Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 517
Hei.

Er det noen som kan peke meg til en (helst) norsk leverandør av hardware som kan ha servere med ISA slots i sitt sortiment?

På utkikk etter en rack monterbar server som har plass til mist 2 ISA fullsize kort. Vil tro det må være en server med minst 4U størrelse, men mindre man kan legge kortene horisontalt på et vis.
ISA slots på hardware nå for tiden er vel heller noe så helt utrolig uvanlig, men muligens nextron kan hjelpe deg med noe slikt.

edit: jeg lurer litt på hva slags ISA kort du har planer om å sette i den...

edit 2: IEI skal ha laget et kort med ISA slot og støtte for Core 2 Duo eller tilsvarende.
Sist endret av meitemark; 13. september 2010 kl. 15:16.
Nextron kan forøvrig anbefales.

Veldig god og rask service, rask levering og fleksible i tilfelle du må endre på en ordre.

Anbefaler forøvrig også å alltid kjøpe med minimum 3 år NBD-garanti på servere. Betaler seg selv så fort en del feiler.
Jeg er også forferdelig interessert i hva du skal med noe som har ISA-slot.

Det meste av kommunikasjonskort finnes trossalt i PCI-format, selv X.25 enheter og lignende.