Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 2701
Noen som har peiling eller erfaring med dette stoffet?
Er svært lite info om det på nettet, men jeg sitter med en sample.
Det jeg har lest er at de har tatt det oralt i doser på 30 mg ca. At det er mer på dopamin og noradrenalin og lite på serotonin.

Har bare nok info om 4-FA (prøvd flere ganger) og 2-FA (ikke prøvd) Mens 3-Fluoro amfetamin ikke finnes en døyt om.

Så kanskje noen her har litt peiling selv om bluelight og drugforum ikke kan si så mye.

Lurer mest på dose, inntaksmetode og hvilken opplevelse man kan få.

Og lurer og på om 4-FA helst skal tas oralt da det ikke er vannløslig?
Har kun tatt nasalt og aldri fått den euforien folk snakker om. Bare litt av stimulien og ei sår nese.
INGEN som har vært borti dette?
Skal jeg være prøvekanin da? Lurer mest på dose og inntaksmetode. Står jo ikke om det er vann eller fettløslig.
Prøvd det enda ?
http://www.bluelight.ru/vb/threads/5...hetamine/page2

skrevet nederst :
27-10-2011 15:14
compound: 3-FA, aka meta-Fluoroamphetamine, aka PAL-353, aka 1-(3-Fluorophenyl)propan-2-amine...

dose: 120 mg oral on empty stomach

t=0:30: starting to feel the effects of the drug
t=0:30-4:00: lots of smooth calm stimulation with mellow hints of euphoria. Definitely much less (if any) MDMA feel and so probably also less 5-HT activity than with 4-FA. This one feels more like straight stimmy DA/NE active.
t=4:00-16:00: strong residual stimulation that goes on and on. The good news: No Crash and no desire to redose. Remarkable mental focus. The bad news: Annoying insomnia, worse then with an equal dose 4-FA. I couldn't sleep until i benzoed myself down with 0.25 mg Brotizolam.
t=20:00: woke up with no hangover (i felt fine actually), only a slight headache probably coming from insufficient hydration (my bad)

from my first impressions, 3-FA feels like the calmer, nerdier brother of party-boy 4-FA despite the apparent similarities.

I wonder if a bigger dose will bring out more euphoric properties, but i'm afraid that a bigger dose could also worsen the insomnia
Vis hele sitatet...
Sitat av Cherie Vis innlegg
Skal jeg være prøvekanin da?
Vis hele sitatet...
Ingen som tvinger deg. Når det er slik at det ikke er noe som helst informasjon eller rapporter om substansen, så bør du bare drite i det. Skjønner ikke hvorfor du har lyst til å ta noe ingen vet noen ting om.
Sitat av Cherie Vis innlegg
INGEN som har vært borti dette?
Skal jeg være prøvekanin da? Lurer mest på dose og inntaksmetode. Står jo ikke om det er vann eller fettløslig.
Vis hele sitatet...
Skrev du ikke at det ikke var vannløslig ?
Nei, jeg vet ikke om det er vannløslig, vet 4-FA ikke er vannløslig bare, eller i alle fall tar det tid å løse i vann.
Sist endret av Dodecha; 3. november 2011 kl. 11:41. Grunn: DET ikke D
120 mg oral on empty stomach.... <--- Du kan ta det oralt For den saks skyld også vaginalt.
Men om det virker bedre nasalt enn oralt ville jeg jo heller tatt det i nesa. Men er det bortkasta nasalt er det jo alt som skal virke oralt omtrent.
4-FA løser seg fint i vann.
Både krystallene og pulver.
Det er ikke lett vannløslig slik som mange andre RC er, men tror nok mitt er krystall da det er meget kompakt og hardt. Egner seg dårlig for nese, svir som helvette.

Er det noe med at HCL ikke kan snortes? Eller er det bare at det er tilsatt hydroclorid salt men kan snortes uansett?
▼ ... over en måned senere ... ▼
Ble det noe erfaring med 3-fa? Lite å finne på nettet..
30 mg nasalt. Svir ini hampen i nesa så klart. Veldig clean stimulant følelwe. Dopamin og noradrenalin, ikke noe særlig serotonin. Føltes ganske rent og ca samme virkning som vqnlig dekstroamfetamin. Kanskje litt mer på dopamin. Så ble klar i toppen og våken, ikke euforisk og rusa i den forstand.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Jeg har noen gram på vei inn, og er spent. Har brukt endel 2FA, og det liker jeg godt. Blir spennende å se hva det ekstra fluormolekylet i 3FA gjør.
Sist endret av Brute Goatshag; 30. mars 2012 kl. 18:31.
Noen som har prøvd Ethylphenidate og en eller flere av disse 2fa,3fa,4fa.

Er det noen likhetstrekk?
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Cherie's Avatar
Trådstarter
3-fa var ganske nice. Har kun tatt d nasalt. Fikk noen fine euforiske effekter de to første dagene, så har jeg brukt d i flere dager uten å øke dosen. 30 mg i gangen omtrent. Mest for å vedlikeholde siden jeg er på en slitsom ferie og får ikke tak i noe annet, men snart tom og gruer meg til en mulig nedtur. Det er ikke likt mdpv. Der er ingen paranoia, du greier sove på dette etter en dose, du greier spise, men det tar vekk matlyst. Mest på dopamin og noradrenlin. Men litt serotonin, som ga meg hærlige musikk opplevelser. Men regner med en pause ville gitt meg den euforien igjen. Kan kanskje minne om ethylphenidat ja..
Har prøvd 50mg oralt, svak amfetamin lignende rus.