Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 726
Jeg driver å instalerer driver i XP pro, og har prob med å få det til.
Har prøvd automatisk og manuell instalasjon men det går ikke, kommer til at det står:

Please innsert the disc labeled NVIDA Windovs 200/xp driver library installation disk5 into your cd rom drive e: an then click ok

You can also click ok if you want files to be copied from an alternate location, such as a floppy disk or a network sever.

På forhånd takk.
original reprint
xaff's Avatar
Ta å hent ned nyeste Detonator drivere fra nvidia. De instalerer seg selv, bare trykk ok på sikkerhetsadvarselene.
Nexor's Avatar
Trådstarter
36 0
Dødsbra laster fra NVIDIA nå ble deppa når det så ut for at det skulle gå til h......!
Nexor's Avatar
Trådstarter
36 0
Fortsatt så er et problemer,når jeg går inn på divicemanageren så står det fortsatt et utropstegn ved skjermkortet.
når jeg klikker på det får jeg melding som sier at:
This device cannot start.

FUCK.

Jeg har restarta pc`n
Sist endret av Nexor; 11. juli 2002 kl. 00:39.
original reprint
xaff's Avatar
Hmm, noe galt med kortet kanskje?
Nexor's Avatar
Trådstarter
36 0
Fuck ass detta går til helvete!
Når jeg skroller nedover så flimrer skjermen (LCD)
Hvis det er no galt med kortet så skal multicom få høre det F.#@!^*.
Sist endret av Nexor; 11. juli 2002 kl. 20:12.
Ville nok ha returnert kortet, var jeg deg. Eventuelt prøvd å Avinstallere driver og legge den inn på nytt.
tviler på at det er noe feil med kortet, jeg knota litt med driverene jeg også (gf4mx440) men etter en stund kom det igjen opp en installasjons boks etter at jeg hadde lagt in detonator
KJøpte meg GeForce4 MX 440 for et par dager sia. Hadde ikke noen problemer jeg. Du kan prøve å slette alt som har med skjermkort fra Device Manager, åsså starter du pc`en på nytt. Å etter det tar du å instalerer skjermkortet på nytt. Funker det ikke da, kan eventuelt prøve å ta ut GFkortet, sette in et annet skjermkort. Så starte pc`en. ( ikke noe vits å instalere nye drivere da )
Så slår du den av, setter i GF kortet, starter på nytt å instalerer driverne på nytt.

Dette kan funke. Har hatt litt problemer med andre kort, å da gjorde jeg noe slikt.
1. Hvem faen kjøper MX kort? Dem sucks so bad

2. Mail dem og spør hva de vil gjør med saken
Opprinnelig postet av tore-
1. Hvem faen kjøper MX kort? Dem sucks so bad
Vis hele sitatet...

De som ikke vil bruke mer enn 1000-lappen på det kanskje?
Alle har vel ikke like krav!
original reprint
xaff's Avatar
Jeg synes å huske at man kunne få Raedon 8500LE, en nedklokket versjon av Raedon 8500, til litt over tusen norske kroner. Dette kortet har ikke akkurat rå 3d ytelse, men du kan klokke det opp til Raedon 8500 sin frekvens uten ekstra kjøling og da har du et småfett kort. ATi sine kort er jo ikke like rå på OpenGL da men alikevel.
kanskje ikke alle er villige til å betale 4 ganger så mye for et korte som bare gir dobbelt så god ytelse.... mx suger ikke
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Har du sjekka for IRQ konflikter?
Nexor's Avatar
Trådstarter
36 0
Ja jeg har sjekka det, var i konntakt med multicom i dag og jeg får Geforce4 Ti 4400 128MB DDrram for to lapper for tort å SVIE!

Ble veldig lei meg da