Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 3216
……………………………………………………
hasjkake's Avatar
I de siste dagene har jeg bare våknet uten at jeg husker hvordan jeg har kommet meg til sengen eller hvordan jeg sovnet, hva årsaken til dette?
Sist endret av hasjkake; 27. januar 2021 kl. 04:29.
BRAND ∞ STRONG
Sitat av hasjkake Vis innlegg
I de siste dagene har jeg bare våknet uten at jeg husker hvordan jeg har kommet meg til sengen eller hvordan jeg sovnet, hva årsaken til dette?
Vis hele sitatet...
Alltid litt kjipt å miste tid.

Jeg gikk på butikken i går, og våknet i en ambulanse.
Det var ikke morsomt.
Legg så til att jeg bor i Nordre Follo og att de som sto rundt meg hadde nok
verneutstyr på seg til att de kunne jobbet i ett kjernekraftverk.
……………………………………………………
hasjkake's Avatar
Trådstarter
Sitat av ghbnissen Vis innlegg
Pappaen din har båret deg til sengs når du sovnet i stolen når barne tv gikk.
Vis hele sitatet...
,,,,,,få seriøse svar da,,,,,,

Sitat av vindaloo Vis innlegg
Alltid litt kjipt å miste tid.

Jeg gikk på butikken i går, og våknet i en ambulanse.
Det var ikke morsomt.
Legg så til att jeg bor i Nordre Follo og att de som sto rundt meg hadde nok
verneutstyr på seg til att de kunne jobbet i ett kjernekraftverk.
Vis hele sitatet...
Ja men wtt liksom, i hår våknet jeg 01:30 i dag våknet jeg 04:00 uten jeg husker hvordan jeg har kommet til sengen. Spurte damen min hun sa "du sov vert fall klokken 17:00 så?
Sist endret av hasjkake; 27. januar 2021 kl. 04:56. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av hasjkake Vis innlegg
,,,,,,få seriøse svar da,,,,,,
Vis hele sitatet...
Litt vanskelig å komme med seriøse svar når spørsmålet er så åpent som det er, og du kommer ikke med noen faktorer som kan spille inn.

Droger involvert? Slitet med lignende ting før? Sovemedisiner? Anything som kan være relevant?
BRAND ∞ STRONG
Det er ikke så enkelt som at svaret er "hasjkake" hasjkake?
Skjedd flere ganger med meg. Våkner en ukjent plass eller husker ikke hvor eller hvordan jeg sovnet. Har altid vært narkotikum involvert. Er ikke spesielt gøy nei, men så lenge du ikke våkner på glattcella eller sykehuset så er det ikke så bad
……………………………………………………
hasjkake's Avatar
Trådstarter
Sitat av Brekker Vis innlegg
Litt vanskelig å komme med seriøse svar når spørsmålet er så åpent som det er, og du kommer ikke med noen faktorer som kan spille inn.

Droger involvert? Slitet med lignende ting før? Sovemedisiner? Anything som kan være relevant?
Vis hele sitatet...
Nei rusfri 5mnd, men går på klozapin og truxal for psykose-lidelse.
Sitat av hasjkake Vis innlegg
Nei rusfri 5mnd, men går på klozapin og truxal for psykose-lidelse.
Vis hele sitatet...
Truxal kan være svaret. Jeg blir dritfucked av det for en eller annen grunn
Sitat fra deg selv idag tidlig i en annen tråd, hykleri på sitt beste.
https://freak.no/forum/showpost.php?...94&postcount=4
Sitat av hasjkake Vis innlegg
Husk at freaks ikke er helsepersonell tenk på farene om alle sier ikke ring ambulanse så døde han plutselig. Mye som kan skje kontakt lege du.
Vis hele sitatet...
Sitat av hasjkake Vis innlegg
Nei rusfri 5mnd, men går på klozapin og truxal for psykose-lidelse.
Vis hele sitatet...
Skal vi se - du bruker altså 2 kraftige antipsykotiske legemidler og lurer på hvorfor du ikke husker at du har lagt deg

Klozapin er jo også kjent for å hemme hukommelse bra mye:
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/15688087/
Har du muskelsmerter? Har du noen smerter eller andre skader du ikke husker årsaken til? Jeg tenker at du kanskje kan ha utviklet epilepsi, og altså har fått epilepsianfall.

