Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 478
jeg har sittet og sett rundt på forumet her, har fått noen gode ide'r om hvordan jeg vil bygge pc'en.

jeg har satt sammen en grei pc (syntes jeg) og lurte på om dere kunne si deres meninger. jeg skal bruke den mest til spill som WoW, Call of duty blakc ops, crysis osv.

er det noe som må byttes ut så hadde det vært bra om ud kunne gi et eksempel på noe å erstatte med (kan max bruke 15000)

link: http://www.komplett.no/k/shoplist.as...0-429FD247A7B0
Sist endret av Midig92; 13. september 2010 kl. 23:39.
Tror ikke 2 PSUer hjelper budsjettet ditt noe særlig hvertfall..
Sitat av Spesiellgnom Vis innlegg
Tror ikke 2 PSUer hjelper budsjettet ditt noe særlig hvertfall..
Vis hele sitatet...
fikset det... merket det rett før du posta det... xD
Hawaiian organ donor
daimeno's Avatar
Kjøp et litt rimeligere kabinett og gå for en bedre harddisk!
Sitat av daimeno Vis innlegg
Kjøp et litt rimeligere kabinett og gå for en bedre harddisk!
Vis hele sitatet...
tenkte at siden kabinettet er stort så kan jeg bruke det en stund (istedet for å måtte kjøpe ny pga. større grafikk-kort ell.)
og harddisken har den plassen jeg trenger for nå.. har allerede ssd til systemet
Et lite pro-tip er å ikke kjøpe den nyeste generasjonen skjermkort, ytelsen du får i forhold til pengene du bruker på det er minimal. Om noen måneder vil skjermkortet du har valgt være mye billigere enn det er nå. ASUS GeForce GTX 470 1280MB PhysX CUDA er 1300 kroner billigere og du kan likevel kjøre alt av spill som finnes på markedet uten problemer: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=592959

Disse 1300 kronene bør du ikke investere i bedre deler, men sette på en sparekonto.