Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2745
Erfaringer? Har ikke tid selv. Virker benzo og opiat lignende. Ikke nytt, men nytt hos en vendor.
Nysgjerrig på denne substansen jeg å, sett den dukke opp på flere nettsider de siste dagene. Er et derivat av methaqualone(quaaludes) som er kjent for å gi rus, rusen skal være lignende den man får av barbiturater.

Husker at etaqualone ble solgt av nettsider for noen år tilbake, men nesten ingen ble rusa av det så det ble stemplet som falskt, leste om folk som tok doser så høyt som 1gram oralt uten å merke noe. Noen mener at det bare er aktivt viss man røyker det. Det ble solgt som legemiddel før i noen europeiske land så viss du får ekte etaqualone så vil du bli ruset.

Kom gjerne med tilbakemelding viss du prøver det, tenker å gå til innkjøp av det viss jeg får høre noe bra. Husk å være forsiktig a, disse stoffene virker mye farligere en benzodiazepinene, høye doseringer eller blandet sammen med alkohol kan gi slag.
Cherie's Avatar
Trådstarter
Virker det inn på andre reseptorere enn benzo? Jeg er allerede så innspist, så om d virker å samme måte er det ikke vits. Ha bestilt
Spennende! Finner ingen gode trip reports på dette, men beskrives av noen som en chill-out, avslappende rus med MDMA lignende eufori. Skal også visstnok øke sexlyst og evne. Ser frem til mer info.
En kompis av meg bomba 300mg i en gelcap. Fikk absolutt null virkning, foruten insomnia.
har 2 gr av dette nå, vurderer å teste.
Ja, hva venter du på? :P
Vurderer å kjøpe jeg også, men hadde vært fint med noen rapporter først.
Har bestilt 2g jeg å, så kommer nok til å dele ut til bekjente for se hvordan dette stoffet virker. Leste senest i går på safeorscam at det er inaktivt oralt men at det tydligvis fungerer strålende viss man røyker det, er det freebase formen du også bestilte cherie?
Sitat av Cherie Vis innlegg
har 2 gr av dette nå, vurderer å teste.
Vis hele sitatet...
Har du testet det enda?
Noen andre som har testa det?
600mg bomba ga liten effekt. Føltes som ca. 6 øl. Gikk over iløpet av 1 1/2 time.

Not worth it imho.
Sist endret av PetterX; 15. februar 2012 kl. 13:35.
Sitat av PetterX Vis innlegg
600mg bomba ga liten effekt. Føltes som ca. 6 øl. Gikk over iløpet av 1 1/2 time.

Not worth it imho.
Vis hele sitatet...
Les litt rundt da,det skal visst fungere mye bedre når man røyker stoffet.
200 - 300 mg ga effekt, som valium for første gang ca.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Vil dette si at dersom jeg har brukt MYE etizolam vil det slå ut som methaqualone? Og tester de sånne ting når jeg bare skal levere urinprøver i jobbsammenheng. Har fortalt at jeg har brukt en del piller og amfetamin.
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Noen får insomnia, andre får benzodiapin lignende effekt. Nei takk, sier jeg bare.