Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 611
Du utfordres herved til å oppdage ukompabiliteter mellom komponentene i følgende handleliste fra komplett.no

http://www.komplett.no/k/shoplist.as...A-15E0135B0D00

Oppsummering:
Asus P5VD2-MX, VIA P4M890, Socket-775, DDR2,SATAII, LAN, m-ATX, Firew, PCI-Ex16
Hiper Strømforsyning ATX 580W Sort, 18dB 120mm Vifte, 4xSATA, 2XPCI-E, 20/24pin
Intel Core 2 Duo E6400 2.13GHz Socket LGA775, 2MB, BOXED m/vifte
Kingston ValueR. DDR2 PC4200 2048MB CL4 Kit w/two matched ValueRAM 1024MB DDR2
Samsung DVD-brenner SH-W163A SATA Black OEM
Samsung SpinPoint P120S 250GB SATA2 8MB 7200RPM
Sapphire Radeon X1900XT 512MB GDDR3, PCI-Express,ViVo,Dual-DVI-I,Full-Retail
Silverstone SST-SG01, Sort Aluminium Micro ATX (Uten Strømforsyning)

Dette er ment som en siste sjekk. Stor cred til den som finner noe feil her!
Ingen såvidt jeg kan se..
ViVo = 19"

Skal vel bruke den som TV også vel
Sitat av tomiz
ViVo = 19"
Skal vel bruke den som TV også vel
Vis hele sitatet...
Ja, hvis det er mulig så. Men jeg *må* vel ikke ha en 19" skjerm fordet? 17" går bra?
Kjøp for guds skyld et hovedkort med Intel i975 eller i965-brikkesett!
Jeg hadde nesten ingen å velge imellom. Hvorfor må jeg ha Intel i975 eller i965-brikkesett? Vil ikke data'n fungere med det hovedkortet jeg har valgt?
Joda, det fungerer sannsynligvis. Men jeg kan nesten garantere deg at du kommer til å oppleve problemer med den integrerte grafikken, at det ikke vil godta minnebrikkene eller småbugs.

VIA har hatt mye kortere tid enn Intel på å utvikle brikkesett til C2D, og sliter fortsatt med barnesykdommer. P4M890 er bare et modifisert P4-brikkesett, ikke bygget med tanke på den nyere arkitekturen.

Hvis noen har lansert kort med i945 til sokkel 775 går jo det også.
Takk for the info.

Det var det eneste m-atx-kortet på lager med støtte for prosessoren, og som ikke var demovare. Nå er sakene sendt avgårde, så jeg får prøve og se hvordan det går. Jeg får jo også grafikkort, så den integrerte grafikken blir vel ikke noe problem? Kanskje kortet kan byttes inn, i verste fall?