Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 563
Anonym bruker
"Bitter Satyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Heija!

Nokon som kan si hvilken subutex jeg har faatt?

Jeg sniffer de,hvarfor jeg spor er fordi eg lurer paa om de ville fungert exactly under tungen som nesen, hvit topp paa blisteret-
De er "synonym", staar virkemidlet, "submingtalt -8mg"
Har bara samlet upklipte blistare, formen er nesten noyaktigt sammat som jeg har hatt for, men ingen merking på tabisene,skrevet paa skandinavisk.

Hvor fort går toleransen opp?

Kjenner dag 5 ingenting av 4mg, men kjente absolutt at det var subutex dag 1,2,4(ikke dag 3'5'6'7'8'11)

jeg tar 600mg tramadol daglig 300mg depot og 300 hurtig kapsler, 1200mg neurontin, 45mg sobril daglig også 15-25mg oxycontin depot og 5mg hurtig samman daglig.

Jeg kan snorta 4mg subutex uten godt effekt sjøl med okat dosering og blanding med alkohol og hoyare dose av nevnte medikasjone.

1: toleranse oppbygning, spesielt med grunn toleranse og kombinasjon
2: er det grunder til ogsaa snorte dem?
3 : jeg skal senke min tramadol och oxycodone dose lite, nesten halvera innen 2 uker, burde jag vara forsiktiga?

Sorry for my wording !!
Anonym bruker
"Bitter Satyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
4: vis inte tar tramadol+oxy hur lenge vil dem holde meg abstinentfria?