Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 520
Hei
Hadde min gamle Huawei p20 lite i laderen i går kveld.
Når jeg skulle sove, tok jeg ut laderen og så at skjermen på telefonen var svart. Startet telefonen og alt som kommer er huawei logoen. Den kommer ikke videre og jeg får heller ikke slått den av.
Lot den ligge over natta ute på venrandaen (under tak) i minus grader slik at batteriet skulle tømme seg.
Startet den opp på nytt dagen etterpå (tom for strøm) og fortsatt er det bare huawei logoen som dukker opp, etter litt lading.
Virker som at den ikke klarer å "boote", eller komme seg igjennom oppstarts fasen.

Har prøvd med Hisuite nå men har problemer med at programmet ikke ser telefonen, selv om min pc merker at telefonen er koblet til.

Hvem kan fikse slikt? Hvem er flinke? Er det huawei service senter i norge?
Selve telefonen blåser jeg i men jeg ville gjerne hatt ut mine 3000 bilder
Minnekort hadde jeg ikke så alt ligger "i" telefonen.
Kjipe greier.
Ta backup av filene deres folkens
Prøvde du å starte i gjenopprettingsmodus?
Kan det bare være at du må lade den en god stund siden du har hatt den ute i flere timer? Ved mindre den er kaputt etter kuldesjokket.
Gikk selv en tur på 30min her om dagen når det var 15- ute. Gikk fra 50% til 0% strøm på under 10min.
Når jeg kom hjem igjen tok det 15min å lade 1 prosent, med hurtiglader. Trodde telefonen var gåen.
Dette var dog en pixel, ikke huawei.

Kan også være en update som bare tar lang tid, telefonen blir stående i boot til oppdateringen er ferdig og kan også restarte flere ganger underveis. Mulig den også har låst seg fast i boot/update.

Hatt både p20 lite og p30 pro også, de tåler kulde ekstremt dårlig.
Hemmeligegreier:

Jeg prøver på det, for da må jeg holde inne power og volum opp knappen sammen men det reagerer ikke telefonen min på. Har prøvd uttallige ganger :=(

JatterMed:

Kulda har nok ikke tatt kvelden på den. Dette skjedde før "kulde sjokket".
Jeg tror det er en update som har gjort at den har låst seg fast i boot / oppstart fasen.


Ingen som vet om noen huawei service sentere eller andre folk som tar på seg slike oppdrag ?