Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 3764
Hei,

Er på ferie i sør-amerika med foreldre og hele pakka og er gått tom for snus. Har ikke mulighet for å finne noe røyk eller noe som kan inneholde nikotin og jeg kjenner suget så inni helvete. Noen tips? Har spist og drukket en god del men suget blir bare verre...

Kind regards,
pyth0n
vel, å spise noe, problemet er når du stopper å spise blir det verre...
Ellerssyns jeg å trene samt at man er veldig varm hjelper på suget.
Stikk en papirbit eller serviettbit under leppa.. Hjalp meg når jeg slutta
Spis noe med mye sukker i, og å trene (som tidligere nevnt over her). Går også an å prøve å bli skikkelig oppmerksom på noe!
Om det går til helvete og du rett og slett ha nikotin får du ta det store steget og si til mora di eller faren din (alt etter hvem du kan si det til med best resultat for deg ) at du snuser og er jævli sugen.
Min søster sluttet å søyke da hun begynte å se LOST på dvd, hun var bare i en liten hule som er rommet hennes og så episode etter episode dag etter dag til suget bare forsvant av seg selv.
Wohoo, 700 inlegg c:
Sist endret av olaPola; 2. august 2011 kl. 18:58.
Sleng en tyggis under leppa eller noe. Nikotinsuget er bare ille når du tenker på det. Og det hjelper ikke å tenke mer på det.
tusen takk for alle tips, som epicsnusbox sier blir det bare mye verre når man tenker på det, har spist en sjokoladeplate og drukket cola med tyggis under leppa, stikker ut med musikken min en tur

takker igjen!
Jeg har det hvertfall slik at jeg er mer avhengig av å ha noe i leppa, enn å få i meg nikotin. Har hatt det helt fint i dager uten nikotin, dog med noe annet i leppa
Sist endret av Archj; 2. august 2011 kl. 19:08.
Sitat av Archj Vis innlegg
Jeg har det hvertfall slik at jeg er mer avhengig av å ha noe i leppa, enn å få i meg nikotin. Har hatt det helt fint i dager uten nikotin, dog med noe annet i leppa
Vis hele sitatet...
Kjenner meg igjen i det der når du sier det!
Du har tilgang til internett, men ikke en kiosk eller butikk der dem selger røyk, jaja. Mitt tips er å alltid ha noe å gjøre slik at du glemmer suget, gå deg en tur, snakk med folk, hold deg opptatt.