Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 3459
...liker hero?

Jeg oppdaget gleden med smertestillende medikamenter ved en tragisk tilfeldighet, hvor jeg plutselig besittet mengder av forskjellige medikamenter. Førs gøv jeg løs på oxynorm og snortet innhholdet i kapslene, mmmm.
Så gikk hele boksen med paralgin forte sakte men sikkert, og gav meg en flott effekt, lett lykke og energi. Tilslutt var det turen for å knuse oxycontin og rett i nesen. Jeg liker å snorte, gammel vane.

Jeg har aldri trodd jeg skulle være en hero-pike, men etter å ha lest endel her inne, ja dere skjønner. Hero er jo et sterkt smertestillende stoff.
Jeg har vært borti mye, men aldri, aldri heroin. Har sett på det som dritt jeg aldri vil bruke. Det kommer jeg heller ikke til å gjøre, men jeg lurer på om jeg har tatt feil av stoffet.
Jeg har jo bare sett gateheroinistene, hjemløse, knekk i knærne, skitten, nær døden. Alle de andre med skjult forbruk har jeg jo ikke sett eller kjent. Vel, kanskje jeg har kjent dem, men bare ikke visst om hemmeligheten deres.
Siden du digger du tydeligvis elsker farmasøytiske opiater så vil jeg anbefale deg å holde deg unna smekk fra gaten.
Haha, ja det var det jeg tenkte.
Slik du har beskrevet ditt tidligere bruk vedder jeg på at du er narkis før du vet ordet av det når du begynner med heroin. Egentlig tror jeg du er på god vei allerede, du bare vet det ikke. Vær forsiktig å se deg selv i 3 person av og til.
Minus sniker så jæævelig, før du rekker å tenke deg om er du midt oppi smørja... du lurer deg selv! Lykke til.
Sist endret av Makkafisn; 16. april 2016 kl. 01:50.
Siden du liker de mindre avhengighetsdannede smertesstillende stoffende godt allerede, er det noen grunn for gå inn i harddop? Er det ikke nok med den "Lykken" som du sa?
Hvis du har bestemt deg for å starte med heroin, så burde du iallefall finne ut om du kan slutte med det du allerede har gått inn i. Eller om du i hele tatt kan se deg slutte en gang senere i livet ditt, eller er du allerede "Avhengig" av "lykken"?

Lykke til
Jeg har ikke bestemt meg for å starte med heroin og jeg kommer aldri til å gjøre det. Hele greia var bare et tankeeksperiment jeg delte med dette forumet. Jeg tar en pille noen ganger i året, det er det. Sist var i fjor høst, og for de som ikke kan regne er det et halvt år siden.
Det jeg skriver om er litt som å skjønne ei ligning, plutselig går den opp.