Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1309
Det har seg slik at jeg ikke har noe å gjøre neste helg, og siden jeg ikke skal være hjemme kan jeg ikke spille på pcen min. Da får jeg ty til andre duppedingser.

Spillene jeg har likt best på 3ds-en min er pokemon, og det jeg lurer på er om noen kan anbefale meg noen lignende spill?
Pokemon X og Y så jeg sist til 199,90 på Coop Obs.
Eller så er Pokemon Omega Ruby og Alpha Sapphire de "nyeste" spillene i den serien. Med "nyeste" mener jeg at det er de siste spillene som er utgitt, men det er remakes av Ruby og Sapphire fra før i tiden.

Utenom Pokemon kan jeg gjerne anbefale Zelda. Både Ocarina of Time og Majoras Mask er tilgjengelig til 3DS. Vil du ha ett litt simplere spill så kan du prøve Block Boy(?) som er ett lite "tenke spill".

Super Smash Bros om du vil slåss litt. Vil du bruke masse tid på noe så er Animal Crossing og Harvest Moon noe som kan være verdt å kikke på.
Sist endret av møkk; 15. april 2015 kl. 19:54.
Vel, Pokemon er jo et "form" for RPG, om du liker RPG kan Bravely Default anbefales på det sterkeste! Ellers er Zelda: A Link Between Worlds å anbefale i tillegg til spillene som allerede var nevnt. Du har jo også Pokemon Trading Card Game via Virtual Console på 3DSn nå - det koster knappe 40,- kroner.
Bravely Default er en ekstremt bra turn-based JRPG etter min mening. Storyen er ekstremt bra i starten og har en ekstremt bra slutt men midten av spillet er ganske repeditivt. Anbefaler det selv om midten er ganske repeditivt ettersom du kommer ikke til å komme deg til den repeditive delen i løpet av en helg. Du kan teste gameplay og vurdere om du liker artstylen selv ved å laste ned demoen som er på eshop.
Det kommer en oppfølger i løpet av de neste månedene (japan får oppfølgeren i slutten av april, resten av verden er fortsatt uklart) som jeg anbefaler deg å sjekke ut når den kommer ut, elsket Bravely Default selv og synes oppfølgeren (Bravely Second) ser lovende ut!
Zelda ocarina of time Det er til 3DS er det ikke? Og pokemon!
Sist endret av Icec0ld; 16. april 2015 kl. 09:20.