Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 997
Holdt på og skulle legge inn passordet til nettet på tvn. Siden jeg koblet macn til den har jeg ikke hatt behov for det før. ikke at jeg egentlig trengte det nå heller. Og jeg vet ikke om det helt er grunnen til problemet. Uansett så er det slik at skjermen er blitt helt sort. Har en mistanke på at noe driver/hardware feil/krasj. Da tvn daua rett etter jeg tastet inn nettverks passordet. samtidig, som jeg heller ikke fikk nyinnkjøpt CS GO til og fungere på laptopn.
Den ble sort enten da jeg venta på at tvn skulle godtkjenne netverks passordet. mens jeg i de få sekundene samtidig var inne på noe CS GO innstillinger for og få startet spillet på laptopn som var koblet til tvn.

Etter og googlet har jeg lest om det rød blinka of death. haha men får ikke de 7 rappe. Men 1 enkelt rød lys etter flere grønne.

Panasonic kundesenter må jeg vente til Mandag for og høre med. Så vis det er noen her inne som på en måte vet hva dette kunne vært. Så blir jeg veldig takknemlig.. Er liksom mitt i sessong 3 av Deadwood
Vanskelig å si. Kan hjelpe deg å google om du skriver eksakt type modell du har.