Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  35 2698
Jeg og en kompissgjeng satt å spillte age of conan en kveld
å tenkte å gjøre noe skøy med det.

håper dere liker det

http://www.youtube.com/watch?v=h4c7220Zlag

å btw, det alf hater mest her i verden er justin beiber.

enjoy ^^

sleng inn noen commentz under her da ^^
Hvordan er dette morsomt? Jeg tror nok om "Alf" hater Justin Beiber mer enn alt i verden, så burde han høre litt på seg selv. Justin Beiber er kunst iforhold til dette vrølet.
Helt enig, hva er dette for noe?

Og hva vil du diskutere her egentlig? Comments får du på youtube.
Det her var årets dårligste skøy! Gratulerer
Trådstarter
lol pepz, litt morro å se hvordan dere reagerer, det er jo en trønder som spiller. Morro er det ialfall. :P
For å sitere eine kommentaren på Youtube:
Dette er ikke humor, det er tortur. 
Vis hele sitatet...
Trådstarter
Trønder humor ^^
Jeg kan avkrefte at dette er "trønderhumor" først som sist.
Trådstarter
Det er jo litt merkelig at folk skal bestandig være så forbanna negativ til alt, vi er en venne gjeng som hadde det morro. jeg tok opp det, postet det for å få tilbake meldinger, om du ikke har noe bra å si. Vel så bare hold det inni deg istede.


Brodz
Glad jeg ikke bor i Trønderland
Sitat av Brodz Vis innlegg
Det er jo litt merkelig at folk skal bestandig være så forbanna negativ til alt, vi er en venne gjeng som hadde det morro. jeg tok opp det, postet det for å få tilbake meldinger, om du ikke har noe bra å si. Vel så bare hold det inni deg istede.


Brodz
Vis hele sitatet...

Vel, mulig dette burde vært holdt innenfor vennegjengen din. Jeg synes ikke dette var noe gøy, og det ser ikke ut som om så veldig mange andre her inne synes det var gøy heller.
Hva er poenget med videon?
Sist endret av Sangheili; 7. juni 2010 kl. 02:16.
Noen ting burde man bare holde for seg selv. Som denne videoen. Jeg f.eks, synes det er veldig morsomt å slippe en fjert for meg selv når jeg dusjer, men jeg inviterer da ingen inn i dusjen sammen med meg for å dele opplevelsen. Det som er morsomt for deg, er ikke alltid like morsomt for andre :P
Hva vil dere ha tilbakemeldinger på? Hvordan forbedre den elendige humoren deres?
Trådstarter
keep hatin , dårlig pr er god pr.
Ikke i dette tilfellet. Uansett, internhumor funker som regel best innad i en gruppe. Hold det der.
Trådstarter
er jo egentlig litt som du ser det da, noen liker det andre ikke. sånn er det. Ingen som tvinger dere til å se på det heller. bare greit å få ut noe på nett som man synest er morsom. Ta justin bieber som eksempel. Halve delen av populariteten hans er faktisk pågrunn av haters.

så det er vel ikke så mye å si egentlig, men det er jo ganske random å sitte å si alt det dere sier opp her, går heller an å skrive som campcky sier, med en ganske grei ende. Tar det bare som negativ kritikk. Å det er jo bare med å forbedre det man allerede har.
Sitat av Brodz Vis innlegg
Det er jo litt merkelig at folk skal bestandig være så forbanna negativ til alt, vi er en venne gjeng som hadde det morro. jeg tok opp det, postet det for å få tilbake meldinger, om du ikke har noe bra å si. Vel så bare hold det inni deg istede.


Brodz
Vis hele sitatet...
Har du hørt om konstruktiv kritikk? Det betyr at vi kritiserer deg, slik at du forbedrer deg.
Trådstarter
det er jo ikke noe som skal bety noe som helst, bare en vanelig dag med vennegjengen på skype. er jo ikke en cd som skal slippes imorgen.
Å be om tilbakemeldinger er ein grei måte å sjå om du treffer den gruppa. (I dette tilfellet, nFF) Problemet oppstår først når tilnærma lik 100% av gruppa (hittill) meiner det er noko søppel. Det var nok ganske arti internt, men internhumor fungerer veldig sjeldan utanfor gruppa.

