Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  118 41370
Sitat av Flaffersen Vis innlegg
Meh, etter at en spiller ødela hele opplevelsen ved oppstart av spillet bare for å være ett rasshøl så er ikke dette noe for meg.
Vis hele sitatet...
Hevn mann, HEVN!
Sitat av Deep Sleep Vis innlegg
Hevn mann, HEVN!
Vis hele sitatet...
Hevn for å ha donert flere milliarder til familien, laget bilder til en haug med folk og bare vært hyggelig mot folk, ja det er litt av en hevn du
Sitat av Flaffersen Vis innlegg
Hevn for å ha donert flere milliarder til familien, laget bilder til en haug med folk og bare vært hyggelig mot folk, ja det er litt av en hevn du
Vis hele sitatet...
Tror han mener at du burde hevne deg.
Sitat av Flaffersen Vis innlegg
Hevn for å ha donert flere milliarder til familien, laget bilder til en haug med folk og bare vært hyggelig mot folk, ja det er litt av en hevn du
Vis hele sitatet...
For all del, det er du som må ta hevn.
Jeg har mye timer i mafia spill, er ganske kjekt når du kommer deg inni det. Har faktisk spilt med deg Skitzo

Spillet ser bra ut, skal prøve det ut.
Sist endret av Kuami; 13. februar 2021 kl. 15:52. Grunn: Skrivefeil.
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Tror han mener at du burde hevne deg.
Vis hele sitatet...
Neh, ga opp og har ikke planer om å starte opp igjen bare for å terge en 14åring ellernoe sånt, han tålte ikke at noen hadde mer cash og var høyere rank enn det han var, sånne shitkids gidder jeg ikke bry meg med.

Sitat av Deep Sleep Vis innlegg
For all del, det er du som må ta hevn.
Vis hele sitatet...
Hvorfor gidde å bruke mangfoldige timer på å ta hevn på ett spill når jeg heller kan gjøre noe produktivt istedenfor?
Har ingenting å si om spiller (ikke tid til å spille lenger). Men tok en titt på nettsiden. Hadde nok vert interessant for nye spillere om du la inn "antall brukere registrert og antall brukere på logget nå" osv kanskje? Som en automatisk slider der "10 Siste brukere registrert" er eller som man må trykke på selv for å "bla".
Kanskje "top scores osv" også (om spillet går på score osv osv da).

Tenker bare at jo flere spillere det er så vil vel andre folk være mer villig til å registrere seg etc
nuffins's Avatar
Trådstarter
Sitat av Egilsom1234 Vis innlegg
Har ingenting å si om spiller (ikke tid til å spille lenger). Men tok en titt på nettsiden. Hadde nok vert interessant for nye spillere om du la inn "antall brukere registrert og antall brukere på logget nå" osv kanskje? Som en automatisk slider der "10 Siste brukere registrert" er eller som man må trykke på selv for å "bla".
Kanskje "top scores osv" også (om spillet går på score osv osv da).

Tenker bare at jo flere spillere det er så vil vel andre folk være mer villig til å registrere seg etc
Vis hele sitatet...
Ikke dumt! Skal ta å se på det, trenger absolutt en mer "tiltrekkende" forside

Sitat av Kuami Vis innlegg
Jeg har mye timer i mafia spill, er ganske kjekt når du kommer deg inni det. Har faktisk spilt med deg Skitzo

Spillet ser bra ut, skal prøve det ut.
Vis hele sitatet...
Hvilket nick kjenner jeg deg fra?
Sist endret av nuffins; 14. februar 2021 kl. 11:34. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
nuffins's Avatar
Trådstarter
Kleint å bumpe sin egen tråd? Neeeeida..
Artig event og superhelg denne helgen! Kom innom for god stemning <3
Er også hyggelige folk i voicechatten på discord
Sist endret av nuffins; 13. august 2021 kl. 22:38.
Hei!
Ser ut som at du må forsøke å tenke litt nytt.


10 Siste brukere registrert
Bruker Registrert
rumpelstiltskin 13. Aug 21:43
Carlo Makedonia 13. Aug 19:18
freezer 22. Juli 15:24
luxo333 01. Juli 13:24
mainseg 28. Juni 22:38
Loop 26. Juni 15:49
Strix 24. Juni 17:27
Rita 17. Juni 09:22
Ola 16. Juni 17:36
heggern 11. Juni 13:40
nuffins's Avatar
Trådstarter
Sitat av Arbeidende kapital Vis innlegg
Hei!
Ser ut som at du må forsøke å tenke litt nytt.


10 Siste brukere registrert
Bruker Registrert
rumpelstiltskin 13. Aug 21:43
Carlo Makedonia 13. Aug 19:18
freezer 22. Juli 15:24
luxo333 01. Juli 13:24
mainseg 28. Juni 22:38
Loop 26. Juni 15:49
Strix 24. Juni 17:27
Rita 17. Juni 09:22
Ola 16. Juni 17:36
heggern 11. Juni 13:40
Vis hele sitatet...
Kan du trygt si...
Har mekket funksjoner som spillere etterspør, vet ikke helt hva mer som kan gjøres haha
Gjerne kom med innspill!
Vel, hva skal jeg si?
Ved første øyekast finnes det ingen funksjoner jeg ikke har sett før. Det er det samme gamle i ny innpakning. Æraen for mafiaspill slik vi kjenner det begynner å ta slutt - men du tviholder på den med å lage et "nytt" spill uten noe eneste nytt å tilby.

