Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2984
Ghb har jeg prøvd utrolig mange ganger, men hver eneste gang jeg tar en kork skjer det samme; jeg må rett og slett vrenge magesekken.
Jeg har prøvd alt ifra sterk kork, til sykelig svak kork (da andre måtte ta 6 korker på rappen for å kjenne noe). Vil legge til på at den sykelige svake korken ble jeg i en utrolig god form! Så ja jeg er ganske sikker på at jeg tåler Ghb svært dårlig. Jeg digger ghb rusen, men det er veldig ubehagelig da jeg ca 15-20 minutter etter inntak må vrenge ut alt jeg har i magen.

Er det noen der ute som kan gi meg svar på hvorfor jeg spyr hver eneste gang? Er det noe jeg kan gjøre?
Greit å være obs på at faren for å kveles blir ganske stor om du tar en sterk kork, kaster opp og sovner.
Greit å innse at kroppen ikke liker det?
Sitat av Redhot Vis innlegg
Greit å være obs på at faren for å kveles blir ganske stor om du tar en sterk kork, kaster opp og sovner.
Greit å innse at kroppen ikke liker det?
Vis hele sitatet...
Enig med redhot, høy risiko.
Kaster sikkert opp fordi du har lav toleranse og første gangen du tok det tok du for mye så kroppen din har nå en spesifik reaksjon til stoffet. Selv om jeg ikke kan garantere dette, så er det mest naturlig.
Ghb er ganske sketchy stoff, syns jeg. Kjenner et par korkehuer som har ghb som favoritt-dop, og til og med de korker over støtt og stadig. Kombinert med oppkast, er dette veldig dødelig.
Han ene jeg kjenner klarte til og med å korke over på julebord med jobben, selv om han er stødig som faen når det gjelder ghb.
Jævlig kleint å havne i "koma" på julebord, så alle kolleger freaker ut og ringer ambulanse etc...

En anna kompis som jobba med han visste at han hadde korka over, men kunne på en måte ikke fortelle det til de andre på julebordet.
Så regla er vel at ghb er uforutsigbart, og kombinert med spying er det jævlig sketchy... jeg hadde ikke tatt sjansen
Hører folk sier ghb er så farlig, men trodde ghb var et relativt trygt stoff om man klarte og bruke hue litt?
Nå har jeg null erfaring meg ghb annet enn at jeg vet om en del folk som har daua på grunn av det, så i og med at det ikke er særlig farlig for kroppen i seg selv vist man bruker det med måte, er det virkelig så utrolig vanskelig å dosere?
kan noen forklare?
Og er det mulig og bruke det en gang i blant uten og bli særlig hekta?
(kanskje litt OT, men mod må gjerne slette så kan jeg lage egen tråd i stede)
Skogtur's Avatar
Trådstarter
27 4
Sitat av Alge Vis innlegg
Hører folk sier ghb er så farlig, men trodde ghb var et relativt trygt stoff om man klarte og bruke hue litt?
Nå har jeg null erfaring meg ghb annet enn at jeg vet om en del folk som har daua på grunn av det, så i og med at det ikke er særlig farlig for kroppen i seg selv vist man bruker det med måte, er det virkelig så utrolig vanskelig å dosere?
kan noen forklare?
Og er det mulig og bruke det en gang i blant uten og bli særlig hekta?
(kanskje litt OT, men mod må gjerne slette så kan jeg lage egen tråd i stede)
Vis hele sitatet...
Ghb er ikke et trygt stoff akuratt sånn som alle andre stoffer. Sånn som jeg, har svært liten toleranse for ghb, jeg kan lett korke over på 2 korker (har skjedd 2 ganger faktisk) Dette spørs jo veldig på styrken! Er den veldig sterk/ren så kan jeg f.eks ikke ta mer enn en halv kork, og enda da blir jeg helt susete! Derfor vanskelig å dosere, start alltid med en halv kork og vent gjerne 30 min før du tenker på å fylle på mer! Er så skummelt når noen korker over, har selv stått å passet på noen i 8 timer, det er overhode ikke gøy når man vet hjertet bare kan stoppe.
Ja jeg kjøper meg en dl i ny og ned, denne deler jeg selvfølelig, og koser meg/oss i noen få dager (da er vi ikke rusa hele døgnet selvfølelig)! men selvfølgelig vær forsiktig, ikke sitt med en dl aleine og kork i strekk, det sier seg vel selv.
GHB is considered to be a safe and non-toxic substance when used responsibly or medically. The LD50 is above the active dosage, and there is no danger of acute toxicity. However, it can be dangerous when used as a recreational drug or abused. There have been many negative reports from recreational users who have overdosed, combined GHB with alcohol or other drugs, or accidentally dosed themselves unexpectedly.
Vis hele sitatet...
Så vist jeg ikke tar helt feil så er største problemet med GHB overdosering. Men er det liksom sånn at man tar 1 kork og føler man kunne trenge litt mer, tar en kork till og vips så har du korka over?
eller er det når du skal re dosere senere?

