Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1303
Hei

Noen som har erfaring med LSD/Psilocybin kombinert med 4-MEC eller tilsvarende stoffer? (4-MEC, mephedrone, osv...) Vet at folk har erfaring med MDMA sammen med LSD/Psilocybin, og MDMA er ganske likt 4-MEC, bortsett fra at 4-MEC også klassifiseres som ett "cathinone". Dessuten synes jeg 4-MEC er 10 ganger bedre enn MDMA.
Ren stimulant blandet med LSD er ikke noe jeg ville anbefalt om du ikke takler "over"stimulering. Hva gjelder psilocybin er jeg usikker, men ville nok stått over det også.

Hva du enn gjør, doser lavt med MEC'n.
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Trådstarter
4-MEC er ikke en ren stimulant. Den ligner mer på mdma enn f.eks amfetamin. Blir bare våken mentalt. Blir faktisk mer sløv enn våken av det.
Ta det isåfall sammen med sopp, de har en helt annen synergi sammen med stimulanter enn det LSD har, som fort kan bli -sinnssykt- ubehagelig sammen med stimulanter. Et gram-halvannet med sopp burde gjøre susen i en slik kombinasjon, ikke overdriv soppen for den kan forsterke annet ganske mye...