Skal du klare å invitere inn nye spillere må du tilby en ny måte å spille på. Skap noe noen aldri har sett før.
▼ ... over et år senere ... ▼
nuffins's Avatar
Trådstarter
Det blir sagt mye riktig her og jeg har nå førsøkt en god periode å prøve å rydde opp i mafioso og få det balansert, men faller fort ut i ubalanse..
Så om det sitter en kreativ sjel som ønsker å komme med forslag og innspill så ser jeg etter en sparre-partner som vil være med meg å drive mafioso.

Jeg tenker å vaske tavlen og begynne fra scratch, så om noen er interessert så gjerne send meg en melding her ��

Jeg blir å stå for programmering og design, mens du/dere kommer med forslag om funksjoner og oppbygging.
▼ ... over et år senere ... ▼
Long time no see folkens!

Da er Mafioso startet opp igjen med mer aktivitet blant ledelsen, vi er nå 2 utviklere og får derfor laget ting raskere og med en høyere kvalitet.
Mafioso er også blitt mer populært og vi har siden åpning vært i snitt 10-15 pålogget til en hver tid.
Vi er over 120 medlemmer på discorden og hadde satt pris på om noen ville kommet og tatt en titt!
Tar i mot forslag og annet her eller via discord ❤

https://mafioso.no/

Kode

Warning: include(../../helpers.php): Failed to open stream: No such file or directory in /home/pxeu2fagkxu2/public_html/game/wiki/wiki.php on line 3

Warning: include(): Failed opening '../../helpers.php' for inclusion (include_path='.:/opt/alt/php81/usr/share/pear:/opt/alt/php81/usr/share/php:/usr/share/pear:/usr/share/php') in /home/pxeu2fagkxu2/public_html/game/wiki/wiki.php on line 3

Warning: include(../../db/db.php): Failed to open stream: No such file or directory in /home/pxeu2fagkxu2/public_html/game/wiki/wiki.php on line 4

Warning: include(): Failed opening '../../db/db.php' for inclusion (include_path='.:/opt/alt/php81/usr/share/pear:/opt/alt/php81/usr/share/php:/usr/share/pear:/usr/share/php') in /home/pxeu2fagkxu2/public_html/game/wiki/wiki.php on line 4

Warning: include(../../functions/ranks.php): Failed to open stream: No such file or directory in /home/pxeu2fagkxu2/public_html/game/wiki/wiki.php on line 5

Warning: include(): Failed opening '../../functions/ranks.php' for inclusion (include_path='.:/opt/alt/php81/usr/share/pear:/opt/alt/php81/usr/share/php:/usr/share/pear:/usr/share/php') in /home/pxeu2fagkxu2/public_html/game/wiki/wiki.php on line 5
Kanskje lage noen test script som gjør at ting ikke går fra staging til production uten at det virker?
Sist endret av ketoDaddy; 3. desember 2023 kl. 18:59.
Sitat av ketoDaddy Vis innlegg

Kode

Warning: include(../../helpers.php): Failed to open stream: No such file or directory in /home/pxeu2fagkxu2/public_html/game/wiki/wiki.php on line 3

Warning: include(): Failed opening '../../helpers.php' for inclusion (include_path='.:/opt/alt/php81/usr/share/pear:/opt/alt/php81/usr/share/php:/usr/share/pear:/usr/share/php') in /home/pxeu2fagkxu2/public_html/game/wiki/wiki.php on line 3

Warning: include(../../db/db.php): Failed to open stream: No such file or directory in /home/pxeu2fagkxu2/public_html/game/wiki/wiki.php on line 4

Warning: include(): Failed opening '../../db/db.php' for inclusion (include_path='.:/opt/alt/php81/usr/share/pear:/opt/alt/php81/usr/share/php:/usr/share/pear:/usr/share/php') in /home/pxeu2fagkxu2/public_html/game/wiki/wiki.php on line 4

Warning: include(../../functions/ranks.php): Failed to open stream: No such file or directory in /home/pxeu2fagkxu2/public_html/game/wiki/wiki.php on line 5

Warning: include(): Failed opening '../../functions/ranks.php' for inclusion (include_path='.:/opt/alt/php81/usr/share/pear:/opt/alt/php81/usr/share/php:/usr/share/pear:/usr/share/php') in /home/pxeu2fagkxu2/public_html/game/wiki/wiki.php on line 5
Kanskje lage noen test script som gjør at ting ikke går fra staging til production uten at det virker?
Vis hele sitatet...
Den er kjip, hvor var dette?
Veldig bra laget OP, skikkelig god gammeldags Nordicmafia vibe!
The Wannabe Adult
1Rapper's Avatar
Jeg vet at programmering er vanskelig (aldri prøvd det da, så vet ikke hvor vanskelig)
Men kunne du ha lagd en side på spillet ditt som ligner litt på Druglord 2?
Sitat av 1Rapper Vis innlegg
Jeg vet at programmering er vanskelig (aldri prøvd det da, så vet ikke hvor vanskelig)
Men kunne du ha lagd en side på spillet ditt som ligner litt på Druglord 2?
Vis hele sitatet...
Halla, det hadde vært interessant, har aldri vært borti druglord 2 før, er det noe du kunne sendt meg en melding på discord om?
Jeg heter blushingfire på discord