huff ja, høres skummelt ut. skal ha en fet kveld med gutta og så plutselig så ligger noen i koma og så vidt puster =(
Vært vitne til mye oppkast på GHB, så vær forsiktig som andre sier.
Syntes selv at det er et oppskrytt dritt rusmiddel, aldri fått den "gode" GHB formen alle prater om, kun korka over, å ikke da engang har jeg hatt noe somhelst godfølelse rett før det skjer..
Hadde aldri tatt det igjen om jeg bare kasta opp på det heller (selvom jeg aldri gidder ta det igjen uansett!)
Sitat av Skogtur Vis innlegg
Er det noen der ute som kan gi meg svar på hvorfor jeg spyr hver eneste gang? Er det noe jeg kan gjøre?
Vis hele sitatet...
Ja, det kan jeg gjøre. Du spyr fordi det er gift. Kroppen din vil ikke ha det.
Det som skjer med GHB er at du blir FYSISK avhengig av det. Går du lenge nok på det, MÅ kroppen ha det. GHB er et stort problem i Nederland (22 000 daglige brukere, som er FYSISK avhengige). Det er ikke mulig å få brukerne til å slutte med det, da det er fysisk umulig, du blir dårlig, og du kan potensielt dø dersom du ikke får dosen din. I Nederland gjøres det tiltak for å forhindre nye brukere, samt bare "holde liv" i de som er avhengige.

GHB har hatt sin popularitet fordi det er så utrolig lett og billig å produsere selv. Brukere forteller at bedre selvtillit er en av hovedfaktorene til at de bruker stoffet. Det finnes mange tryggere måter å være sosial på eller få bedre selvtillit. Finn noe meningsfylt å bruke tiden på. Du har ikke lyst å være en av de som sitter der å kun tenker på sin nye dose, og må kjøre på hver 2. time. Det er ikke mye sosialt liv i det, og jeg tror nok at din selvtillit tappes ganske kjapt i en sånn tilstand.

Anbefaler dere som vurderer å begynne med det om å lese dette først: http://english.mainline.nl/posts/sho...se-ghb-at-home

GHB er det siste stoffet jeg ville puttet i meg. Stop før det er for sent. GHB er noe av det dummeste du kan putte i kroppen.

Se gjerne resultatene fra "GHB Overdose Prevention Research among hard to reach users" gjort av Mainline: http://mainline-eng.blogbird.nl/uplo...tober_2015.pdf
Sist endret av kn^tte; 16. februar 2016 kl. 14:38. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Skogtur's Avatar
Trådstarter
27 4
Sitat av Alge Vis innlegg
Så vist jeg ikke tar helt feil så er største problemet med GHB overdosering. Men er det liksom sånn at man tar 1 kork og føler man kunne trenge litt mer, tar en kork till og vips så har du korka over?
eller er det når du skal re dosere senere?

huff ja, høres skummelt ut. skal ha en fet kveld med gutta og så plutselig så ligger noen i koma og så vidt puster =(
Vis hele sitatet...

kan fort skje! jeg har tatt en kork, følt meg mega bra, men vil ha litt mer, fyllt på med en kork, for så at dette ble for mye så jeg korka over.. Da var 4 timer borte fra livet mitt igjen da
men selvfølgelig, ta heller litt og litt som jeg sier, du lærer fort hvordan kroppen din blir på ghb og hvordan den reagerer!

ja Ghb er farlig, et vanskelig dop der det er lite som skal til!

Sitat av KjellFresh Vis innlegg
Vært vitne til mye oppkast på GHB, så vær forsiktig som andre sier.
Syntes selv at det er et oppskrytt dritt rusmiddel, aldri fått den "gode" GHB formen alle prater om, kun korka over, å ikke da engang har jeg hatt noe somhelst godfølelse rett før det skjer..
Hadde aldri tatt det igjen om jeg bare kasta opp på det heller (selvom jeg aldri gidder ta det igjen uansett!)
Vis hele sitatet...
opplevde en gang her forleden da jeg ikke kastet opp, da kom bare god følelsen der jeg er drit kåt og hele kroppen kiler og alt er bare kanoon fett! Er denne rusen jeg liker å ha! Jeg hatet ghb før jeg også, fikk aldri den gode følelsen, så forstår det veldig godt!
Sist endret av Skogtur; 18. februar 2016 kl. 21:02. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.