Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1398
Takk for all tilbakemelding jeg fikk i forrige tråd. Uten den ville jeg faktisk fortsatt prosjektet med erotisk buddhistisk satire.

Oppretter ny mer relevant tråd for dem som eventuelt vil gi tilbakemeldinger.

Usikker på om det bør være nynorsk eller bokmål.



FortviletLAR - Byttet om slik at det er to annonser. Kunne det vært mer innhold, eller blir det for mye?
Jeg får nesten litt «Vikingane» vibes av denne.

Jeg aner ikke hva du skal med det, men dette er, etter min mening, mye gøyere enn erotisk buddhistisk satire.

Vet ikke om det hadde holdt til en «hel avis», men det hadde vært kult å se en utgivelse av historiske hendelser fra et parallelt univers med «on the nose» artikler?
Dette var mye bedre enn det forrige du kom med.

Kunne tenke meg å se en avisforside om hvordan hitler hadde håndtert strømkrisen i europa.
Herlig!

Nynorsk funker veldig bra.
Mye bedre! Nå får jeg inntrykk av at dette er noe du kan like og syntes er gøy, ikke bare at du lager noe tilfeldig for at det kanskje treffer noen. Print de ut og plasser tilfeldig i avishyller rundt om, Elling stil.
Fint, som tidligere nevnt fungerer nynorsk bra.
Absolutt noe som kunne stått på min vegg
Takk for tilbakemeldingene! Kjekt å holde på med dette
Det her var veldig gøy å jobbe med!

Opprettet en Facebook-side for de som eventuelt har lyst å like.

https://www.facebook.com/profile.php?id=100089372026201