Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  51 10564
Takk DrDeath. Jeg har prøvd Aduvanz og Elvanse i snart 3 uker nå. Sa til legen at jeg er helt på felgen nå. Kommer ikke i gang igjen sa jeg. Han ringer meg flere ganger i uka og har faktisk vært innom her noen ganger. Har kjent han i noen år, og han er helt topp, men vet ikke om jeg tør å spørre om Attentin da jeg tidligere har hatt litt høyt forbruk av div sentral stimulerende midler innenfor smerter og sånt. Han vil sikkert vente med å bytte fordi jeg har ikke vært på mks dose på lisdeksamfetamin. Jeg må kanskje ta motet til og si jeg sliter med denne latskapen og tiltaksløse tilværelsen...Jeg ønsker å ha energien jeg leste om lengre opp i tråden her som han sa at Attentin ga han. Det ville vel blitt streng oppfølging fra hjemmesykepleien, så kanskje greit å spørre om Attentin da? Er det flere adhd medisiner som har lignende effekt som Attentin? Tror det er Attentin sønnen min bruker, så det er jo mulig å få selv om man ikke nødvendigvis er narkoman eller "avhengig",. Takk for svar gutta, !!
��
Hei, ja jeg har reagert AKKURAT som deg med Aduvanz og Elvanse. Venter på svar på en henvendelse jeg sendte legen. Jeg tror han ringer meg i dag, og da skal jeg prøve å trumfe igjennom at jeg får prøve attentin eller racemisk amfetamin. Jeg beskrev mine erfaringer med Aduvanz og Elvanse så godt jeg kunne. Legen er veldig ålreit, men jeg har en lang rus historikk, så spørs om han går med på det. Sønnen min får racemisk amfetamin fordi han også reagerte som meg. Har et lite håp om å få prøve attentin altså. Slipprr og sitte her med verkende kropp og alle disse bivirkningene. Ikke ålreit i det heletatt. 🍀