Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 1232
Anonym bruker
"Mekanisk Vampyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har tatt en del valium den siste tiden. Jeg skal ta urinprøve om en måned. Jeg tar litt speed innimellom og lurer på om det hjelper på metabolismen slik at diazepamen går fortere ut av kroppen?
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Jeg synea det hjelper på alt. Tilogmed thc, men samtidig går alt ut av meg veldig.mye fortere enn hos andre.

Kjøpte en deø urinprøver sist måned og testet forskjellen med mye vann i blæra mot.litr vann.

Tisset 3 x positivt inntil jeg hadde drukket 4.5 liter vann. Etter det hadde jeg en negativ. Så.drakk jeg lite frem til.kvelden og pisset positivt samme kveld og neste morgen.

Klarer du å ha litt vann opp i selve prøven kan du ha ganske.mye vann.i før den ikke slår ut på human hcg (eller hva nå enn.controllstoffet heter)

Vann, trening, søvn,.mat er nok tingen.

Mulig å kjøpe urinprøver selv billig online som kommer raskt å teste deg selv. Er du positiv.er du syk den dagen.

Www.testdeg.no jeg kjøpte.thc.prøvene. 3-400kr for 10styk eller noe..ikke dyrt
Anonym bruker
"Mekanisk Vampyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk for detaljert svar!

Jeg har tester for båre benzo og amf.

Tenker ikke på å drikke meg ihjel på vann men drikker en del vann.

Bare lurte på om metabolismen blir høyere slik at andre stoffer går raskere ut
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Vet ikke kjemien
Men har flere ganger for ca 9-14 år tilbake blitt stoppet med promille, men blåst 0 fordi jeg har sniffet speed (usikker om skyting gir sammen resultat) men burde ha målt minst 0.5 på alkometer
Anonym bruker
"Omgitt Turse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
helt ærlig ville jeg ikke regna med det, om det så hjelper tror jeg ikke det vil magisk korte ned tiden med så mye.
Nei, det hjelper ikke. Det er underbevisstheten din som ønsker en legitimering for å ruse seg.
Sist endret av Relevant; 23. oktober 2020 kl. 02:28.
Sitat av Relevant Vis innlegg
Nei, det hjelper ikke. Det er underbevisstheten din som ønsker en legitimering for å ruse seg.
Vis hele sitatet...
Word.

Bare slutt nå, spis nok kalorier så du ikke forbrenner fett og slipper løs THC lagret i fettcellenene.

Speed er så kult at det ikke blir kun for å teste rent, det blir plutselig videre bruk fordi hverdagen blir mye, mye fetere med speed, nok søvn og nok næring.
Sist endret av krystallkongen; 23. oktober 2020 kl. 03:17.
Oh My God.. nei. Har ikke lest de andre svarene her, men vet uansett at ingen simulanter fører til lavere halveringstid. Og de som sier "ja, tar du amfetamin går benzo fortere ut av kroppen" garantert med mer enn 150% garanti er de samme som mener at du får alkoholen raskere ut av kroppen om du drikker ekstra mye vann eller kaster vann i ansiktet på deg selv, tar en dusj eller noen av de andre stupid and retarded advices. Men tar du stimulanser så vil det kjennes ut som du ikke har mer benzo i kroppen og du vil fungere bedre i å gjøre hardt fysisk arbeid.

Hadde det vært noen triks eller noe slikt som faktisk fungerer så hadde det vært et Top Sold produkt på alle verdens apoteker. Men nei, den pillen eller behandlingsformen er ikke kommet enda. Og ingen forskere som kan kalles seriøse eller annet enn rene egoister/psykopat eller egoister/sosiopat ville brukt milliarder av dollars eller euros på å utvikle et slikt produkt.

Det samme gjelder benzoer. Men er du avhengig av benzoer så hjelper det med opiater og opioider for å komme gjennom de verste abstinensene og omvendt. Og Ketamin må være det mest effektive jeg har brukt for å komme meg gjennom det føtste døgnet med Oxycodone abstinens.
Anonym bruker
"Mekanisk Vampyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Nei, jeg tar ikke speed for å legitimere mitt speed bruk og nei, jeg har ikke thc i systemet.
Jeg var vært på reise hos familie på andre siden av landet og hadde to gram speed igjen som jeg tar over et par uker nå. Jeg lurte på om speed øker metabolismen og får ting fortere ut av systemet av nysgjerrighet, jeg har ikke tatt så mye valium at jeg tester positivt om fire uker uansett. Vet av erfaring. Men jeg har mulighet til å ta urinprøven tidligere, men da gidder jeg ikke det. Tar testen hos legen noen dager etter hjemmetesten viser negativt på benzo. Speed går jo ut etter 2 dager så det blir ikke noe problem.

