Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 1526
Brown takker Bush for hans insnats i kampen mot terrorisme og synes verden bør gjøre det samme. I kriger der det er drept utallige sivile, drept flere tusen militære, uttallige er drevet på flukt og det er store uoverenstemmelser nasjoner imellom så er jeg litt skeptisk til om man bør takke den personen som hovedsakelig står bak det hele.

Hva mener dere?

http://www.aftenposten.no/nyheter/ur...cle2376320.ece
Bush fortjener ingen takk fra noen som helst. Det eneste han har bidratt til mer krig i verden.
Ikke det at jeg liker Bush (høhøhø), men hvis et land hadde blitt angrepet på samme måte, så ville hvem som helst gjort noe med saken. Han gjorde nettopp det mot de som han trodde gjorde angrepet.
Bush er den siste personen jeg ville ha takket.
Cheers Bush. Great fucking guy, that man..
Takk bush, fordi du fortsatte krigen din far ikke klarte å vinne, takk for at du satte oljeprisene som største prioritet framfor utbyggingen av helsevesen, skoler og sosialordninger i USA (ditt eget hjemland) og ikke minst, takk for at USA i dag har fucka boligpriser, oljepriser og laveste dollarkursen ever.
Moccais's Avatar
Trådstarter
http://youtube.com/watch?v=7_E4N5YIycI

Tenkte denne kanskje vil passe inn i diskusjonen. Det er 4 deler, del 2,3,4 er linket til i beskrivelsen.

For dere som vil se hele filmen (Zeitgeist), gå på zeitgeistmovie.com den er gratis og veldig interisant
Sist endret av Samantide; 18. april 2008 kl. 23:51.
Når du stiller det frem på den måten Turbolego, så virker han som en virkelig kjernekar han Bush.
Sitat av Elemental
Ikke det at jeg liker Bush (høhøhø), men hvis et land hadde blitt angrepet på samme måte, så ville hvem som helst gjort noe med saken. Han gjorde nettopp det mot de som han trodde gjorde angrepet.
Vis hele sitatet...
Så vidt jeg vet, så døde de som angrep i selve angrepet.
Men det var tydeligvis ikke nok, og tusenvis av døde afghanere, irakere, israelere, palestiner, briter, og amerikanere m.m. senere takker Gordon Brown han for innsatsen. Dustemikler.

Men joda, de fleste ville nok gjort noe med saken. Men de fleste ville ikke gjort som han gjorde. Håper jeg.
Fighting for peace is like fucking for verginity.
Skjønner at Bush gjorde som han gjorde på en måte, men framleis, Irak er ikke akkurat et veldig mye bedre land å bo i enn før. Vil si at Bush kanskje skulle gjort en del ting annerledes! Ikke vet jeg hva, but still....
Sitat av Butcher-Lou
Skjønner at Bush gjorde som han gjorde på en måte, men framleis, Irak er ikke akkurat et veldig mye bedre land å bo i enn før. Vil si at Bush kanskje skulle gjort en del ting annerledes! Ikke vet jeg hva, but still....
Vis hele sitatet...

