Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1703
Hei,

I anledning av bursdagen min i dag har jeg fått et par Beats by Dr. Dre Studio. Greit, lydkvaliteten er grei men de lekker som faen. Er disse verdt pengene eller burde jeg rett og slett returnere de? Er ingen lydfanatiker, hørte ingen forskjell mellom Flac og .mp3... :S Er det virkelig dritt? Isåfall, hvor mye hadde du betalt for de mtp. at de koster 2000? Over 1500 så beholder jeg.
Sist endret av pyth0n; 22. juli 2011 kl. 21:44.
Fåtallet hører forskjell på lossless og V0-MP3, hvertfall i den prisklassen.

Hva mener du med lekker? Isolerer de ikke skikkelig?
Beatsa er noen overprisa hodetelefoner , punktum. Ja dem gir detaljert lyd , men det fins mye bedre headset som gir et mye større lydspektrum i tilegg ; for en lavere pris. Du hadde fått mye mer for pengene med en Sennheiser HD555 eller en Audio Technica ATH-M50 .
Trådstarter
jeg fikk det som gave, og det kan virke litt frekt å be om nye.... får bare bruke dem

med at de lekker mener jeg at man hører like høyt selv om de er 3 meter unna, isolasjonen er noe dritt, veldig dumt! noen andre med samme erfaringer?
Homo Luminous
wavezor's Avatar
Vel, det ble hvertfall en minneverdig bursdag!

Har hørt Beats by dr.dre. De er veldig isolert synes jeg.
Sitat av Smile Vis innlegg
Beatsa er noen overprisa hodetelefoner , punktum. Ja dem gir detaljert lyd , men det fins mye bedre headset som gir et mye større lydspektrum i tilegg ; for en lavere pris. Du hadde fått mye mer for pengene med en Sennheiser HD555 eller en Audio Technica ATH-M50 .
Vis hele sitatet...
ville ikke anbefalt HD555 hvis han klager på at beats lekker men ath-m50 er jo en veldig bra omtalt hodetelefon.
Trådstarter
det er høytalere altså, ingen isolasjon :s