Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1181
Hei.
Etter en god stund med fast røyking merker jeg at Alkoholrusen
jeg får av å drikke ikke lenger er like sterk, jeg blir rett og slett ikke like full og
"gira" av alkoholen som før jeg begynnte med røykinga.

Selv tror jeg Mary jane har gjort meg vandt med å være loka/rusa i huet,
Noe som har gjort at jeg kansje ikke reagerer like sterkt på det lengre... eller no...

Er det andre her som opplever det samme, kansje vet hvorfor det skjer ?

snakker selvfølgelig ikke om å blande alkohol og hasj, da blir jeg helt kake..

Takk for alle svar !
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Kroppen bygger opp toleranse mot alkohol etterhvert, akkurat hvor raskt vet jeg ikke.
Og røyker du ofte? Hver dag, eller helger, eller sjeldnere? Dette er ganske viktige faktorer.
Drakk rimelig mye før, tålte 18 øl uten å bli heeelt på bæret, men så gikk det over til sommerferie, kompisene var mye vekke, og da røykte jeg mer... så da hadde jeg høyere toleranse for tjall en før, men så drakk jeg en seks pakkning for ikke så lenge siden med en slurk sprit, og tok noen trekk fra en bonge, ble full og litt skev, ikke bra rus etter min mening, vel en av delene på en kveld, etter fyllekule kan det være knall digg med en spliff da
Trådstarter
69 0
Røyker dagelig med untak.
Trådstarter
69 0
Ingen som opplever lignende ?
Kan ikke si jeg merker noe spesielt lignende egentlig. Hvor mye alkohol jeg tåler varierer etter dagsformen.. :P
Men anyway, er det ikke bare positivt å tåle mindre alkohol da? Billigere fyll ftw! ^^
Trådstarter
69 0
Sitat av Forconin
Kan ikke si jeg merker noe spesielt lignende egentlig. Hvor mye alkohol jeg tåler varierer etter dagsformen.. :P
Men anyway, er det ikke bare positivt å tåle mindre alkohol da? Billigere fyll ftw! ^^
Vis hele sitatet...
Tåler ikke mindre, Tåler mer til mindre effekt
Sitat av Skalleper
Tåler ikke mindre, Tåler mer til mindre effekt
Vis hele sitatet...
Ah, meg som blingsa.. :P
Ta det som et tegn på at du skal kutte ned på drikkinga.. ^^

Eneste gangen jeg har tålt mer til mindre effekt er for en 4 år siden hvor det ble drukket litt for tett.. Og da hadde jeg ikke prøvd Cannabis..

Kan ikke se noen sammenheng mellom røykinga og drikkinga iallefall..
Trådstarter
69 0
Hadde jeg drukket mye hadde jeg seffølgelig trukket den sluttningen selv Forconin,
Men saken er at jeg aldri har drukket mindre enn det jeg gjør nå.
En kompis av meg jeg nevnte dette for sa han hadde merket den samme effekten,
Han Røkte selv daglig.
Placebo, Skalleper?
Trådstarter
69 0
Placebo er jo når du innbiller/opplever noe fordi du tror nok på det.
Dette er jo noe jeg har merka over lang tid, forventet ikke at det skule skje liksom.
Sist endret av Skalleper; 24. august 2006 kl. 17:41. Grunn: Knerta Leif...