gi deg shady spritshots og er ekstremt vanskelige å bli kvitt
http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash2/41286_10150235955810232_743800231_14526705_2095819_n.jpg
Sitat av Layzi Vis innlegg
Synes det begynner å bli ganske mange slike tråder nå..

Det finnes 100sider om aktivitere for steder du kan dra og hva du kan gjøre, hvorfor ikke bare kjøre et kjapt googlesøk?
Vis hele sitatet...
Er ute etter personlige erfaringer, ikke bare det som står på turistsider
Sjokolademuseet som ligger 10 minutters gange fra Domen/Hauptbahnhof(Hovedtogstasjonen) bør sjekkes ut..
Dette har jeg ikke fra noen internettside, kompisen min som er fra Köln tok med meg og dama dit når vi var der på ferie for et par uker siden!
Anbefaler deg også å gå en tur i en av Köln's mange parker, veldig mye bra parkliv der hvis du liker sånt!
Som tidligere anbefalt så må Domen sjekkes ut, du skjønner hvorfor med en gang du ser den
Det er også mulig å gå opp i tårnet, men forbered deg på mæd mye trapper!
Ha en fin tur til Köln!
Sitat av Layzi Vis innlegg
Synes det begynner å bli ganske mange slike tråder nå..

Det finnes 100sider om aktivitere for steder du kan dra og hva du kan gjøre, hvorfor ikke bare kjøre et kjapt googlesøk?
Vis hele sitatet...
Det jeg irriterer meg over er tråder hvor TS skal forsvare seg mot bittelitt kritikk, istedenfor og kjøre en samtale med de som prøver og hjelpe.