Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 971
Anonym bruker
"Tolerant Grønngylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan man ta tranadol dagen etter man har tatt suboxone eller blir det kræsj?
Anonym bruker
"Tolerant Grønngylt"
Trådstarter
Ingen? Et sprøs ål til, Vil effekten av tramadol bli mindre når man har tatt suboxone dagen før?
Anonym bruker
"Rask Katt"
Ja til alt.

Du kan fint ta tramadol, ETTER subuxone.
Om du får mindre effekt avhenger av dose og toleranse, er eu heldig så booster den bare, er du uheldig så merker du ingenting.

Kjenner forresten noen med resept på tramadol og subutex på likt. Tram er vist ett av få opioider som skrives ut sammen med buprenorfin, selv om jeg ikke har hørt noe særlig om det før.
Anonym bruker
"Tolerant Grønngylt"
Trådstarter
Suboxone inneholder nalokson i tillegg til buprenorfine, men tror det er ute av kroppen etter få timer…? Lurte på om det ville blitt kræsj med tramadol?
Anonym bruker
"Rask Katt"
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Suboxone inneholder nalokson i tillegg til buprenorfine, men tror det er ute av kroppen etter få timer…? Lurte på om det ville blitt kræsj med tramadol?
Vis hele sitatet...
Det er fort ute, ja. Når du tar subuxone først er det trygt å ta opioider etterpå, men man skal være svært forsiktig den andre veien.
Anonym bruker
"Tolerant Grønngylt"
Trådstarter
Syns jeg har hørt det motsatte? Noen som kan forklare årsaken til dette? Har lurt på akkurat dette en stund uten å klare å Google meg frem til et svar
Anonym bruker
"Tolerant Grønngylt"
Trådstarter
Hva skjer om jeg tar subutex 12 timer etter tranadol ?