Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1575
Halla!

Etter flere år uten vanilla minecraft så tok jeg en titt på Etho sine Minedcrack videoer! Dette fikk meg til å få lyst til å spille som dette med en liten gruppe sånn som dem gjør det. Finnes det en god server som dette? Gjerne norsk men ikke nødvendig.

Siden server reklame ikke er lov på forumet så send meg en PM om du vet om noe
Sist endret av JVMyhre; 24. mars 2015 kl. 18:08.
Hadde planer om å starte en modded server, var ikke helt sikker på hvilken modpack da, og er limita på pp så må finne en server provider som kan ta kort... Men jeg har god erfaring med servere og plugins å sånt. Hvis mange er interessert kan jeg starte en norsk en.
Fikk faktisk tak i mappet til en god server jeg var på for noen år siden, skal sjekke ut hvordan det fungerer i SP nå
▼ ... over en uke senere ... ▼
Fortsatt på jakt etter en server ^^ FTB kan også være av interesse.
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Fortsatt på jakt etter en server ^^ FTB kan også være av interesse.
Vis hele sitatet...
Google er din venn! Med mindre du har lyst til å starte opp en server ser jeg ikke poenget med å poste på forumet.

"Minecraft server april 2015"
Ser hva du mener :P Tenkte bare det hadde vært greit om noen viste om en god en