Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 5148
Hei.
Har oppdaget at hvis noen har valgt å poste som anonym omtrent samtidig som meg, får jeg beskjed om at jeg må vente XX sekunder før jeg får poste et innlegg.
Sitat av Stingray Vis innlegg
Hei.
Har oppdaget at hvis noen har valgt å poste som anonym omtrent samtidig som meg, får jeg beskjed om at jeg må vente XX sekunder før jeg får poste et innlegg.
Vis hele sitatet...
Det er fordi du poster med anonbrukeren når du poster anonymt. På grunn av dobbeltpostingsbuggen tillates ikke innlegg å bli posta umiddelbart etter hverandre. Det er etterhvert ganske mye gaffatape som holder forumet sammen.
Sist endret av Myoxocephalus; 1. oktober 2020 kl. 23:20.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Hvis vi bare hadde gaffatape...
Sist endret av nso; 2. oktober 2020 kl. 21:58.
Aaaah! Nå forstår jeg bedre hvorfor bugen oppstår. Jeg tenkte ikke over at anonym bruker er en egen bruker. Jeg trodde at feilen skjedde fordi funksjonen sjekket mot brukernavnet istedenfor selve brukerkontoen.

Forstod dere hva jeg mente nå?