Bush hadde ingen grunn til å innvandere verken Irak eller Afganistan. Irak var et mye bedre land før når Saddam hadde makten. Irak var en av de få muslimske land hvor kvinner hadde mer rett og kunne kjøre bil, osv.
Moccais's Avatar
Trådstarter
Bush er vel kun ute etter oljen, tviler på at USA noen gang trekker seg ut av Irak.
Sitat av Samantide
Bush er vel kun ute etter oljen, tviler på at USA noen gang trekker seg ut av Irak.
Vis hele sitatet...
No shit om de er ute etter oljen, og USA må en gang trekke seg ut, både i Irak og Afganistan. Hvis ikke Russland klarte å ta over Afganistan, så klarer ikke USA det heller. Folket i disse landene vil aldri roe seg ned. Om du gir dem fred, så vil de finne et eller annet å bråke om uansett. USA vil aldri klare å få makten over flere millioner muslimer som aldri vil gi seg, uansett hva du gjør.
Sitat av Geitfetta
No shit om de er ute etter oljen, og USA må en gang trekke seg ut, både i Irak og Afganistan. Hvis ikke Russland klarte å ta over Afganistan, så klarer ikke USA det heller. Folket i disse landene vil aldri roe seg ned. Om du gir dem fred, så vil de finne et eller annet å bråke om uansett. USA vil aldri klare å få makten over flere millioner muslimer som aldri vil gi seg, uansett hva du gjør.
Vis hele sitatet...
For det første hadde Afghanistan aldri kunne slått tilbake Sovjet uten USAs enorme militære støtte. For det andre er det faktisk slik at det eneste 99% av Afghanerene ønsker seg, er fred. Det er mulig du har fått et inntrykk av "muslimer" som folk som ønsker bråk og krig, men det stemmer ikke. Afghanere er vanlige mennesker, som har de samme ønsker og behov som oss i vesten, nemlig fred, frihet og trygghet.
Sitat av DonTomaso
For det første hadde Afghanistan aldri kunne slått tilbake Sovjet uten USAs enorme militære støtte. For det andre er det faktisk slik at det eneste 99% av Afghanerene ønsker seg, er fred. Det er mulig du har fått et inntrykk av "muslimer" som folk som ønsker bråk og krig, men det stemmer ikke. Afghanere er vanlige mennesker, som har de samme ønsker og behov som oss i vesten, nemlig fred, frihet og trygghet.
Vis hele sitatet...
Jeg har desverre et intrykk av at muslimer bråker for alt mulig. Om det er noen som har sagt noe stygt om deres Gud eller Profet, så brenner de bildekk og flagg.
Sitat av Geitfetta
Jeg har desverre et intrykk av at muslimer bråker for alt mulig. Om det er noen som har sagt noe stygt om deres Gud eller Profet, så brenner de bildekk og flagg.
Vis hele sitatet...
Jeg skjønner godt at du har dette inntrykket, siden det stort sett er det som media viser. Enkelte muslimske studentgrupperinger er ekstremt flinke til å dra i gang høylytte demonstrasjoner, som ofte ender i vold, men dette er nok bare en side av saken. Afghenere flest er drittlei både borgerkrig og Taliban, og mange er også mot amerikansk okkupasjon.
Jeg kan jo takke Bush for lavere dollarkurs slik at det er billigere (for oss) å kjøpe ting fra USA, ellers gleder jeg meg til slutten av 2008 hvor Bush fjernes fra stolen. Forhåpeligvis blir han ikke erstattet av en annen tulling.
Sist endret av marsboer; 19. april 2008 kl. 16:08.
Jeg har desverre et intrykk av at muslimer bråker for alt mulig. Om det er noen som har sagt noe stygt om deres Gud eller Profet, så brenner de bildekk og flagg.
Vis hele sitatet...
Det blir vel å trekke alle under en kam. Alle folkeslag og grupper har alltid noen som er kjipe og lager bråk. Ta f.eks. harry nordmenn på turistferie i syden og lager masse bråk og oppstyr der, men alle er vel ikke slik? Dessuten har du mange muslimer som er noen av de fredeligste folk, vertfall nede i arabia landene osv.
Ser ikke problemet ved og brenne bildekk og flagg.
Sitat av Kugie
Det blir vel å trekke alle under en kam. Alle folkeslag og grupper har alltid noen som er kjipe og lager bråk. Ta f.eks. harry nordmenn på turistferie i syden og lager masse bråk og oppstyr der, men alle er vel ikke slik? Dessuten har du mange muslimer som er noen av de fredeligste folk, vertfall nede i arabia landene osv.
Vis hele sitatet...
Noen kan jo være veldig fredelig, men de tar religionen sin litt for seriøst når de har dødsstraff for homofili.
For all del, våpenindustrien og en drøss med PMC'er er da bush stor takk skyldig.