Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1448
Er usikker om jeg puttet tråden i rett kategori...
Trenger noen enkle tips for google søk optimalisering av en nettside.
Hvor kan jeg starte?
Geek på deltid
SteInMetz's Avatar
Med ord deling, da dette gir u nøyaktig søke treff.

Edit: Ellers så er det jo såklart mye bruk av keywords, i tekst og titler, smarte url, og meta tags som hjelper på. Eventuelt leie inn ett SEO selskap for å gjøre alt dette for deg.
Sist endret av SteInMetz; 3. mai 2012 kl. 12:30.
Bygge opp HTML riktig, title og alt på bilder, backlinks, listen er egentlig uendelig over ting du kan gjøre.

Jeg vil anbefale å google SEO tips for beginner eller lignende, da får du mange små guider som du sikkert kan bruke.
Hvordan setter man opp backlinks egentlig?
Sitat av Settoz Vis innlegg
Hvordan setter man opp backlinks egentlig?
Vis hele sitatet...
Være aktiv på forum, og da ha link til din side i signatur. Svare på blogger og lignende.
Veldig greit å svare om ting om faktisk er saklig og ikke bare skrive spam.
Trådstarter
Sitat av SteinOveHelset Vis innlegg
Være aktiv på forum, og da ha link til din side i signatur. Svare på blogger og lignende.
Veldig greit å svare om ting om faktisk er saklig og ikke bare skrive spam.
Vis hele sitatet...
Slik som jeg har på signaturen min, link til den nettsiden jeg ønsker å optilmalisere.

Sitat av SteInMetz Vis innlegg
Med ord deling, da dette gir u nøyaktig søke treff.

Edit: Ellers så er det jo såklart mye bruk av keywords, i tekst og titler, smarte url, og meta tags som hjelper på. Eventuelt leie inn ett SEO selskap for å gjøre alt dette for deg.
Vis hele sitatet...
Kan du ambefale noen til en rimelig penge?