Takk for svar alle
Så bra da. Da er det jo ikke noe problem. Høres ut som du har null kontroll.
Halveringstid er halveringstid, ingen narkotika du kan putte i deg vil fremskynde prossesen.
På felleskatalogen står det. Jeg leste om det i går men husker ikke hva som senket hva. Men hvis du søker på Attentin eller Aduvanz så står det hva som senker virkning
Sitat av Dreamliner91 Vis innlegg
På felleskatalogen står det. Jeg leste om det i går men husker ikke hva som senket hva. Men hvis du søker på Attentin eller Aduvanz så står det hva som senker virkning
Vis hele sitatet...
Virkning og halveringstid på medisin er to vidtforskjellige ting.
Klimafiendtlig troll
Sitat av Dreamliner91 Vis innlegg
På felleskatalogen står det. Jeg leste om det i går men husker ikke hva som senket hva. Men hvis du søker på Attentin eller Aduvanz så står det hva som senker virkning
Vis hele sitatet...
Legen er lite pedagogisk som foretar slike rustester.. Det er soleklart mulig å teste positivt på amfetamin også godt etter en uke etter inntak, så det høres ut som selvmål.

Du tenker på stoffer som induserer eller hemmer enten opptak eller utskillelse. Med kanskje ett eller to unntak er ikke dette så jævlig smart.

Hvis du må pisse i kopp og veit den er positiv, sørg for å tømme "morgenurinen" når du våkner. Drikk mye vann dagen før (selvsagt så god tid på forhånd som mulig). Deretter fortsetter du å kaste innpå vann og koffeinholdig drikke som er vanndrivende. Tiss så mange ganger som mulig, men ikke pådra deg vannforgiftning.. Plenty med koffein mellom slagene, men ikke latterlig mye.

Når du eventuelt må avlevere prøven kan den være såpass tynn at de enten tror det er en false positive eller rein prøve om du har flaks. I verste fall kan de tro du er på knark om du har tatt for mye koffein.. Enkleste er vel en pose med falsk urin? Aldri testa akkurat det selv.
Sist endret av Taert; 23. oktober 2020 kl. 13:56.
Sitat av PapaMarathon Vis innlegg
Jeg synea det hjelper på alt. Tilogmed thc, men samtidig går alt ut av meg veldig.mye fortere enn hos andre.

Kjøpte en deø urinprøver sist måned og testet forskjellen med mye vann i blæra mot.litr vann.

Tisset 3 x positivt inntil jeg hadde drukket 4.5 liter vann. Etter det hadde jeg en negativ. Så.drakk jeg lite frem til.kvelden og pisset positivt samme kveld og neste morgen.

Klarer du å ha litt vann opp i selve prøven kan du ha ganske.mye vann.i før den ikke slår ut på human hcg (eller hva nå enn.controllstoffet heter)

Vann, trening, søvn,.mat er nok tingen.

Mulig å kjøpe urinprøver selv billig online som kommer raskt å teste deg selv. Er du positiv.er du syk den dagen.

Www.testdeg.no jeg kjøpte.thc.prøvene. 3-400kr for 10styk eller noe..ikke dyrt
Vis hele sitatet...
Jeg finner ikke thc test på siden du linka til?
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Jeg finner ikke thc test på siden du linka til?
Vis hele sitatet...
Her.
Sitat av Eyeamare Vis innlegg
Halveringstid er halveringstid, ingen narkotika du kan putte i deg vil fremskynde prossesen.
Vis hele sitatet...
Halveringstid på et virkestoff og metabolittene som ligger i urinen er og to forskjellige ting.

Jeg kan godt se for meg at stimulanter, overbruk, kan få ut metabolitter av kroppen fortere.


Det er "avfallet" de ser etter i en urinprøve, ikke selve virkemiddel. Det kommer ikke ut i urinen

Speed er veldig fysisk av seg. Får maskineriet til å gå fortere.
Sist endret av Naturgrønn; 23. oktober 2020 kl. 17:52. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Taert Vis innlegg
Legen er lite pedagogisk som foretar slike rustester.. Det er soleklart mulig å teste positivt på amfetamin også godt etter en uke etter inntak, så det høres ut som selvmål.

Du tenker på stoffer som induserer eller hemmer enten opptak eller utskillelse. Med kanskje ett eller to unntak er ikke dette så jævlig smart.

Hvis du må pisse i kopp og veit den er positiv, sørg for å tømme "morgenurinen" når du våkner. Drikk mye vann dagen før (selvsagt så god tid på forhånd som mulig). Deretter fortsetter du å kaste innpå vann og koffeinholdig drikke som er vanndrivende. Tiss så mange ganger som mulig, men ikke pådra deg vannforgiftning.. Plenty med koffein mellom slagene, men ikke latterlig mye.

Når du eventuelt må avlevere prøven kan den være såpass tynn at de enten tror det er en false positive eller rein prøve om du har flaks. I verste fall kan de tro du er på knark om du har tatt for mye koffein.. Enkleste er vel en pose med falsk urin? Aldri testa akkurat det selv.
Vis hele sitatet...
Jeg har resept. Jeg pisser heller ikke på tester? Har du misforstått noe?