Og nei, ingen tvinges til å sjå filmen. Men viss ein ser filmen og misliker/liker den, så er det logisk å kommentere for å få meir/mindre av det samme.
Sitat av Eivindeik Vis innlegg
Har du hørt om konstruktiv kritikk? Det betyr at vi kritiserer deg, slik at du forbedrer deg.
Vis hele sitatet...
Nei, det gjør det ikke.
Konstruktiv kritikk er når du kommer med forslag til hva som kan forbedres, i motsetning til kritikk hvor du i grunn bare forteller hva produktet ga deg der og da.
Sist endret av Rejolo; 7. juni 2010 kl. 08:57.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Defgon, er det deg?
Når dere ber om kommentarer så må dedere tåle litt kritikk.
Jeg syns det var litt morsomt. Jeg lo hvertfall et par ganger (Y)
Jeg synes også det var utrolig bra. Og jeg føler slettes ikke at de tre minuttene og trettini sekundene var helt waste
Jeg syntes ikke dette var mer en tragisk.
Konstruktiv kritikk er noe vi kan utelukke for slik makkverk.
Sist endret av Spelly; 7. juni 2010 kl. 12:46.
Verste jeg har sett som har blitt postet her på forumet.
Sær som enhver
Bangfish's Avatar
Jeg så ikke det morsomme i noe av dette.
Riktignok holdt jeg ikke ut lenger enn 1,5 minutt av videoen.
Sitat av Erlend55 Vis innlegg
Verste jeg har sett som har blitt postet her på forumet.
Vis hele sitatet...
Ikke så mye verre enn det du poster selv;
http://freak.no/forum/showthread.php?t=158296

Nå sier alle bare hvor rævva humor det er, nesten ingen kommer med tilbakemeldinger på hva de kan gjøre bedre - men som en påpekte, dette er ikke så festlig for folk som ikke kjenner dere, det blir for internt.
Trådstarter
synes at det er utrolig morsomt at folk kommenterer jeg. Uansett om det er internhumor må jeg påpeke at dette var ikke planlagt det er et skype opptak som helt tilfeldig ble tatt opp. vet ikke om alle har fått med seg det. uansett veldig morsomt at så mange engasjerer seg ^^
Trønderhumor, hah?
jeg er trønder, og jeg bli rett og slett pinlig berørt av den filmen -.-
Sitat av Brodz Vis innlegg
synes at det er utrolig morsomt at folk kommenterer jeg. Uansett om det er internhumor må jeg påpeke at dette var ikke planlagt det er et skype opptak som helt tilfeldig ble tatt opp. vet ikke om alle har fått med seg det. uansett veldig morsomt at så mange engasjerer seg ^^
Vis hele sitatet...
Tilfeldig eller ikke, det var brutalt. Men ja, min hjelp til deg ville vært å si at dere burde skrive manus. Improvisasjon er ikke trønderens sterke side tydeligvis.
Synes tittelen på tråden din var litt upassende med hva den faktisk handlet om? Jeg tror/trodde du kanskje mente oppførselen til folk.

Innen det, synes jeg denne generasjonens gamere er alle "tøffe på nett" og folk er utrolig frekke med hverandre i forhold til da jeg startet å game.
Trønder her, kan bekrefte at det ikke var mye til trønderhumor i filmen.
Sitat av Brodz Vis innlegg
Det er jo litt merkelig at folk skal bestandig være så forbanna negativ til alt, vi er en venne gjeng som hadde det morro. jeg tok opp det, postet det for å få tilbake meldinger, om du ikke har noe bra å si. Vel så bare hold det inni deg istede.


Brodz
Vis hele sitatet...
Ingen som sier at du MÅ poste heller Du legger ut noe, og ber om tilbakemelding, da må du klare å være mann nok til å ta det som kommer.

En ting til. Hva har dette med "denne generasjons gamere" å gjøre?
Må si det er litt selvmotsigende å først be om tilbakemelding, for så å be de som har negative tilbakemeldinger om å la være å si noe.

Jaja, uansett så var dette ikke festlig på noe vis. Kanskje for dere som kjenner fyren men...