Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1242
Anonym bruker
"Halvfylt Skræling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nevnte for legen at jeg bruker cannabis for å sove og fikk noen kjedelige konsekvenser av det. Har ikke fått så mye info egentlig, og håper det holder med én prøve, men regner med at jeg ikke får røyka på en stund uansett.
Har veldig lyst til å mikrodosere flein i mellomtid. Kan jeg gjøre det eller slår det også ut på urinprøve?
Anonym bruker
"Fremmed Sfinks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nok et eksempel på at man ikke bør nevne cannabis for legen... Sopp skal ha en ganske kort halveringstid og er vel ute av systemet på et par dager, hvis jeg ikke husker feil
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Lsd er vell mer stabilt for microdose. Sopp varierer i potens. Kjipt å få en drit sterk sopp en dag du er avhengig at hodet ditt fungerer nogenlunde greit.

Skal kansjke micrpdosere noe selv. Men tror sopp blir for ustabilt. Lettere å dosere lsd.

Natta. Lykke til uanset.
Anonym bruker
"Halvfylt Skræling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Nok et eksempel på at man ikke bør nevne cannabis for legen...
Vis hele sitatet...
Jepp, gikk virkelig på en smell der! Det var utrolig kjipt når legebesøket ikke hadde noen ting med rusmidler å gjøre. Lærte definitivt av det!

Takk for svar
Anonym bruker
"Halvfylt Skræling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av PapaMarathon Vis innlegg
Lsd er vell mer stabilt for microdose.
Vis hele sitatet...
Har bare lapper akkurat nå, men burde kanskje ordna ei flaske i såfall? Åssen gjør man det?
Anonym bruker
"Underernært Tunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Regner ikke med at det screenes for psykedelika på standard pisseprøver, så såfremt de ikke har grunn til å gi utvidet prøve bør det vel gå greit.

Psilocybin er såvidt jeg vet sporbart "i et par dager" på prøver men vet ikke hvordan et stabilt mikrodoseringsregme vil slå ut på prøvene.

Angående at det er "for ustabilt" så stemmer vel ikke det helt. Det er forskjeller i mengde virkestoff fra sopp til sopp, men dersom man kverner til et homogent pulver vil denne utfordringen fjernes i stor grad. I tillegg er vel mikrodoseringsdosene såpass lav og godt unna minste merkbare ordinære dose at det sikkert ikke vil utgjøre et problem.
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har bare lapper akkurat nå, men burde kanskje ordna ei flaske i såfall? Åssen gjør man det?
Vis hele sitatet...
Ta å bland ut i så ren sprit som mulig. Men vodka kan gå, 60% foretrekkes

Skal du ha 10ug hver dag kan du sørge for at 10ml er 10ug?

Er en lapp 125 ug skal du da ha 125 ml øer lapp. Da er en 1 ml = 1ug

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Regner ikke med at det screenes for psykedelika på standard pisseprøver, så såfremt de ikke har grunn til å gi utvidet prøve bør det vel gå greit.

Psilocybin er såvidt jeg vet sporbart "i et par dager" på prøver men vet ikke hvordan et stabilt mikrodoseringsregme vil slå ut på prøvene.

Angående at det er "for ustabilt" så stemmer vel ikke det helt. Det er forskjeller i mengde virkestoff fra sopp til sopp, men dersom man kverner til et homogent pulver vil denne utfordringen fjernes i stor grad. I tillegg er vel mikrodoseringsdosene såpass lav og godt unna minste merkbare ordinære dose at det sikkert ikke vil utgjøre et problem.
Vis hele sitatet...
Ok. Jeg lærte som ung at 1 flein kunne være like sterk som 20 andre, men det med å kværne det hørtes jo veldig lurtut ifht det
Sist endret av PapaMarathon; 23. oktober 2020 kl. 00:01. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Nei, du kan ikke det.
Anonym bruker
"Fiendtlig Spermhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skjønner ikke greia med at noen leger er så strenge. Bruker du kjøretøy i jobben din eller noe? Får sterke medisiner med ruspotensiale fra legen din så han kan tenke du er sårbar for avhengighet eller overforbruk av det ene og andre? Har psykiske problemer så han tenker cannabisbruken kan trigge psykose som kan skade deg selv eller andre?

Jeg har hatt fjorten fastleger og ingen har satt meg på pissing for rusbruk selvom jeg har fortalt om dagligrøyking hasj, helgerøyking hasj, turehelger med exstacy og mdma, pillemisbruk og shit. Jeg fikk riktig nok førerkort etter jeg slutta med piller og daglig røyking, men var åpen om helgekos. Eneste som noen gang har krevd pissing av meg er fengselet når jeg satt inne. Rusbruket mitt førte til psykiske problemet så det var nødvendig å fortelle legen om for å få hjelp og jeg er frisk psykisk i dag fordi jeg la alle korta på bordet. Blir pissed når jeg hører noen leger bruker det i mot deg men det er heldigvis ikke flertallet!
Gode leger skjønner når rus er et problem. De fleste sliter med å se at det ikke behøver å være det.
Sist endret av Relevant; 23. oktober 2020 kl. 01:02.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Hva med lege besøket, hvorfor slo det ut slikt?
Jobb/familie?
Anonym bruker
"Halvfylt Skræling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ikke at det var det tråden handlet om, men for å klare opp, så er det bare hasj jeg pleier å putte i meg i hverdagen. To eller tre tripper og max 1 MDMA tur i året. Min mening om hvorfor jeg er på pissing er selvfølgelig irrelevant, men jeg må si syns det var et dick move av legen, tror han hadde stått opp på feil bein den dagen. Det er ikke at jeg MÅ ruse meg på noe, men jeg tenkte at det kunne være en "fin" mulighet for å teste ut mikrodosering, når jeg ikke har noen andre stoffer i kroppen, og se hvordan det fungerer for meg. Har vært nysgjerrig på det en stund. Men ser nå at svarene varierer litt, så vi får se om jeg tør!

Takk for svar alle
Sitat av PapaMarathon Vis innlegg
Ta å bland ut i så ren sprit som mulig. Men vodka kan gå, 60% foretrekkes

Skal du ha 10ug hver dag kan du sørge for at 10ml er 10ug?

Er en lapp 125 ug skal du da ha 125 ml øer lapp. Da er en 1 ml = 1ug



Ok. Jeg lærte som ung at 1 flein kunne være like sterk som 20 andre, men det med å kværne det hørtes jo veldig lurtut ifht det
Vis hele sitatet...
Dette her har jeg også hørt før og har også hørt det bare er en myte. «Modersoppen» nei dette stemmer nok ikke helt men at hver sopp du plukker varierer litt i styrke stemmer nok.

Jeg tror også lsd er bedre å microdosere på.

Jeg finner soppen mer som en vill berg og dalbane mens lsd blir litt mer som en rolig karusell.
Anonym bruker
"Fiendtlig Spermhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja hvis du har barn er det vesentlig. Da er det legens plikt å ta tak i rusbruk og sette deg på pisseprøver.
Såvidt jeg vet inngår ikke flein i noe basispakke for urinprøver hos lab så med mindre legen har krysset av for det tester de nok ikke.
Du kan spørre lege om å få tilsendt resultater av tidligere prøver du har tatt, bruker som regel å stå hva dem tester for der også påvist/ikkepåvist