Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 12048
For fotballinteresserte:

Jeg så det ikke var noen sports-forum her, så tenkte bare å høre om noen vil være med i fantasy-ligaen som sparkes i gang september. Jeg er ikke spesielt god, men hadde det ikke vært moro om vi lagde en freak mini-league?=)

Det er bare å gå inn på https://fantasy.premierleague.com/ og registrere deg med anonym bruker hvis du vil det.

Husk at det ikke haster da, de er ikke i gang på over en måned, men kan jo være litt gøy å titte på hvordan lag du har lyst på.

Koden for å bli med er 333uo7
Sist endret av BearSleeps; 18. august 2020 kl. 11:52. Grunn: asdf
Jeg har spilt FPL i ca 10 år og bruker usunt mye tid på det. Allikevel hadde jeg min dårligste sesong noensinne i 19/20 (såvidt innafor topp 300.000).

Kunne vært gøy å være med i en Freak-liga, men det var det med anonymiteten da. Jeg må nesten være registert under fullt navn pga andre ligaer jeg er med i. Gidder ikke å opprette en ny bruker bare for denne ligaen. Tror jeg. Skal vurdere det.
Jeg sletter laget pga liten interesse, så kan jeg bruke mitt eget navn i andre ligaer.

Bare å slette tråden mod's.