Jeg fikk det plutselig for fire år siden, og husker aldri å ha hatt et anfall. Av og til gjør det vondt i musklene pga. krampeanfall. Du kan ha fått et anfall, våknet igjen, og vært så utslitt at du bare gikk og la deg, samtidig som du i det øyeblikket tenkte at du kommer til å huske det, men så gjør du ikke det.

Jeg er nødt til å gå på medisiner resten av livet for å ikke få et anfall igjen.

Det ble først mistenkt at epilepsien har kommet som følge av abstinenser eller lignende, og derfor var det ikke epilepsi, det skulle gå over. Etterhvert som jeg holdt meg rusfri og likevel hadde anfall, så bestemte de seg for at det er en permanent skade.

Du burde kanskje overvåke deg selv en stund, eller få noen andre til å observere deg på en eller annen måte, du vet jo ikke noe om anfallet før noen andre forteller deg det eller du oppdager det på en annen måte.

Lykke til, skriv gjerne om du vil vite mer
BRAND ∞ STRONG
Sitat av Stingray Vis innlegg
Har du muskelsmerter? Har du noen smerter eller andre skader du ikke husker årsaken til? Jeg tenker at du kanskje kan ha utviklet epilepsi, og altså har fått epilepsianfall.

Jeg fikk det plutselig for fire år siden, og husker aldri å ha hatt et anfall. Av og til gjør det vondt i musklene pga. krampeanfall. Du kan ha fått et anfall, våknet igjen, og vært så utslitt at du bare gikk og la deg, samtidig som du i det øyeblikket tenkte at du kommer til å huske det, men så gjør du ikke det.

Jeg er nødt til å gå på medisiner resten av livet for å ikke få et anfall igjen.
Vis hele sitatet...
Pussig at du nevner det.
Episoden jeg referer til lengre opp handler om epilepsi.
Andre gangen som voksen, og totalt kun tre ganger i løpet av livet.

Men selv om jeg mister ALT i fra selve anfallet så husker jeg selv forløpet,
og kjente det igjen med en gang da det startet i går.

Kan jeg spørre hva de gir deg?
Jeg har fått foreskrevet Lamictal.
Hvis samme, bivirkninger?
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Pussig at du nevner det.
Episoden jeg referer til lengre opp handler om epilepsi.
Andre gangen som voksen, og totalt kun tre ganger i løpet av livet.

Men selv om jeg mister ALT i fra selve anfallet så husker jeg selv forløpet,
og kjente det igjen med en gang da det startet i går.

Kan jeg spørre hva de gir deg?
Jeg har fått foreskrevet Lamictal.
Hvis samme, bivirkninger?
Vis hele sitatet...
Lamictal = 0 effekt
Orfiril = Skjelvende hender
Vimpat = Perfekt, bruker det per idag.
BRAND ∞ STRONG
Lamictal = 0 effekt
Som i at anfallene fortsatte?
……………………………………………………
hasjkake's Avatar
Trådstarter
Sitat av Kuami Vis innlegg
Sitat fra deg selv idag tidlig i en annen tråd, hykleri på sitt beste.
https://freak.no/forum/showpost.php?...94&postcount=4
Vis hele sitatet...
Litt forskjell på en som ligger bevisstløs og en som ikke husker å ha sovnet og jeg kontanter lege når sånt skjer gjorde det før jeg startet tråden, hun sa «sikkert ikke farlig og vet egt ikke» og så spør jeg på freak for å finne ut om noen vet hva det er eller har erfart dette selv ikke for å få en jævla diagnose.
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Lamictal = 0 effekt
Som i at anfallene fortsatte?
Vis hele sitatet...
Ja, det stemmer, jeg fikk fortsatt anfall selv om jeg brukte den medisinen.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Du går på veldig sterke medisiner. Snakk med legen din.

Ellers https://www.reddit.com/r/legaladvice..._in_apartment/
Det er jo individuelt hva folk trenger, alle reagerer forskjellig.
Samme skjer med meg? Har ikke inntatt noe på 2 dager? Kan det være abstinenser?
Jeg kan få timegaps som er sorte hull om jeg har dissosiert, noe som kan skje pga cptsd. Da blir det mange timer lange sorte hull jeg ikke erindrer noe av. Man blir vant til slikt. Men for din del så bør du ta dette opp med legen din for å utelukke noe alvorlig.